Sadece belirli yörelerde yapılan takılar var. Çok çeşitli modeller var. Her özel günde beğenip birini bir hafta önceden sipariş ediyorum ve hediye ediyorum. Tabii böyle özel günler sadece hediyeyle geçiştirilmez.
Sevgilim olsaydı onunla 24 saat yani bir gün geçirmek isterdim ama maalesef yanlızliga alıştık rahatiz diye kimseyle ciddi dusunemiyor insan hayat o kadarki kararmış fikirlerinizi
Kızlar Ne Diyor
Sevgililer gününü kutlamıyoruz, o yüzden 14 Şubat bizim için herhangi bir gün
Sevgilim yok kiii bu sene 14 Şubat 'ı ders çalışarak geçireceğim maalesef
hiçbir şey hediye etmicem çünkü oda almıyor hoş alsada benim ona alacam param yok
Sevgililer günü uğursuzluğu bırak yakamı artık gene ayrıldım 😅
Onunla hediyeleşmekten çok başbaşa birbirimizi daha derinden anlayabileceğimiz bir ortam hazırlamak isterdim.
Beğendiği kabanı hediye olarak alacağım….. bana ne alır bilemedim umarım kolye almaz bıktm kolyeden😆😆😆
En güzel beraber geçireceğimiz zamanlar olacağı için saat hediye edeceğim
www. krc. com. tr/.../emsan-smile-26-cm-krep-tava-kirmizi
#Karaca #Sevgililergünü
Birlikte neşeli, sıcacık kahvaltılar yapabilmek içiiin🤗
Evliyiz şu an aldığı hediyeleri aksesuar olarak evimizde bulundurmak çok hoş oluyor maliyeti düşük objeler
eğer ayrılmasa idik onun küçüklüğüne dair bir anısını içeren hediye hazırlamıştım ama artık çöp oldu😀
Meyve ağacı hediye ederdim herhalde. Her çiçek açısında her meyve verişinde birlikte yenilendiğimiz baharlar aklına gelebilsin diye.
En Güzel Gününüzde Karaca’nın Yanımızda Olması Büyük Mutluluk. Teşekkürler Karaca Ailesi. Hepinize Mutlu Sevgililer Günleri Diliyorum. 💕💖💞
Takımlar o kadar güzel ki. Bayılıyorum bu markaya
ona benden daha büyük bir hediye olamaz o yüzden kendim yeterliyim 😂
Daha güzel günlerimiz hoş sohbetlerimiz olsun diye kahve içmeyi tercih ederim
Sevgilim yok ama eğer sevgilim olsaydı hediye gerekmezdi sadece beni gerçekten sevdiğini belli etsin ve uzun uzun sarılalım yeter
Sevgilim yok onun için hediye düşünmeme de gerek yok
Sevgilim yok bana hediye edin olunca veririm hayrına
Aşkımı belirtecek bir hediye alacak sevgilim yok ne güzel :))
Güzel şık Saat aldım ve kendi ellerimle atkı ördüm.
sevgilim yok fakat olsaydı bir kitap hediye ederdim. ya da güzel bir sweat
Ben hediyemiii aldımmm kızlar sizce beğenir mi bir cüzdan aldım isimli
Ahh allahım sen nasip et sevgililer günü saçmalığından saçma ama nasıı güzell😂
#SevgililerGünü yok bende hediyede yok bende.🤷 Yani kafam rahat oh mis mis😄 olanlar düşünsün.
Kendim en güzel hediyeyim ve sevgimi 14 Şubat değil hergun 14 Şubat olarak severim
⚘⚘🍮☺süper
Olmayan sevgiliyemi hediye alicam
Ask kokulu çekici parfüm edicem
Olmayaan sevgilimee miii ahahahhaa
Sevgili var da gediyesi kaldı.. 😒
Ne güzel bir yazı tebrikler.
Erkekler Ne Diyor
Görüşler çok uzun ya okumaya üşendim. Ben sevgilime çaydanlık alırım. Demler demler içeriz miss
Sevgilim yok olsaydı güzel bir şeyler düşünürdük 😅
Ben kitap alacağım. Maddi durumum ancak bir kitaba yeter
Geçen sene gibi iphone almayacağım kesin ama sevgilim yok yinede ben hazırlık olsun ne olir ne olmaz diye bağet yüzük almaya karar verdim
sevgilim olsa şurdan fikir çalardım ama bilin bakalım ne eksik
Yok ki anlatayım. Zaten her şey pahalı, iyi ki yok🤭
Sevgilim olmadığı için her zamanki gibi bu 14 Şubat ın da benim için diğer günlerden bir farkı yok.
sevgilim olmasa da anneme dikey şarjlı süpürge/robot süpürge
Karacanın 6 kişilik bir tabak seti hediye edile bilir
Emeğimin geçmediği hediye , hediye değil ihtiyaçtır.
Karaca iyi marka ama sevgililer günüyle sınırlı olmamalı.
Araba almayı düşünüyorum. Yani araba hediye etmeyi..
Sevgililer gününün tarihini bildiğim için sadece bu güne hediye almıyorrum 😏
Sevgimi hediye ederdim ki onu en cok seven ben oldugum icin
Romantik bir akşam yemeği ve kısa bir tatil için küçük özel bir hediye
Eğer değerli olduğumu hissettirebiliyorsam ben onun için en güzel hediyeyimdir 😌
Evet bir sevgilim olsaydı, faydalaı olabilirdi tüm bunlar. Yinede emek için teşekkür ederim.
Aşkım yok. Tek aşkım kendimim, belki kendimi güzel şeyler alırım o gün 😄
Aynen karaca porselen takımı almayı düşünüyorum mükemmel bir hediye seçimi değil mi? Aa sevgilim yok onu unuttum tüh 😂
Parfüm almayı düşünüyorum ona oda bana tabi sevdiğimiz kokular olucak...
sevgilime ne alsam diye daha fazla düşünmeyin!
harika fikirler var. reklamı atlayıp siteye gidin ve bakın.
Sadece belirli yörelerde yapılan takılar var. Çok çeşitli modeller var. Her özel günde beğenip birini bir hafta önceden sipariş ediyorum ve hediye ediyorum. Tabii böyle özel günler sadece hediyeyle geçiştirilmez.
Sevgili Karaca sevgilim yok ki hediye edeyim sapım ben 😞
Önce bir sevgili bulmam lazım ama bilin bakalım ne eksik
Kime hangi aşkı anlatmayı kendime hediye edeceğim...
Bir he dese ona neler neler alırım.
Çok özlemişim be kıvırcığım seni
Sevgilim yok dolayısıyla hediye de almayacağım kimseye.
Sevgilim olsaydı onunla 24 saat yani bir gün geçirmek isterdim ama maalesef yanlızliga alıştık rahatiz diye kimseyle ciddi dusunemiyor insan hayat o kadarki kararmış fikirlerinizi
Yalnızım şu an, sevgilim olsa çok sayıda hediye alırım.
Olsaydı ayçiçek yağı alırdım daha iyisi olamaz hemde 5 litrelik 😂