Alışveriş & Hediyeler konusunda 338 cevap paylaştı.
Güzel olmayan bir şeyi sırf ucuz diye almam. Tabi işlevsel bir ürünse durum değişir, işime yarıyorsa üstüne bir de ucuzsa benim için harika olur. Ama her zaman satın aldığım bir şeyin güzel olmasına önem veririm, güzellik bir tık daha önemli benim için.
Güzel bir moda anlayışınız, kendinize has tarzınız varsa ve nasıl göründüğünüz sizin için çok önemliyse parasına çokta bakmazsınız, bakarsınız tabi sonuçta bazı şeyler çok pahalı olabilir alamayabilirsiniz ama cidden sevdiyseniz almaya çalışırsınız
Eğer giydiklerinizi birşeyler giymiş olmak için giyiyorsanız, ya da hala kıyafetlerinizi anneniz seçiyorsa ucuzluk sizin için daha önemlidir :)
Eskiden olsa sadece güzel olması diyebilirdim ama durumlar değişti. Artık hem güzel olması lazım hemde daha ucuz olması lazım. Her şeyin fiyatı inanılmaz arttı. Aynı ürünün 100 tane farklı fiyatı oldu artık. Bende alacağım şeyleri öncelikle araştırıyporum. Aynı kaliteye sahip ürünün fiyatı nerede daha uygunsa oradan alıyorum. :)
Ucuz olmalı değil ise bir daha dönüp yüzüne bakmam gider başka yerden alırım, zaten marka takıntım yok özgürüm, markası ünlü olmayan ürünler daha güzel bile olabiliyor bazen.