Arkadaşlar 10 saniye kuralı bir ürünü almadan önce 10 saniye bu ürünün istek mi yoksa ihtiyaç mı olduğunu düşünmektir. İhtiyaca göre mi yoksa keyfe göre mi alışveriş yapıyorsunuz? #kafamıngüzelligi
Alışveriş yaparken 10 saniye kuralını uyguluyor musunuz?
Benim için o olay 10 saniye olmuyor. Bir şeyi genelde mağaza görüp çok beğeniyorum, beğendiğim için de alıyorum doğal olarak ama eve geldikten sonra asla mağazadaki hevesim kalmıyor. Hatta çoğu şey için "Buna ihtiyacın mı vardı sanki, ne diye aldıysan..." diyorum kendi kendime. Umarım bu durumu yaşayan tek kişi ben değilimdir.
Ben genelde cüzdanımın ve kredi kartımın koyduğu kurala göre hareket ediyorum. Param yoksa eğer 5 dakika bile düşünsem bir şey fark etmiyor benim için :D