
Ucuz olması
Güzel olması
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Benim için ihtiyaç olması daha önemlidir. ihtiyacım yoksa almam be fiyatı önemlidir. ama bazı insanlar için, alışveriş yaparken ürünün fiyatı önemli olabilir çünkü bütçeleri sınırlıdır. Diğer insanlar ise, ürünün kalitesi, işlevselliği ve görünümü gibi faktörlerle daha çok ilgilenebilirler. bir kişi için bir kıyafetin ucuz olması önemliyse, bütçesine uygun bir ürün seçmek mantıklı olabilir. Ancak, başka bir kişi için aynı kıyafetin kalitesi ve tarzı daha önemli olabilir, bu nedenle daha pahalı bir seçim yapabilir. Ürünün fiyatı ve kalitesi arasındaki denge, kişinin önceliklerine bağlı olarak değişebilir. Önemli olan, herhangi bir ürünü satın almadan önce, ihtiyaçlarınızı ve bütçenizi göz önünde bulundurarak yapacağınız kararın sizin için en iyi seçenek olduğundan emin olmaktır.
Yani evet genelde ihtiyacım olmayan bir ürünü almam bende. Boşu boşuna para harcamayı seven biri değilim. Yani ama yinede alacağımız ürünün kaliteli ve güzel olmasını isteriz. Yani en azından benim için oyle
Ucuz ve güzel olması önemli, önceden koton mavi lcw gibi mağaaları tercih ediyordum. Ama artı butik mağazalarda daha güzel ve farklı kıyafetler var ve daha uygun fiyatlara
Aynen artık çok daha uygun fiyata her istediğin kıyafeti bulmak mümkün. Yani gidip pahalı pahalı kıyafetlere para vermek yerine bence bu gibi butiklerden kıyafet alışverişi falan yapılabilir diye düşünüyorum.
Aynen ve artı olarak git gel artık iş magaza sahibi ve çalışanlar seni tanıyor bölece indirim ilgi alaka oluyor. Mesela zincir bi mağazada hep aynı tip kıyafet varken butik mağazada hiç bi yerden olmayan kıyafetler olabiliyor
Cevap
3Cevap
Güzel olsun evet. Ucuz diye gidip gönül bağı kuramadığım bi ürüne yönelmem açıkçası!
Aynen öyle yani sırf ucuz diye gidip beğenmediğim bir ürünü almam şahsen ben. Yani kaliteli olmasına dikkat ederim ilk önce. Sonuçta para ödüyoruz biraz olunca bence en iyisi olsun
Doğru tespit 👍
Şimdi ucuz ne var ki? Güzel olsun, verdiğim paraya değsin.
Güzel tarzıma ve zevkime uygun olması daha önemli
Aynen öyle. Tarzına uygun ve güzel bir ürün olursa bence insan her şekilde mutlu olur. Yani ben açıkçası ucuz olup olmadığı ile pek ilgilenmem. Benim için en önemli olan şey ürünün güzel ve özenli olması onun dışında önemsiz.
Bana göre güzel olmasi yeter
Bana görede güzel olması çok daha önemli. Ben öyle ucuz falan diye bakmam genelde. Yani beğenmem çok daha önemli. Hem ucuz eşyalar genelde çabuk kötü oluyor. O yüzden biraz kaliteli bir ürün falan almaya çalışırım..
Güzel olması
Evet benim içinde güzel olması çok daha önemli. Yani ucuz olmasıda önemli tabii. Öyle pahalı kıyafetler seven biri değilim ben pek. Fiyatı biraz uygun olmalı aldığım kıyafetin. Güzel olması önemli birde
Fiyatı önemli değil beğenirsem alirim
Aynen bende öyle benim içinde öyle. Beğendiğim ürünü alırım genelde ben. Fiyatına takılan biri değilim ben genelde bir ürünün. Benim için daha çok kalitesi önemli. Onun dışında fiyatına takılan biri değilim.
Ucuz olması
Aynen bazen pahalı ürünler alıyoruz iki gün dayanmıyor ve yırtılıyor. Onun yerine bence daha hesaplı ve daha ucuz butiklerden alışveriş yapılabilir. Yani hem güzel olması önemli bence hemde ucuz ve kullanılır olması.
👍👍
Kaliteli olması..
Aynen öyle kaliteli olması çok daha önemli bir ürün alırken falan. Ee birde aldığın ürün güzel ve özenli olmalı diye düşünüyorum. Bende ürün alırken kaliteli olup olmadığına bakarım ilk fiyatına bakmam mesela.
Katılıyorum.. Hoş artık kaliteli olanlar bile seviye düşürdü orta kalite olarak nitelendirebiliriz ancak..
Guzel olmasi
Yani evet genelde kadınlar için güzel olması çok daha önemli diye düşünüyorum. Kadınlar bir kıyafet veya ürün alırken genelde güzel ve özenli olmasına daha fazla dikkat eder. Yani ucuz olup olmadığı ile pek ilgilenmez.
Bu ekonomide maalesef ucuz arıyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?