Merhaba, soruma hoş geldin. Alışveriş yaptıktan sonra aldığınız ürünün alarmını çıkarmayı unutsalardı ne yapardınız? Siz kapıdan çıkarken bir anda ötse 😄💁 #delirttinizbeni
Alışveriş yaptıktan sonra aldığınız ürünün alarmını çıkarmayı unutsalardı ne yapardınız?
Eğer böyle bir durum varsa hemen aldığınız yere götürün onlar çıkarsın Bir defa böyle bir durumu yaşadım evde ben çoktan katayım dedim bin pişman oldum o alarm aparatının içinde siyah mürekkep var zor kullanılarak açıldığında hem kumaşı deliyor hemde mürekkeple kullanılmaz hale getiriyor
Alışveriş & Hediyeler konusunda 470 cevap paylaştı.
Bu benim başıma geldi. Bir mağazadan ürün aldım alarm 2 taneymiş. Arkadaşımın doğum günü için almıştım bide. Daha sonra ben mağazadan çıktım. Başka mağazaları gezdim hiç alarm ötmedi. Sonra doğum gününde kız hediyesini açtı ve alarm. Ayy ben bir kötü oldum. Çok kötü bir durumdu. Değişim fişi vardı da sonra gidip değiştirdi. Ama çok berbattı :D
bir kere bi tshirt ve bi kaç parça bişey aldım ama ödemeyi yaptım yani tshirtün üstünde alarmı unutmuşlar eve gelince fark ettim baktım gişe barkodu okutmuşlar parasını ödemişim ama alarm duruyodu neden ötmedi acaba barkod okunduğu için demek ki 😂 babama çıkarttırmıştım onu
bi iki kere başıma geldi. sonuçta orda çalışan kasiyer biliyor aldığımı bi sıkıntı olmadı. alarmı çıkarttılar hatta özür de dilediler. insanlarda öyle ben hırsızmışım gibi bakmadılar zaten. rahatsız olmadım yani bu durumdan, insanız unutabilir üstünde. olabilir yani
defactoda yasadim. Herkes bize bakiyor babamin elinden aldim alarmlar a baktim evet ustunde. fisi gosterdim guvenlige unutmuslar bakin dedim cikardilar😏😏daha once lcw dada yasadim kapidada otmedi icin sey tarafi. Gidip cikarttirdim. dikkatsiz kasiyerler dikkat edin lan😅