AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
Birde onları tek tek insanlara uzatsaymış tam olurmuş :D
Ağzına, Hatta Boğazına Kadar Sok Yesin Muzu 🤭 Muzdan Ev Hediyesi Olmaz.
Olur niye olmasın djdjfj
Muz en azından doğal sağlıklı baklava asa herkes kilo alçak birde böyle düşün 😃
Bunu eksilemek ne demk
Adamın değerini bil muzun kilosu bugün 15 TL rezillik bir durum yok
Bende sevgilime muzu çok sevdiğimi söylemiştim ilk buluşmaya gelirken muz almıştı hatırladıkça gülüyoruz sizinde komik bi anınız olur dicemde tabi biraz terbiyesizliğe de girebilir orasını bilemem.
Kız sen bi kilo muz kaç para biliyo musun? Bi de muzu küçümsüyo 😂
Hem sağlıklı dimi 😃
Muz deyip geçme, adamın vermek istediği mesajı hala anlamadın mı
Aradigim mesaj iste bu
Demek ki parası yok ya da cimri ve sen bunu tanımış kabul etmişsin, neden şimdi şaşırdın?
Neden olmasın ya muzdan sanat bile yapıyorlar hatta 120 bin dolara satıldı :) Nişanlınız çokta iyi düşünmüş bence
Baklavaya para vermemek olayı haklı bazı yerlerde çok fiyatlı başka yerlere oranla. Sebze meyve yiyin şeker bombası yerine zaten kaç yaşına gelmişsiniz
Parası ona yetmiştir belki adamın baklava dediğin bir kg 120 TL
Neden elma armut vs değil de muz anlamı derin bence 😂
😂😂
😂😂
Adam eli boş gelmemiş işte 😅
sana birşey ima etmeye çalışmış muz mandalina muz mandalina ihihihhiihihii o muz sen mandalina ay utandım
Çok mu utandin..
@Zamansizefe sen nerden çıktın yine ya
Ben yeni üyeyim bahsettiginiz konuyu bilmiyorum. keşke bilseydim
HAHSAHBDSHDAHSHAHSHAHSHAHDHAHFNISFNHAHSHAHDHAHDGAHDHSBSHABDHSHSGAHSHSG yiyin yiyin bişi olmaz
😂😂😂
Size inceden bi mesaj vermiş ayıkmamışsınız şempanze sülalesi demiş maymun yerine koymuş sizi zuahahdjxjsxd
Muz süt vs hasta evine gider ev yeni eve tatlı vs alınır
Sen muzu al babana götür diyeydin. Mal herif.
Babanın ne sucu var
Bunun gibi bir spermi yumurtasın da taşıdığı için. Annenin suçu mu olacaktı.☺️☺️
@Pandaliçew @turşuyerim
Amguard arkadaş
Herkese sar sen 250gr @Pandaliçew
Zorlama şansını bak.
Yoksa ne olur xd
olm sussana sen bi
@persordinary
Neyin kavgası bu arkadaşlar neyi alıp veremiyorsunuz
Anlatın bi
Herkes özgür kendi görüşünü belirtebileceği bir ortam buda @TheLeon
Un fikri herkes birbirine saygı duysun lütfen
Arkadaş kıza gösteriş için herkesi aşağılıyor reis ben de ağzının payını veriyorum xd @persondinary
Ya ne görüşü allah aşkına birine mal herif embesil salak diyor buna görüş mü diyorsun? @persondinary
İyide bu onların arasında ayrıca gösteriş yapmak istediği hangi kız
Onunda üslubu böyle
O zaman benim de üslubum böyle admin etiketleyip mıymıy ağlamasın
Kimi aşağıladım lan?
Ağlamıyor sadece seviyesini düşürmek istemiyor
@TheLeon sakin
@TheLeon "Bravo çok iyi laf dediniz de enbesil zekâlı ikili lQ seviyesi düşük arkadaş. Ben bu yazıyı birini etkilemek için yazmadım. Bunu da ön göremeyecek kadar siz iki salaktan birini daha göremem herhalde." :d?
Asıl onun seviyesine düşen benim aga hata bende xD
Aşağıdan yukarı düşülmez
Azıcık edep
Aynen kardeşim adam bize salak embesil derken sorun yok biz deyince suç oluyor
Oda kendini öyle savunuyor
Aklınca laf mı soktun şimdi xD
O zaman onun savunmasını yesinler doğruları kaldıramayıp admincigine koşmasın
Hayır öyle bir çabada bulunmadım aklın benim sokacağım lafı almaz çünkü emeğime hakaret😏
Ben admin değilim
Ayrıca sende arkadaşlarını çağırmışsın
Eeeee yyy noluyor
@KızlarSoruyor lütfen olaya bir el atın insanları attığı görüş altında alakasızca yargılıyorlar
Adana / Merkez gel
@Клвдияивановна
@TheLeon u savunuyoruz 😎
O seninle ağızının kenarını siler bence adres isteme 😏
Terbiyesiz
İşte senin terbiyen buraya kadar
Yazık aklın seksten başka şeye çalışmıyor beynin yok uçkurun var 😏
@Karamelaaaa
@Boavista
@Sine_
@EmirAdakul
@Toprakbey
@TheLeon
@CanerGök
Şu @Kaparozes ucuzunu linçleyin hele
@persordinary seviyesizleşmeye gerek yok bence
Aynen emir bizde saldık😂
@persordinary aynen kanka arkadaş hiç o diğer arkadaşın dediği gibi ibşey yapmamış gayette doğru olan bişey demiş
Konu kapanmıştır🙈😂
@persordinary aynen kanki ortada büyütecek bişey yokki zaten :D
@persordinary Hesap kapatıldı bilginize
Adam yorum atmış gelmiş çatmış banada demediğini bırakmadı
Ne kadar terbiyesi düşük insanlar var
@persordinary kanka onların amacı zaten bölücülük yapmak sanki bi birim özel görevlendiriyor bunları ve dikkat et hesabı hemen kapatıp gidiyor aldırmayacaksın onlara
Öylelerinin ağzına💩💩💩😏terbiyesiz varlıklar
Onu aldığına şükret utanıyorsan madem onu bile hak etmiyorsun
Nereden baksan kral hareket.
