Ne dersiniz böyle bir hediye sizi yükseltir mi yoksa sevmez misiniz? 


Bence jöle şekerlemelerinden hediye olur çünkü onları yemeyi çok seviyorum ve hatırlıyorum da çocukken çok yerdim, benim favorimdi. :D Yani evet, böyle bir hediye bana verilse hoşuma giderdi (şöyle bana 3-5 paket jöle şekerlemeleri hediye edilse fena olmazdı :D). Ama bana veren yok ki, nerdee :(. Bir keresinde ekmek arası jöle şekerlemeleri yemiştim tadı harika oluyor, denemeni öneririm.
Jöle şekerleri sağlığa çok zararlı. Ben yıllardır yemiyorum. Bana bu tarz hediyeler verileceğini hiç sanmam. Verilse de o insanın iyi bı niyetle beni tanımadan böyle bi hatayı yapmasını hoşgörmeye cabalarim. Fakat yine de yemem..
Cevap
5Cevap
Olmaz bence saçma yani 1 paket çikolata alınması daha iyi olur zaten jelibon sevmem.😅🙄
ama ben de tam sana jelibon alayım diyordum. s. s
Matador bey hayırlı akşamlar. Bence tatlı bi hediye olur ama karşıdaki kişinin beklentilerini iyi bilmek lazım.
İyi akşamlar efendim, teşekkürler...
Ben kız dostuma bir fanus çikolatadan yapmıştım. Bayilirdi çikolataya. Hediyeye de bayilmisti 😄
sonra ayrıldı mı reis :D
🤔 güzel görünüyor ama çokta şeker tüketemiyorum alerjim varmış bunu öğrendim.
aaaa :(
Güzel değişik bir hediye olur.
Jelibonu herkes sever sonuçta.
Emin ol sevmeyen çok :D
Zukkum diycen öylelerine 😂
Ne severler acaba
sevmeyene sormak lazım tabi :D
Ben sevmeyeni tanımıyorum sen sor 😂
Sana bir dahaki doğum gününde bundan alıcam manit @hanjin 😂❤
Ben çok severim ama sandviç ve hamburger gibi olanların ekmek kısmını bu görseldekilerin hepsine tercih ederim.
Jelatin içerikli hiç bir şeyi kullanmadığım için muhtemelen çöpe giderdi.
Ben sevinmem çöpe dökerim zararlı helal olduğu şüpheli kimseye de yedirmem
bunlar helal degil asla yemiyorum. Hediye olarak da verilse direkt cöpe atarim
Ekşi olanıyla dolu olursa hediye olur, ekşi değilse sevmem ama düşünmesi yeter 🙈
Ben kesinlikle sevinirim, eğer emek verilip güzelce paketlendiyse, neden olmasın 😄😋
Hayir gitmez. Onlarin yerine çikolata olanlari aliyim ben:)
Olur ama bilin bakalim ne eksik. Bana hediye alma düşüncesinde biri🙄
Çok güzel bee. Görünüşü görüntüsü bile beni kendine aşık etti tabi ki gider❤️
Bundan istiommm aynısını ... düştüm bunaaaa🖤
Ben de istiyorum djdj
Canım çekti aynısının tıpkısını gönder bana ajshshwj bana neee istiyorummmm
Hic param yok senin alman lazım dj
Yiaaaaaaa aksjsjsj
Jelibon sevmiyorum ama çikolatalarla dolu olsaydı çok hoşuma giderdi
Yanına değerli bir şey al tek başına çocuğa şeker alır gibi olur
Jöle ve jelibonu hiç sevmem
Gitmez sevmiyom onu alcana çaklit alsin
Ayy solucanlı jelibon çok severiimm. 😸
Gider hala alırım kendime 😂
Jelibon çok severim. süper bir hediye olur hem de
Bence seven için olur ama çikolata tercihim kendimden örnek vericek olursam.
Çikolata daha iyi olur
Pek aram yok, beni açmaz bu hediye.
Çok güzeller baktıkça ağzım sulanıyor
Olurrrrr hepsini yerim yılanı özellikle bayılırım
Bayılırımmmm😌
O zaman bana al sana da veririm djdj
Bana göndersene çok hoşuma gider
Sen de bana gönder xd
Olur öçndçeneçdmsçsö
Tamam adresi attim bekliyorum jdj
Yiok gelmemiş. d
Gelmiştir gelmiştir djd
Cık gelmedi
Senin hissetmen lazım ama
Hissediyorum geliyoor
Evet adresi aldiysan şimdi de hediyeleri yollaa
Yolladim hissettin mi
Biraz isteksiz yolladın herhalde tam o enerjiyi alamadım
Hayır çok istekliydi oysa ki
Demek ki sorun bende, bir daha yolla bu defa kabul edeceğim hediyelerini
Yolladııımm
Bu defa oldu bakkk
Ohhh şükür
Tesekkurler
daha iyisi olabilir
Mesela neleeer
ben çok severim ama sevmeyenlerde oluyor
Şahsen Benim hoşuma giderdi..
Basit kaçar
Güzel bir hediye olurrr👌🏻
Oluur niye olmasın
Bayılırım bayılırım
Çikolatalı meyve sepeti al daha hoş olur
sevmem
Gider hoşuma
Olur ben çok sevrim
Çok güzel
Güzel, olabilir. 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?