Eski iş arkadaşım evleniyormuş. Ben henüz bir davetiye almadım fakat beni hediye grubuna eklemişler asdfghjk
Are you kidding me?
Are you kidding me?
Davet almadığım birine ne tebrik ne de hediye gönderirim. Hediye grubuna eklenseydim senin gibi direkt çıkardım ya da davet almadığımla ilgili iğneleyici bir şey yazıp yine direkt yazardım :D
Nezaketen bile olsa davetiye verilir, gelip gelmemek kişinin kendi kararı. En azından davet etme inceliğini gösterdiği için bile ufak bir hediye gönderilir ama başlıktaki davranışı yapan biri bunu haketmez.
Cevap
8Cevap
Ben davet edilmedi isem hediye almam, onun için ben yoksam benim için o yok.
Alelade yüzsüzlük ben olsam gruba arkadaslar bana henuz bir davet gelmedi der gruptan cikarim😂
Göndermem diyemem. Durumum yok diye davetiye gönderilmeme durumu var.
Cuk diye oturucak bir hediye gönderirdim neye uğradığına şaşırsın
Yok ise davet, neden bu hacet🙂
Davet edilsem bile gitmemek için bahane ararım.
Gitmek gitmemek değil. Muhtemelen gelinin bu hediye grubundan haberi bile yok ama belli ki grubun da davetiye almadığımdan haberi yok.
Beş kuruş vermem o bile değerli oldu artık. Kısaca ne giderim nede hediye alırım kusura bakmasınlar o dünya geride kaldı.
asla yapmam. :D sen de yollamazsın bence
Davet yoksa nesine gidecen
Hayır göndermem.
Göndermem
göndermem
Hayır göndermem.
göndermem
Hayir
Göndermem
Gondermem tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?