İkisini de seviyorum. Farklı dönemlerde ve farklı ürünlerde güzel indiriler yakalayınca ikisinden de alışveriş yapıyorum. Ama Gratis'in renklerine aşığım. 😍


Gratis gözümden düştü benim o suratsız personelleri yüzünden hicbir gratise gitmiyorum. Özellikle mi seçip koyuyorlar o tipleri anlamış değilim.
Cevap
3Cevap
Madem gratise asiksin niye soruyorum bacım😂
Sormusken soyluyim ben gratis diyorum daha cok ilgimi cekiyo😊
Watsons daha kaliteli ama Gratisi daha çok seviyorum 💁
Genelde Gratis. Ama orda da artık bırsey bulamıyorum 😊
Vatsiin felan bilmiyom ama Gratis güzel değil sevemedim
A101i tercih ederim hanımefendi
Gratis daha ağırlıklı
Watsons 'ın bakım ürünleri daha güzel sanki
Gratis çünkü daha ucuz.
Daha çok gratis
Watsons
İkisi de çok pahalı
Gratisss
Gratis.
watsons daha güzel
İkisinden de ama genelde watsons
Watsons
Gratis
Watsons
Watsons.
Gratis
Gratis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?