Bim ve A101 gibi yerlerde çalışan var mı, çöpe atmak için ayırdıkları şeyleri müşteriye bedava vermek yasak mı?

Simdi o kadar çok denk geliyorum ki avokadolar satılmadığı için fazla olgunlaşıyor kasiyerlerde bunları atmak için ayırıyor biz de denk gelirsek zaten atacaksınız bize beleşe verir misiniz dedigimizde olmaz filan diyorlar... Neyse sonuç olarak ben beleş avokadolardan maske yapamıyorum yüzüme 😂😂😂
Bim ve A101 gibi yerlerde çalışan var mı, çöpe atmak için ayırdıkları şeyleri müşteriye bedava vermek yasak mı?
Cevapla