Merhabalar dostlar, iyisinizdir umarım. Bir ayakkabıya en fazla kaç para verirsiniz? Hoşunuza giden her ayakkabıyı alır mısınız yoksa bu para verilmez dediğiniz de oldu mu? Kalem, söz sizde...
Maddi durumuma göre değişir ayak numaram 47 olduğu için zaten ucuza bulamıyorum 860 Tl şu anki ayakkabım ama bu bile fazla. Ama maddi durumum el verirse ve gerçekten çok kaliteli bir ayakkabıysa ve içime sinerse 5-10bin tl arası bile verebilirim ayakkabı önemli
- Yatırımlık diye aldığım bir ayakkabıysa 2. el değerine yakın olacak kadar para veririm. Milyon dolar da olabilir; sattığımda para etsin. Günlük giymeye 5000 avrodan çok vermem.
- Hoşuma giden her ayakkabıyı almam. Benim için gereksiz bir alışveriş olacaksa ya da fiyatı, ederinden çok yüksekse almam.
Ben öyle çok yüksek bir miktar harcamam uygun fiyata gayette sık bir ayakkabı bulabilirsiniz bence pahalıda alsan bir süreye kadar gitcek ucuzda alsan en fazla 70,80 falan öderim o kadar pahalı ve güzel diye alıp hiç giyemeden attığım ayakkabı olduki markası pek önemli değil benim için açıkçası beğenmem yeterli
Daichmanda bugün bir fırsat yakaladım, 2 Fila 1 adidas 1 gerçek deri 750 TL para verdim. Az kalsın Lacoste mağazasında 1 spora 570 vericektim. En fazla 800 veririm oda gerçek Amerika ya da Avrupa imalatı olursa. Çin , Vietnam ve Endonezya imalatı ayakkabıya 100 TL vermek bile gelmiyor içimden
Minimal yaşamayı tercih eden bir insan olarak, ayakkabılığımda 1 adet spor,1 adet bot,1 adet sandalet bir adette normal maskülen ayakkabım var, bir çok kıyafetin altına giye biliyorum. Hepsini toplasan 250 geçmez toplamı 😄.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Ben ucuza almayı severim Mesela 365 olan outdoor a 185 verdim 400 olan catbot a 179 verdim indirimleri affetmem tanesi 140 olan marutti kösele yi 2 si 180 e aldım. Bende böyle fazla vermem
400 tl veriyorum ayakkabiya 4 çeşit alıyorum 100 er tl den değişik modellerde yani yerine göre veya zevkime göre değiştire degistire kullanıyorum bayada gidiyor ömrü 😅😅
Nike AirMax’in beyaz deri olan modelini çok seviyorum. Eskidikce aynı modelden tekrar alıyorum malum kurlardan dolayı 400/500 civarından başladık şu an 1,500 civarı
2 yıldır almıyorum kız kardeşim sağolsun Nike'ta olduğu için gönderiyor. Ama 2 sene önceki aldığım ayakkabıyı bugün ki fiyatları 800 civarı yine olsa yine alırım.
güzelse çok uçuk bi rakam degilse öderim ama uzun zaman dayanır genelde ayakkabıyı iyi secmeye calisirim ama illa pahalı olsun diye degil rahatlık icin
Dün trendyol geçmiş siparişlerime bi göz attım. 2 yılda 6000 tl'ye ayakkabı almışım alınırmı? tabikide alınır ayak vücudun dikili taşı gibidir önem verilmeli.