Selam :) Bunun başlıca sebepleri, adam direk fiyatı söylerse bu ucuzluğa bu ürün ne alaka diye düşünüp inanmayacaksınız. Siz özelden mesaj attığınızda şöyle bir konuşma yapıyorlar genelde "efendim bu ürünler yurt dışından geldi" ya da "efendim bu ürünler aynı banttan geçti biz direk aldık" vs. yalanlar söyleyip ürünleri kakalama çabası.
Herkese farklı şeyler söyleyebilmek için ikincisi etkileşim fazla olsun diye mesela adam ulu orta fiyatını yazsa herkes gördüğü için kimse yorum yapmayacak ya da kimse dmden iletişime geçmeyecek ama fiyatını yazmadığı için merak edenler oluyor ve her yorum yapıldığında ya da dmden iletişime geçildiğinde sayfanın popülaritesi yükseliyor ve yeterince yükselirse keşfete çıkabiliyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ürünün fiyatı sabit kalmıyor. Bu ülkede 1 ay önce aldığın gıdanın fiyatı bile bugun farklı. E adam da bundan dolayı özelden bildi veriyor. Çünkü bazı nedenlerden dolayı fiyat değişirse biri karşısına dikilip neden zam yaptın diye hesap sorabilir.
Belli ki açık açık fiyat vermeyi sevmiyorlar, ya da daha fazla satış yapmak için ikna çabalarına giriyor olabilirler sanmıyorum başka bir şey için çağıracaklarını herkes kendi ekmeğinin peşinde ondan daha pahalı ürün vardır onu satmak için ikna eder
Alışveriş & Hediyeler konusunda 461 cevap paylaştı.
Rakipleriinden dolayı birde Ürünün hizmetiin fiyatını bir kişi için oraya yazdıklarında diğer kişiler fiyat merakını o yorum üzerinden giderecekler ekstra yorum yapılmayacak buda sayfa hareketliliğini etkiliyor..
Ya DM alınca sayfanın popülerliği artıyodur. Şimdi biri sordu yorumdan cevaplasa herkes zaten oradan görecek daha yorum yazıp sormayacak. Yine sayfanın popülerliği artmayacak. Birde benzer sayfalar fiyatı görüp haksız rekabet yapmasın diyede olabilir...
Herkes teker teker yazınca dha fazla yorum oluyor dm den yazıldı yazınca yorumlar 2 katına çıkıyor. Öne çıkma artıyor bu yüzden. Eğer 1 kişiye yazsalardı herkes ordan bakardı ve yorum az olurdu
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Instagram'da ürün satışı yapan sayfaların çoğu fiyat sorulduğunda "DM'den ulaşabilirsiniz" diyor. Bunun sebebi nedir?