Hadi bakalım 10 günde gelen kargolarımız artık kaç günde gelecek meraklar içerisindeyim :)
Türkiye’de kargo dronelar için çalışmalar tamamlanmış. Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü, tarafından ilk olarak İstanbul-Eskişehir-Ankara hattı için ‘drone taşımacılığı hava koridoru güzergahı’ belirlenmiş. Kargoyla sorun yaşamamış olan var mı ya? Varsa kesin cindir shjsjs
Kargolar dronla taşınacak! En sevdiğiniz kargo şirketi hangisi?
Taşınsın tabii ama adanada çeker vururlar :) DroneKargo diye firma açılsın oyumu ona vereyim ama lakin şu an neden bilmiyorum sadece 2 kargomu almış olsamda ups bana hep bir tık ciddi ve asil gelmiştir. :) diğerleri nedense esnaf lokantası gibi geliyor :) Ama bizden bir kargo şirketi söyle diyorsan kalite ve hizmet olarak Yurtiçi kargo diyebilirim :)
Merhaba, en sevdiğim kargo şirketi yok diyebilirim hepsinde sorun çıkıyor. Ama en sevmediğim aras kargo diyebilirim tabii ki de yaşadığım yerdeki şubesinden bahsediyorum çalışanlar kötü ise şirketin kurucusu ne yapsın? Drone ile kargo taşıma işini pek mantıklı bulduğum söylenemez. Biz Türk milletiyiz yaani dronları düşürmek için elimizden geleni yaparız jdkfkfkdk. Bunun dışında olumsuz hava koşullarına nasıl dayanacak ki dronlar? Bana kalırsa dayanamaz. Yavaş gelsin ama düzgin gelsin kargom lütfen fjkfkd.
Valla o droneları sapanla vurup yere düşürürler ben pek güvenli bulmuyorum. Yağmuru var kışı var. Ben yine 10 günde gelsin de yeter ki sağlam gelsin kafasında olurum sanırım. Cam da uçan bir şey bize bakıyor. Annem kesin süpürge ile kovalar diye düşünüyorum :D
Adana'da yaşayanlar için tavsiye; Dronun taşıdığı ürün sıcaktan eriyebilir, havada ateşli silahlarla vuralabilir. Kısacası ben siparişimi riske atıp bu yöntemi kullanmam. 😃
Yurtiçi kargoyu ayrı seviyorum. Çalışanla da bu kargo durumu alakalı diye düşünüyorum. 😊 Sevmediğim kargo ise Sürat, oldukça fazla sorun yaşadım. 🙄 Şekil olarak, görünüm olarak cezbedici gelen kargo ise kesinlikle UPS! Adamlar çok fiyakalı! 😄
Genellikle kargo arabalarının üzerinde bir şey yazmıyor ticari gibi ama tabii görevlidir hiç sorun yaşamadım sadece bu yıl Nisan Mayıs aylarında kitap siparişlerim geç gelmişti
haydi getirdi... beni evde bulamadı... ne yapıyor dron geri mi götürüyor? bir de dron eve camdan mı giriyor? Kapıyı nasıl çalacak? apartmansa hangi zil olduğunu nasıl bulacak? zili nasıl çalacak? kim o sorusuna nasıl cevap verecek? alıcının ben olduğumu nasıl bilecek? Ürünü beğenmeyip iade ettiğimde Dron onu nasıl geri alıp götürecek?
Yakin mesafe icinse eyvallah ama uzak mesafede yandik. Ucakla bile tasirken hint okyanusuna dusebiliyor, drone nasil getirsin. Bu sefer "kargonuz köpekbaliklarına yem oldu paranizi iade edelim" mi diyecekler
Gökten tepemize kargo paletleri düşmediği kamıştı oda olacak desene Türkiye’de bunu sen yaparsan ya tepemize dron düşer ya taşıdığı ya da eve camdan girer direk 😂
Alışveriş & Hediyeler konusunda 999 cevap paylaştı.
Şehirlerarası mesafeleri kargo ile aşacak drone olduğu konusunda şüphem var. Mevcut teknolojiyle ancak şehir içinde o da belli kısıtlı mesafelerde bu mümkün.
ups kargomu kaybetmişti onun dışında sıkıntı yaşamadım
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
o kadar agir yük tasiyan dronlar cok pahalidir ve kargo fiyatlarini cok etkiliyecegi icin drona gecmeleri uzun yillar alicaktir he bu arada bizimkilerin dronu hep havada carpisir 😎