Alışveriş yaparken kadınlar mi daha tasarruflu erkekler mi?


Bu konuda her ne kadar çok alışveriş yapıyor ve ar savurup arman savuruyor gibi dursada kadınların eline kimse su dökemez
Cevap
9Cevap
En tasarruflu benim. Her şeyin 4'te biri fiyatlısından alıyorum. Etrafıma bakınsam kadınlar da erkekler de har vurup harman savuruyorlar. Tasarruf yapanları çok nadir sayıda.
erkekler genelde , ama bazı kadınlarında hakkını yememek gerek hangi ürünün hangi markette daha uygun oldunu takip eden kızlar var
Cinsiyetle alakası yok bence iki cinste de cok cimri ya da çok eli açık insanlar tanıdım
Ben cebimde 100 de olsa 1000 de olsa bitiriyorum genelde
Kadınlar daha çok dikkat ediyor ama sayısız ürün alınca maliyet erkeğe beş kat fark atıyor.
Bence genelleme yapmayalım her iki cinsten de dikkat edenler var
Bence erkekler daha tasarrufa dikkat eder
Kadınlar tabii ki.
Erkekler gelişi güzel alışveriş yapıyor. 😂
Ama 2021 den sonra böyle bir şey yapacaklarını sanmıyorum 😈
Erkek bir siyah mont alır her şeyi onla kombineler kadın tüm montları alır ve kombinleğebilceği her şeyi alır sence kim daha tasarruflu
Yani erkekler dicem bir mont gömlek Pantalon 6 ay gidiyor fjf
erkekler
Erkekler
Erkekler
Sence?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?