
#nirhammm 🔴🔴🔴🔴
Nike
Puma
Adidas
Humal
Diğer ( belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
..

Fileli ayakkabılar için düşük ücrette Kalenji yüksek ücrette Adidas tercih ederken filesiz ya da üstte az da olsa file bulunan ayakkabı tercihim genelde Nike oluyor
Eskiden Adidas giyerdim lakin artık modelleri kötü bana göre. Gündelik yaşamdan ziyade aktivite ayakkabı yapmış gibi duruyor. Gündelik spor ayakkabda salomon ve Skechers giyorum. Gayet rahatlar
Salomon başka bi dunya hepsi bir yana salomon başka bir yana
Columbia diyorum.
Cevap
17Cevap
En güzeli puma ayrıca humal değil Hummel olmalıydı o 🌸
Hepsi aynı bence tek fark kullanma konusunda..Çünkü kimine demir spor ayakkabısı versen yamultuyor...
Lacoste, parası olan giyebilir sadece
Bu markanın en ucuz gömlekleri 500 liradan başlıyor. Bizim aile tamamiyle Lacoste giyiyor, bende ki kışlık montu 5000 lira bandında satılıyor, beyaz spor ayakkabım ise 1000 lira bandında işlem görüyor
Giydiğim ayakkabı şu an 1300 lira bandında imiş, baya da zam gelmiş aslında
Bizim ülkemizde marka dediklerimiz Avrupada çöp olarak görülüyor maalesef.
rahatlıkta sketchers üstüne görmedim
günlük giyimde common project valentino prada
sporda bence adidas
klasik giyimde cesare pacciotti tods
Bunların arasında Adidas en canavar olanı Adidas iyidir devam
Merrell
Solomon
cat
Adidas olsun ama bence tüm markalar güzel
Colombia
New Balance
Adidas ve snckr
sckercs ta güzel
Adidas
Nike favorim.
Adidas. Vazgeçilmezim
decathlon kalenji çok rahat 4 yıldır gıyıyom
Kinetix
lise 11de kinetik aldım. şimdi üniversite 1 deyim hala giyiyorum
ayağın hangisinde rahatsa o iyidir
Nike
Humal neymıs la
Rahat gidiyor
Skechers
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?