Yol yemek ve izni olmayan asgari ücretli bi işte çalışılır mı?

Günlük 10 saat çalışma, izin yok, yemek ve yol ücreti de yok, aylık 1000 lira civarı toplu taşımaya yol parası vereceğim, sırf is öğrenmek ve tecrübe kazanmak için bu işte çalışmak mantıklı mı? Sigorta yapacaklarmış
Yol yemek ve izni olmayan asgari ücretli bi işte çalışılır mı?
Cevapla