Ahahahhaaha belki bir yere gidecektir onun için almıştır
Beni rezil ettikten sonra bir tarafına soksun o muzu
Belki parası yetmemiştir neden öyle düşünüyorsunuz
Bazı erkekler istemsiz bunu yapıyor her hangi bir art niyet arama bence düşünemiyorlar nerede ne yapacaklarını maalesef bizim kadar ince düşünemiyorlar
Bence böyle düşünmek yerine neden kadınların bu tür şeylerde kalıplaşmış düşüncelere sahip olduklarını konuşmak lazım. Ha baklava ha muz ne farkeder
Şimdi tatlı almak şart değil ama neden muz valla anlamadim
Sanirim nichimi şuraya koymam yeterli
Utanılacak bir şey yok seni düşünüp almış muz pahalı bir şey ayrıca 😊
Bur kere hediye almak zorunda mı ki de bunu sorguluyorsun?
Bir.
Bundan adam olurmu şüpheliyim
Soran kızımızdan de mi 🙄
Hayır canım ne alakası var ben adamın lakayıtlığı ve görgüsüzlüğü ne laf ettim
@Sakaryalim Bu konuda Seninle aynı fikirdeyim..
adamın ne lakaytlığı var acaba? resmen saçmalamışsın
İyide her yerin bir görgü kaide kuralı vardır adab ı muhaşereti vardır bir kutu lokum muz ile aynı para dır hadi bilmiyorsun sormayıdamı akıl edememiş
E şimdi gelde birşey deme
Hocam. Görmüş geçirmiş insansiniz amenna. Buna diyecek cümlemiz yok.
Lâkin lokum her yerde bulunan birşey değil. Marketlerde bile bayram dışında pek satılmıyor.
En acilinden ne bulduysa almış olması, ya da buna ancak para vermiş olması ayıp ki karşılanmalı yoksa anlayışla karşılanmalı.
Eğer eli boş gelmiş olsaydı aile meclisine dediğiniz olabilirdi. Ama herhangi bir sebeple de olsa eli boş olarak gelmeyen insan hoş karşılanmalı.
Olgunluk ya da hoşgörü bunu gerektirmez mi?
Ha birde soran kızımız Baklava beklemiş, bunu maddi açıdan alamamış olması ayıp bişey mi?
Maddiyatına kim laf edebilir elbette sözüm olmaz ama yinede bana biraz düşüncesizlik gibi geldi
Bu Soranın yorumundan kaynaklı Siz erkek olarak , böyle bir durumda olsanız, nişanlınız olan kıza param yok alamadım diyebilir miydiniz?
Bence düşüncesizlik değil aksine düşüncelilik.. Obezite çağın hastalığı.. Hem de muz üreten çiftçimiz de kazanır..
Tamam peki kabul parası yok etrafındada lokumcu yok son parasıyla muz aldı mesele kapandı😃
Adamla eğleneceksiniz. Geri si yalan. Geceden
Bu nasıl bşri aynen eniştem ite benzettim uzak dur ondan hayırsız pis herife bak ondam hayır yok hıyardan hayor bekleme sakın
Lan güldürdün valla jdjdjdd
Ins sanada ole kova denk gelir
Utanmaz Adam muzu münasip bir yerine soksun sana niye göndermiş ne demek bu... Kov gitsin uğraşma böyle salaklarla
Nimet yahu deme öyle
Çok sinirlendim yani Kusura bakmayın bir bayana böyle yapılmaz
Adam olana çok bile😀
Niye senin sevdiğin birşey almış sonuçta:D
Ay yok artık rezillik gerçekten. Ne gerek var böyle bi harekete yani
Doğal lif kaynağı çok yararlı hediye
Enişteye selamlar ❤️❤️
Dünyanın en iyi hediyesi...
Olur sonuçta seni düşünüp bişi almış
Koptum awk isomjdiskdkjjrjejbdue
soy muzu önüne koy yesin
gül geç ya kdnslfnskfsn anı oldu
Eveet bir evliliğin daha sonuna geldik :D
Seven sevdiğine muz alsın 🍌🍌
İyi ki yarım kilo almamış, yoksa tam idamlık.
Oluyormus demek gajahzhsb
Düşünmüş almış sen abartmissin
muzu ballayıp yedirseydin
Seninki yapmış ve olmuş 😂
Yorum yapmayı çok isterim ama ne desek boş 😁
Sağlıklı yiyecek 😊
Ne cimriymiş iğrenç bir durum
Bütçesi ona yetişmiştir çok kafana takma.
Ahahahahabahahah zeki çocuk
İlginç bir hediye olmuş ne desem bilemedim 😄
Kilosu 15 tl pekalâ olur sfgg
Has ve has bir oduna sahipsin😂güle güle kullan
Ya olur mu öyle bir şey 😂😂
Maymun muamelesi mi yapıyor
Koptum lann ajahahahahaah😂😂😂😂
Sevdiğin şeyi almıştır rezil olma