Bi butiğe gittim 350 tlye ithal adidas süperstar vardı?

Şimdi diceksiniz çakmadı replikadır orijinal olmadığını biliyorum adamlar oriji demiyor ithal diyor hani yurt dışı çakması birebir bide bizim trdekiler çok belli oluyor yan yana koydum harbi sandım orijinal ama 350 tl koku olur mu dedim 1 ay üst üste giyersen orjinaldede olur dedi alsammı ya orijinali 700 lira replike 350
Bi butiğe gittim 350 tlye ithal adidas süperstar vardı?
Cevapla