
Çeyrek gram altın 200 lira civarı, bebek kıyafeti de almayı düşünüyorum.
Direk parayı mı versem yoksa 0.25 gram altın ve bebek kıyafeti mi alıp mı hediye etsem.
Sizin fikriniz ne bu konuda?

Merhaba, ülkenin durumu bu senin bir suçun yok :)
Ama bence bunun yerine direk 200 TL'i iğne ile iliştirirsen daha iyi olur.
En azından ailesi onun için harcar...
Bunu takarsan, bunu bozdurmaya utanır insan😀
Hediye al diyorum ben
Çeyrek eskiden en az takılan takıydı
Ekonomi sayesinde bu hale düştük ama yine de insanlar bunu kabul etmiyor
Durduk yere paranla rezil olacağına hediye al geç derim ben.
Bence hiç alma direk çocuk üzerinede gram altını 3 tur gezir yeterli veya çocuk altını öpsün yeter.😂
Ne demek bu devirde altın takmak boş ver hiç alma
😅 Bak altın tak diyo bana fjfjf.
Ben de dedim ki benşm kıza taktığın altın duruyordu (altın almadı) onu sakladım senin çoçuğa takarım dedim.😅
Biraz gıcıklığına böyle bir şey yapmak istedim, altın taktım demek için djskdhd
Cevap
26Cevap
Onuda alma istersen kuyumcudan bir tutam altın tozu al üstüne üfle 😂
😂😂😂Yaa
Ben de çok güldüm Allah Affetsin dkdkdhj
Yok efendim niye abes kaçsın.. Zaten çeyrek boyutunda 😊😊 onlarda anlamış olur hem hayatın pahalı olduğunu ve durumunuzun buna yettiğini..
😅Yok ben de verilen hediye insanların değeri kadar.
Benim için bu kadar ediyorlar djfkfj
Ya o kadar haklısın ki.
İçimde ki şeytanlar hiç bir şey yapma diyor 😈
Sonra bir başkası 5 lira tak diyor djsjdj 😅
Anasıda aynı babasıda bu bebenin. 😒
Hiç içimden gelmiyor aslında biliyor musun 😅benim gibi gönlü bol bir insanı böyle kinle doldurdular.
Söylediğin benim için uygundur, öyle yapayım madem. 😊
Ben gitmiyorum onlar bize geliyor. 😅
Hem içimden gelse her şeyin en güzelini yaparım. 😊
Birini sevmeyince çoçuğuda sevilmiyor 😂
Biliyorum efendim siz asla kötü huylu biri değilsiniz.. Güzel insansınız.. İşte karşıdaki kişiye değse her türlü iyisini yapmak isteriz zaten.. Fakat onların gelmesi daha iyi olmuş.. Fazla da uğraşmazsınız.. Bi tane kek, çay kuruyemiş koyun önlerine maksat yerine gelmiş olsun 😊
😊Her şey için teşekkür ederim.🙏🌺
Hediyelik eşyanın arasına para mı koysan.. ya da ne bileyim bilemedim.
Yok 😅ilerde başına kakarım altın aldıydım diye fjfkdkf
Hay birde öylesi durum var dimi ajsksk
@_slash_ toksitlendim bir kere düzelmez ajsjsj
Abes kaçmaz kanka ona abes kaçar diyorsan bana takabilirsin =))))
😅Tamam
Bugün 200 TL aldığın 0.25 gram altın seneye 800 lira para vermek yerine altın almak mantıklı 😂
4 5 seneye 10 bin gayme eder 😂
🤪😅
Yıllar önce kardeşime 1 çeyrek vermiştim, çeyrek 200 liraydı, şimdi geri istiyorum 😅
Ben hiç yapmam öyle şeyler djdkdjfj
Bence 0.25 altın ve bebek kıyafeti gayet yeterli olur. illa gram altın alacaksın diye bir kaide yok. Hiç abes kaçmaz.
Kuzeninin çocuğu olduğu için olabilir. Zaten kıyafet de alacakmışsın. Bu devirde artık normal çeyrek alınmaz zaten.
Para vermen daha iyi olur çünkü alacağı şeyi kendi seçer ya da kenarina koyup biriktirir.
Böyle bir durumda para takmak daha hayırlıdır
Altın aldım gösteri olur hava atmak olur
Direk para tak ya. Ceyrek gram altın ne guldurme arkandan en azından bunu da gördük diye 😀
100 lira tak ne uğraşıyorsun ki. Herkes gücü yettiğince yani
Altın alma :)
bebe kıyafeti al daha makbule geçer
1 gram altın bile ayıp olur, sen bir de 1/4 takmak istiyorsun sjjsjsk
Yapabilirsiniz iyi olur. İmkan dahilinde hangisiyse o yapılır
Altını nazar boncuğu ile birlikte tak ama takım ya da ihtiyacı olan şeyleri alsan belki daha iyi olur ama senin gibi kuzen herkese şart 😀
Durumun ona yetiyorsa mecbur onu takican gösteriş için kendini zora sokmanin anlamı yok dicem.
Gram olaydi bari ya da neyse ya yarim elma gonul alma
Kaçmaz o bile çok para
Bence de 😅
O bile çok, çoook çoook hatta çoooook. 😅
Altın tozu alıp serpiştireyim en iyisi djdkdh
14 ayar gram yok mu
😅Bakmak lazım fjdkdn
Gıcıksın
😂 Şimartma beni fjfkfk
Pislik 🤣🤣 gettt değnek
200 lira tak 😂😂
200 liraya acıdım 100'mü taksam djdkdh
Altın yerine hediye alman daha iyi bence
Hediyede alıcaktım aslında yanında 😅
Hiç zahmet edip almasaydın :D
Hediyelik altın bebek altınıymış modaymış şimdi fjfkfk
Çeyrek al gitsin kendini küçük düşürme derim
Değse tam bile takarım.
Değmiyorsa hiç gitme :) ya gideceksen şanına yakışır bişeyle git ya da hiç gitme
Onlar benim evime geliyor ben gitmiyorum ki.
O zaman direk para tak bence, altın gramdan dolayı düşük kaçar
Tamam öyle yapayım teşekkür ederim.
Yine bildiğinizi yapın ama para olayı daha mantıkı.. Rica ederim
🙏🖐️👍
O civarda kıyafet al boşa altına girme
5 Litrelik Ayçiçek yağı da takabilirsin. 😂
İkiside mantıklı aslında
Çeyrek altın iyi seçim...
para tak 200₺ daha iyi
Hiçbir şey alma sjsjs
Bebek kıyafeti daha makul
Almana bile gerek yok bu devirde.
Kuzenin bebeğıne yatırıp yapmak haaa
Dikkat et rüzgarlı havada cikar uçar filan sonra
Gramın çeyreği mi varmış 😱
Gramın çeyreğinin yarısı bile var 100 liraya sjdkdjfj
Çeyrek gerçekten çok pahalı yaa.
Çeyreğe tam altın demek yakışır 😅
Dininiz imanınız "elalem ne der" olmasın.
Aşk olsun düşünmen yeter.
Bu çeyreğin dörde bölünmüş hali
Çok bile
Gerçekten çok bile de 😅görüşlere baksana dhdjdn
Böyle bir dönemde altın aldığına şükretsin
hediye almalisin
Mantıklı ver gitsin
Öpüp başına koysun ayoll
Kıyafet daha uygun
Altın al
Yo iyi
Gramın gramını tak istersen 😂
En fazla yüksek 250 TL alabilir
Bisey olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?