Bahane uydurur ve en kısa süre içinde alışveriş işini keserim. Ben bir mekanda gittiğim zaman satış danışmanlarının yanimda dikilmesinden rahatsız olan biriyim, hiç uğraşamam 😄
Muhtemelen bir daha gitmem :D Fikir vermek tabii ki olabilir ben de yanımda biri olduğunda sürekli fikrini alırım zaten ama karışmak farklı bir şey onu sevmem bence kimse de sevmez zaten
Bir daha onunla alışverişe gitmem... Hepi topu stress attığımız bir yer var onda da kimsenin beni strese sokmasına izin veremeyeceğim kimse kusura bakmasın yani
Böyle durumlarda tedbir olarak önce karşınızdaki kadın/erkek ile onun alışverişine gidip gözlem yapmayı öneririm fakat iş işten geçmiş ve farkında olmadan alışverişe çıktıysanız alışverişini kısa tutup devamını başka bir günde almanız gerekebilir