Biz Antalyalı olmadığımız için bu adeti çok yadırgadık. Benim bildiğim hediye gelin ve damada verilir yahu. Karadeniz'de böyle bir şey yok. Siz davetiyenin yanında hediye de verdiniz mi?
Düğün davetiyesini bir hediyeyle beraber vermek zorunlu mu?
Bu gelenek yeni mi piyasaya yeni mi sürülmüş? Pardon bunu kim piyasaya sürmüş? Çünkü bundan haberim yok da. Yani gereksiz bir gelenekmiş. Benim bildiğim düğünde hediyeni verir çıkarsın. Düğün davetiyesi hediye gerçekten çok gereksiz ve masraf. Bence bu kişi düğün masraflarını hesaplayıp da piyasaya sürmüş olmalı. Yani bir nevi de karşı insanlardan karşılanması beklenmiş. Hayatım boyunca ne böyle bir şeyle karşılaştım nede duydum. şu an ilk defa sizden duydum. Haa tabii birde baldız yüzüğü denen şeyi çıkarmışlar.🤦🏼♀️ Durun bakalım gün geçtikçe nelerle karşılaşacağız.😂
En İyi Cevaplar