Yıl dönümlerinde önceliğiniz hediye midir, güzel bir söz yeterli olur mu?

Yıl dönümünde hediye mi, güzel bir söz mü tercih edersiniz?
Yıl dönümlerinde önceliğiniz hediye midir, güzel bir söz yeterli olur mu?
Hediye arayan bir insan olmadım , genelde hediye eden taraf oluyorum. :D
Benim her zaman tercihim samimi bir söz , hoş bir davranış yeterlidir.
Yıl dönümlerinde önceliğiniz hediye midir, güzel bir söz yeterli olur mu?
Cevapla