Selam. Hiç böyle bir şey yaşamadım ya da yaşatmadım. Genel itibari ile bana etik gelmeyen bir davranış biçimi olduğu için kendime yapıldığında da hoşuma gitmez ne tepki veririm sorusu içinde o anki duruma bağlı. Gerçekten unutulmuş olabilir ama unutulmama ihtimalini de çok fazla görüyorsam birazcıkın kırılırdımm 💔