Böyle bir mağazaya denk gelsem girip bi bakarım beğendiğim bir şey olsa alırım sanırım. Ama fazla ucuz mal pahalıya gelir o yüzden çok tercih etmiyorum
Defolu ürün alıcana git pazara defosuz al ben mağzalardan alışveriş yapmam hijyenik değil pandemi dönemi ve giyilip çıkarılıyor sürekli ilk tercihim ucuz ve kaliteli olan merter zeytinburnu ve güngören tarafındaki mağzalar deneme yok bedenine göre açılmamış pakette alıyosun kaliteli ürünlerde var
İndirim market falan yazan yerler genelde sahte ürün satar, outlet denilen mağazalar ise diğer mağaza fiyatları ile aynı zaten. Üstelik bir önceki sezon ürünleri satıyorlar , 1 kere ayakkabı buldum 350 TL iken 100 TL'ye aldım birde Calvin Klein gerçekten fiyatı ucuz outlette, o da kısıtlı ürünleri
birşey hoşuma giderse nereden olduğu pek umrumda değil. takıntılı biri değilim. gitmemek için tek nedenim kalabalık bir yer olabilecek olması olur. o yüzden yaşasın online alışveriş.
Genelde tercih ederim çünkü günümüzde alışveriş çılgınlığının bi parçası olmak istemiyorum. Trendler modalar indirimler hepsi tuzak bana göre ihtiyacımızın fazlasına sahibiz ama gözümüz doymuyor bir türlü..
Ben yapıyorum hata dediği çoook ince hatalar belli bile olmuyor ve ben kıyafetlerinin çoğunu outltten alırım 100₺ olan ürün outlette 65 70₺ hatalı ürün ise 50₺ bile olabiliyor
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Seri sonu veya hatalı ürünlerin satıldığı 'outlet' adındaki giyim mağazalarından alışveriş yapar mısınız?