Alışveriş & Hediyeler Sevgililer Günü Yarışması baş-lı-yor! 14 Şubat’ta sevgiline aşkını anlatmak için ne hediye edeceksin? (Sayfa 3) Karaca Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2834 Sevgililer Günü Yarışması baş-lı-yor! 14 Şubat’ta sevgiline aşkını anlatmak için ne hediye edeceksin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 62 kişi beğendi
zodyaklısamara_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 78% +1 yıl Amma benim sevgilim yok ki :'( 2 2 Yorumla Drag6666 +1 yıl Yaaa bence olsunmu artık 😄 Yorumla atakocak +1 yıl bulabildinmi Yorumla
Esrarenksiz Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 50% +1 yıl Kendime hediye alırım ya kimseye ihtiyacım yok 2 0 Yorumla
BerilEdit Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 64% +1 yıl Karaca çok iyi ürün markaPahalanmasa iyiydi 🙂 2 0 Yorumla
Turşuamaelma Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 88% +1 yıl Ne ben ederim ne de baskasi eder bu yil da sapım 2 0 Yorumla
mrvbd Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Hediye almayı düşünmedim de eşime güzel bir sofra hazırlamalıyım diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
Rüyam00 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 85% +1 yıl Sevgilim yok ki hediyeleşelim 😪 1 1 Yorumla yagizbey00 +1 yıl O kadar mı mühim? 😊 Yorumla
SadıçGörl Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 88% +1 yıl Hediye almayacağım onun hediyesi benim 😄😄 1 0 Yorumla
BuzlarTrileçesi Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 50% +1 yıl En güzeli kendi emeğinle yaptığın bir şeyi vermek 1 0 Yorumla
melikegunden Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 44% +1 yıl Sevgilim yok ne yazikki olsa aldırdım 1 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 808 cevap paylaştı. Düdüklü tencere düşünüyorum 1 0 Yorumla
bahardan Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 41% +1 yıl Hediye önemli değil ama birlikte yemek önemli. 1 0 Yorumla
kızsoruyorelif Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 66% +1 yıl Sevgilim yok sap olarak devam ediyorum 1 0 Yorumla
1Kadehhhh Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Olmayan birine hediye alamam 1 1 Yorumla Drag6666 +1 yıl Olsunmu Yorumla
nefertitim Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 30% +1 yıl özel taşlı yuzuk tespih ve çakmak almak istiyorum 1 0 Yorumla
Aylinngüneşş Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 44% +1 yıl Sevgilim yok mecbur ben kendime alacağım😂 1 1 Yorumla Drag6666 +1 yıl Niye sevgilin olsun sen ona al oda sana 😄 Yorumla
Menesa18 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 93% +1 yıl Sevgilim olsaydı düşünürdüm hediye olarak 1 0 Yorumla
ranamadepresif Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 77% +1 yıl Olmayan askimi kime nasil anlatacaksam artik 1 0 Yorumla
Alpella34 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Sevgilim yok maalesef 3 yıldır düzgün birisi çıkmadı karşıma o yüzden hediye falan alamicam.. 1 0 Yorumla
Doyumsuz1i_istersen Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl saat senin yanında zaman nasıl akıp geçiyor anlamıyorum dercesine 1 0 Yorumla
yusuf201 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl gerçek aşkı verdim zaten baska birseye gerek olduğunu sanmıyorum 1 0 Yorumla
MehmetHatap Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Gül alacağım ben. Fazlasına gerek yok diye düşünüyorum 🤔 😂🌹 1 0 Yorumla
xramox Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl Kendimi tabikide.Benden daha değerli hediye mi var 🤣🤣🙈🙈 1 0 Yorumla
Can-Sıkıntısı_ Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Aslında başka günlerden bir farkı olduğunu düşünmüyorum 1 0 Yorumla
ware06 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Baş başa kalıp güzel bi yemek yiyip bütün günü aktiviteler ile devam etmeyi düşünüyorum 1 0 Yorumla
OsmanDayne1 Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl ben bi kızla konuşuyordum. acele etmeyelim dedim 14 şubattan sonra adını koyacam ilişkinin 1 1 Yorumla OsmanDayne1 +1 yıl @asdfghjköl hayırlı bi kısmet çıkmadı evde kaldık abla 😭😭 Yorumla
oluroluryeriz2 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Sevgilim yok ama bunları değerlendireceğim teşekkürler içerik icin 1 0 Yorumla
sseyfo Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bana sahip daha ne hediye edeyim tabi karşılıklı (olsaydı keşke) 0 0 Yorumla
puzzle89 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 94% +1 yıl Olmadığı için hediye veremiyorum maalesef 3 0 Yorumla
Boavista Takip Et Master Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Düşünüyorum hala @gizemm134 2 3 Yorumla gizemm134 +1 yıl baska seyler de düsün Yorumla Boavista +1 yıl İpucu alayım mı Yorumla nerdendüştümburayaağ +1 yıl burada mı tanıştınız Yorumla
