Merhabaaaa, Kıyafet alırken daha çok fiyatına mı yoksa size yakışıp yakışmadığına mı bakarsınız? Fiyatı uygun olmasa da yakıştığı için bir şeyler alır mısınız? #massalizm
Türkiye'de yaşıyorsan ve babanız zengin değilse beğendiğinizi değil paranız hangisine yetiyor ise onu almak zorundasınızdır. Ne kıyafetlere uzaktan bakmak zorunda kaldık. Fakir gencin, zengin kızı izlemesi gibi
Eşeysel olarak alışveriş batağına düşmeye daha meyilli olduğumuzu düşünmemden ve tabii bunu gerçekleştiren konumda olmamdan mütevellit bir kere ihtiyacım olduğunu düşündüğüm en ufak bir şeyin araştırması içerisine girdiğim andan itibaren diğer kategorilere de yavaş yavaş kaydığım, bir süre sonraysa küçük bi butik açabilecek nitelikte ürün stoğu oluşturduğum göz önünde bulundurulunca fiyatının, sayısını hesap etmek bu hevesimin sonlanacağı âna kadar genellikle başkalarının akıllarında oluyor. Neyse ki bu silsileimübayaa her zaman yaşanmıyor 😅
Yani çok uçmam ya bütçemi de bilmem gerekiyor çok fazla değil 100-250 arası olabilir. Tutup bir kıyafete 500-700 TL ödeyemem bu beni aşar şahsen, insanın bazen içi kalıyor ama yapacak bir şey yok köşede faturalar sana hello diye gülümserken alacağım elbiseler bana hoşçakal diye el sallıyor o yüzden önceliklerim elbiseler ya da kıyafetler değil.
Ben modaya çeşitliğe fazla gerek duymadığımda 4 5 çeşit takım giysi yeterli olacaktır fiyatı diyosan bi gömleğe 120 tl versem zaten iyisini almış olurum kumaşın rahatlığı için çok ucuz önermem sıcaktan kavuruyor
Normalde kalitesine biraz daha önem gösteriyordum. Fiyat olarak biraz daha pahalı, işte marka olacak diye. Ama şimdi o düşüncem geçti üstüne yakışanı almak, beğendiğini almak markaya bakmadan daha iyi galiba.
Bu o an ne kadar param olduğuna bağlı eğer toplamda 1.000 tl’m varsa gidipte bi kıyafete 800/900 lira vermem ama toplamda 10.000 tl’m varsa beğenirsem eğer 2000/3000 tl veririm
En fazla 500 verdim tek parçaya oda mecburiyeti yani kıyafet alırım ama genelde pahalı veya ucuz olmasına önem vermem guzel ve sik olmasi onemli benim icin
Simdi tutupta bir kot pantolona 5.000TL vermem !! Her ne olursa olsun giyime 700-1000TL ayiririm. Ayakkabi icinde 500-700TL oyle yani annem babam fabrikator degil ! Ben hic degilim ! ...