
Alışveriş dönüşünde eve geldiğinizde bir şey almayı unuttuğunuzu fark etseniz tekrar markete gider misiniz?

Bu başıma pek çok kez geliyordu takii artık liste hazırlayana dek... Artık liste hazırlıyorum ve unutmuyorum ama eskiden böyle bir şey başıma geldiğimde eğer o gün için yapılacak yahut hazırlanacak yemeklerin arasında o malzeme yoksa geri dönmem ama gün yapacağım yemeğin ya da tatlının bir malzemesi ise döner alırım. Çünkü lezzetinden ödün vermek istemem yapacağım şeyin o malzeme o gün gerekliyse o gün alırım. Yoksa zaten illaki diğer alışverişimde alırım diye düşünürüm.
Offff ne nefret bir an. O kadar liste yaparım yine bir şey eksikir. Giyinip giderim elzem ise yoksa bırakırım
Hayır üşenirim.
Cevap
5Cevap
Lazım bir şeyse tabii ki dönerim lazım değilse sonra alırım
Yol üzerindeki farklı yere uğrarım. ya da bir yere emanet bırakıp gider alırım.
Genellikle tekrar giderim ama yorgunsam aman kalsın derim
Acilse veya misafir gelecekse gidiyorum yoksa gitmem.
Sinir bozucu bir durum yakın isem dönerim ama eve geldiysem o iş yarına kaldı demektir.
Önemsiz bir şeyse dönmem boşuna. Lazımsa mecburen geri dönüp alırım.
dönmem unuttuğum çok şey oluyor ertesi gün gitmek daha mantıklı😂
Evet, hemen dönerim. Zararın neresinden dönülürse kardır.
Valla ben gitmeye çok üşenirim o kadar yolu bidaha kim gidecek bidaki seferki alışverişte alırım ben
Çok acil değilse bi daha çıktığımda alirim
Genelde unuturum ama hiç geri dönmedim.
Dönerim
Evet geri dönerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?