GiZLiZEVKLi Takip Et Guru Yaş: 56 , eic 68% +1 yıl Sevgilime iş çıkışı merdivenlere papatya sererim 2 0 Yorumla
Pssyhntr35 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Gençsem kahve makinesi gibi şeyler orta yaş isem bıçak tava vs yaşım varsa robot süpürge 0 0 Yorumla
yorumAdam Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Bize bir gün değil her gün sevgililer günü deyip günü kurtarırım :) 0 0 Yorumla
kaganbeg Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl anlatmaya gerek olmamalı. hala anlayamamissa sevgi olmaya gerek yok. 0 0 Yorumla
Aslanoo35 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl sevgilim olsaydi guzel bir pirlanta alirdim olmadigi icin hayalde 0 0 Yorumla
bigdick00 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Söyleyemedim ki aşık oldugumu 10 sene geçmiş seviyorum seni diye bağırdım sokak ortasında 0 0 Yorumla
birgarip2020 Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Kasaptan et alacağım sanırım param kalırsa elma portakal falan işte 😔 0 0 Yorumla
ErenKnlgl Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Sevgilimiz yoook 😂 olsaydı AVİZE üretiyorum ondan hediye ederdim 🤝😃 0 0 Yorumla
Doyumsuz1Adamgeldi Takip Et Xper 4 Yaş: 106 +1 yıl sevgilime hediye etmem için sevgilimin olması şart mı? 0 0 Yorumla
yagizbey00 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 90% +1 yıl Hediye almayacağım, çünkü bekar bir adamım. 😎 1 0 Yorumla
ffurkan_tarhan Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 77% +1 yıl Sporcuyum Ama Genede Sevgilim Yok 1 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Amma benim sevgilim yok ki :'(
Yaaa bence olsunmu artık 😄
bulabildinmi
Kendime hediye alırım ya kimseye ihtiyacım yok
sevgilim yok kanka ki fgfd
Karaca çok iyi ürün marka
Pahalanmasa iyiydi 🙂
Kendim onun için en büyük hediyeyim
Ne ben ederim ne de baskasi eder bu yil da sapım
Karaca çok güzel marka ❤️🧡💛💚💙💜
Kalpli cikolata en sevdigi
Hediye almayı düşünmedim de eşime güzel bir sofra hazırlamalıyım diye düşünüyorum
Maalesef bu yıl da sevgilim yok 😀
sevgili adayıma kek yaptım 😄
Sevgilim yok ki hediyeleşelim 😪
O kadar mı mühim? 😊
Hediye almayacağım onun hediyesi benim 😄😄
Karaca'dan tencere takımı
En güzeli kendi emeğinle yaptığın bir şeyi vermek
Sevgilim yok ne yazikki olsa aldırdım
Düdüklü tencere düşünüyorum
Yok olsaydı güzel bi hediye alırdım
Bence için teşekkürler süper olmuş
Hediye önemli değil ama birlikte yemek önemli.
Sevgilim yok o yüzden hiçbir şey
Aşk bir gün de anlatılmaz ya
Sevgilim yok sap olarak devam ediyorum
Kendime alicam kimseye hediye alamam💅🏻
Olmayan birine hediye alamam
Olsunmu
özel taşlı yuzuk tespih ve çakmak almak istiyorum
Sevgilim yok mecbur ben kendime alacağım😂
Niye sevgilin olsun sen ona al oda sana 😄
Sevgilim olsaydı düşünürdüm hediye olarak
Sevgilim yokki alayim yine 14 Şubat manitası geçecek
Olmayan askimi kime nasil anlatacaksam artik
Erkekler Ne Diyor
Sevgilim yok maalesef 3 yıldır düzgün birisi çıkmadı karşıma o yüzden hediye falan alamicam..
saat senin yanında zaman nasıl akıp geçiyor anlamıyorum dercesine
gerçek aşkı verdim zaten baska birseye gerek olduğunu sanmıyorum
Gül alacağım ben. Fazlasına gerek yok diye düşünüyorum 🤔 😂🌹
Kendimi tabikide.
Benden daha değerli hediye mi var 🤣🤣🙈🙈
Aslında başka günlerden bir farkı olduğunu düşünmüyorum
Baş başa kalıp güzel bi yemek yiyip bütün günü aktiviteler ile devam etmeyi düşünüyorum
ben bi kızla konuşuyordum. acele etmeyelim dedim 14 şubattan sonra adını koyacam ilişkinin
@asdfghjköl hayırlı bi kısmet çıkmadı evde kaldık abla 😭😭
Sevgilim yok ama bunları değerlendireceğim teşekkürler içerik icin
Bana sahip daha ne hediye edeyim tabi karşılıklı (olsaydı keşke)
Olmadığı için hediye veremiyorum maalesef
Telefon almayı düşünüyorum
Düşünüyorum hala @gizemm134
baska seyler de düsün
İpucu alayım mı
burada mı tanıştınız
Sevgilime iş çıkışı merdivenlere papatya sererim
Gençsem kahve makinesi gibi şeyler orta yaş isem bıçak tava vs yaşım varsa robot süpürge
Bize bir gün değil her gün sevgililer günü deyip günü kurtarırım :)
anlatmaya gerek olmamalı. hala anlayamamissa sevgi olmaya gerek yok.
sevgilim olsaydi guzel bir pirlanta alirdim olmadigi icin hayalde
Söyleyemedim ki aşık oldugumu 10 sene geçmiş seviyorum seni diye bağırdım sokak ortasında
Kasaptan et alacağım sanırım param kalırsa elma portakal falan işte 😔
Sevgilimiz yoook 😂 olsaydı AVİZE üretiyorum ondan hediye ederdim 🤝😃
sevgilime hediye etmem için sevgilimin olması şart mı?
Kedime bir paket ödül maması alacağım 🥺
Blender alırım sonra yine blender alırım
Hediye almayacağım, çünkü bekar bir adamım. 😎
zeytin ağacından oyduğum yüzüğü
Sevgilim yok be canım keşkee olsa
Sporcuyum Ama Genede Sevgilim Yok
Sevgilim olursa düşünürüm 🤪
Bize hergün 14 Şubat bebiş 😅