Yıl dönümünde hediye mi, güzel bir söz mü tercih edersiniz?Hediye arayan bir insan olmadım , genelde hediye eden taraf oluyorum. :D Benim her zaman tercihim samimi bir söz , hoş bir davranış yeterlidir.
Yıl dönümlerinde önceliğiniz hediye midir, güzel bir söz yeterli olur mu?
Sevmiyorum hediye falan. Arada olabilir belki ama her özel günde alınması gerekmiyor. Hediyeyi parası olan herkes alabiliyor. Satın almak kolay birşey. Ben daha çok mutlu edilmek isterim öyle günlerde. Bana kahvaltı hazırlayabilir. Beraber sahile gidip içebiliriz. Yüzümü güldürmesi en güzel hediyedir.
Tabi ki önceliğim hediye değildir ama yani mümkünse hediyeyle de taçlandırmak isterim.. İnsan hayatında ki insana zaten her gün özel davranmalıdır bir gün değil sadece.. Hediyenin ne olduğuna takılmam ama bu seni unutmadım ve önemsiyorum demektir bence.. Çok görülmemeli.. Keyifli günler..
Hediye vermeyi severim ama almayı hiç sevmem çünkü alınan hediyeyi hep her zaman beğenmem severek kullandığım bana hediye alınmış bir iğnem bile yok🙄 O yüzden bir öpücük yeter ya da para ver 😂😂
Sadece yıl dönümelerine ait olan şeyler samimi gelmiyor, yılın tamamına göre değerlendiriyorum davranışlar, sözcükler VS vs.. Maddi şeyler olmasa da olur 🤭