Daha önce çokkez orkide göndermiştim, dedim değişiklik olsun😀 umarım sever ya.. ben bunları beğendim, oda beğenir inş☺️ Canım arkadaşım,, hep mutlu olsun❤️
Yarın canım kız arkadaşımın doğum günü, ona bu iki çiçeği sipariş verdim, umarım mutlu olur, sizce nasıllar?
Merhaba, Çok güzel çiçekler çok iyi düşünmüşsünüz beğenmemesi mümkün değil böyle güzel bir hediyeyi..😊.. üzerinede şirin bir not yazarsanız daha da güzel olur.. Renkli papatyanın anlamı da çok güzel nezaketin sembolüdür. Diğer hediyeniz saksıda olan canlı kalanchoe çiçeği sanırım, onunda çok güzel bir anlamı var, Kalanchoe çiçekleri düştükleri yerde tekrar yeşerdikleri için hediye ettiğiniz arkadaşınıza gösterdiğiniz sevginin gücünü hatırlatır muazzam bir hediye 🌸Teşekkürler 🍀
Ben çiçekler'de pembe beyaz ve sarı renkleri ne bayılıyorum. Özellikle de bu üç renk bir araya gelince gerçekten daha göz alıcı, güzel, görsellik açısından da doyurucu bir çiçek buketi haline geliyor. Ben arkadaşın adına şimdiden çok sevindim çok şık ve güzel bir hediye olmuş. Güle güle kullansın her baktığında seni yad etsin. Ayrıca senin zevkin de çok güzelmiş. Zevkler ve renkler tartışılmaz ama gerçekten bu hediye işlerinden anlıyorsun ve anladığım kadarıyla da arkadaşının zevkini tarzını biliyorsun ona hitap eden bir hediye seçmişsin, ✨💃
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Yarın canım kız arkadaşımın doğum günü, ona bu iki çiçeği sipariş verdim, umarım mutlu olur, sizce nasıllar?