Kız arkadaşımla kavga ettik, özür amaçlı ayıcık göndermek istiyorum. Olur mu?

Merhaba arkadaşlar kız arkadaşımla tartıştım yaklaşık 1.5 haftadır konuşmuyoruz özür amaçlı bu ayıcığı göndereceğim sizce mantıklı mı?
Kız arkadaşımla kavga ettik, özür amaçlı ayıcık göndermek istiyorum. Olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
başaramadık arkadaşlar afetmedi
Kız arkadaşımla kavga ettik, özür amaçlı ayıcık göndermek istiyorum. Olur mu?
Cevapla