Alışveriş & Hediyeler konusunda 375 cevap paylaştı.
Benim için ayakkabı çok önemli tüm bedeni gün boyu taşıyor. Ayakkabının konforlu ve ortopedik olmasına dikkat ediyorum. Parasına gelirsek en fazla 400 TL veririm bu fiyata her şey pahalandığı için bu kadar yüksek. Eskimesi kolay olan bir şeye de üç basamaklı bir para ödemem
Çok çok çok beğendiğim bir ayakkabıyı çocuk reyonundan olmasına rağmen 1100’e zor yakaladım şimdi kaç olmuştur kim bilir, beğenmediğimiz stan smith’ler bile 1200 tl olmuş.. Çok üzülüyorum 3 sene önce 350 tl olan ayakkabıya 3 katı fiyatını verince. Şu anlık yeni spor ayakkabı fikrini seneye kadar erteliyorum, seneye de kim öyle kim kala. xdd sandalet/topuklu’da max 450’yi gördüm
2015'ten önce Solomon marka giyiyordum devamlı Geçen gün almak için bir bakayım dedim artık zengin değilim 700 küsür liraymış en son aldığım Adidas bir ayakkabı vardı Şu anda aynı ayakkabı 1500 küsür Yani şu anda imkansız alamam da Eskiden alıyordum mesela Armani code diye bir marka kullanıyordum parfüm ona bakayım dedim uçmuş fiyatları iyice
Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,2b cevap paylaştı.
Maddiyata göre beş bin on bin bile verirsin. Yine de ben kalite, rahatlık, görünüş itibari ile ayakkabıyı değerlendirme altına alırım ve parasına bakmam. Tişört pantolon vs şeyleri ucuzunu alabilirim uygun ücret önemlidir ama ayakkabı başka mevzu
Bin TL bir ayakkabıya para verdim ama deydi yani. Eski ayakkabılarımı giyiyorum çok rahatsız oluyorum sanki yere basıyorum. Onu giyiyorum sanki yer yok ta halının üstünde yürüyorum