Bana çok pahalı gibi gelmedi ve çok hoşuma gitti. Sizce güzel mi? Alsam değer mi? 


Bence çok tarz çok beğendiysen al.
Çok şık verilir valla o para
Ben de öyle düşünüyorum ama kararsızım
Arkadaşım gereksiz pahalı zaten virüs var çok tatil yapamiycan alma dedi ben de ikilemde kaldım
😂😂
Cevap
54Cevap
sen bilirsin ama evdekini kessende aynısı olmaz mı bu kadar paraya gerek yok
Teşekkür ederim tatlım
Değmez, fiyatı çok yüksek. Zengim olsam bile o parayı vermem. O kadar aç insan varken o kadar para ödemek vicdansızlık olmaz mı
Helal sana
Senede bir tane tayt alan ben bunu begenmedi :) Cok pahali ama cok param var diyorsan neden olmasin 🤷♀️
500 tl neden cok pahali geliyor sonucta bir bilemedim iki uc tane alip surekli kullandigin bir urun
Modeli falan aşırı güzel aam o fiyat ne öyle aşırı pahalı ya ben ona o kadar vermem yani güzel falan modelide 520 lirada etmez ya
Biraz pahalı be ve sanki estetikten yoksun gibi bu tarz şeyler seviyosan hem daha ucuz hem de daha güzel şeyler var
Eskiden olsa çok derdim ama artık demem çünkü herşey çok pahalı bu da normal
Evet
Al gitsin 😄
Sağol
🤘🤘🤘
Yok artık altın kaplamami bu yoksa şu gecirmezmi bukdar fiyatta neyin nesi
😂😂😂😂
Kesinlikle verilme Aleyna hanım yapmayın, asgari ücret belli, birde pandemi devam ediyor, ne kadar giyeceğiniz belli değil 😀
Teşekkür ederim
hepsinde de aynı şeyi yiyeceksin zaten 520 tl verilir mi
Ulan Allahtan kadin degilim ya. 30 cm kumasa 520 lira versem ciplak gezerdim ben.
520 ucuz buna 1000 tl falan ver almazlarsa bahşiş ver
Oran buran sarkmıyorsa vücüdun göbeğin tuylü degilse al ama bunu gidip menekse sahilde giyme
alttakini maske üsttekini hapishane parmaklığı zannettim
Biraz o parayı fakir birisine versen karnını doyursa daha makbul uygun olanını al
güzel de enayii değilim bu kadar para vermem sadece yazın giyeceğim bi şey
Çok pahalı ya uygun benzer ürünler illaki vardır yani.
Beş para etmez
Bu fiyat sana çok gelmediyse eğer
Ya para kazanmanin zorluğunu bilmiyorsun
Ya da baba parasi yiyen bir tipsin.
Öğrenciyim baba parası yiyorum
Bu fiyat çok
Ve değmez
Onun yerine şuna ne dersin
www.dagi.com.tr/somon-21023bk-kucuk-ucgen-bikini-tk-som-p127824
Deseni hoşuma gitmedi
Evet çok ucuz. Öğrenciyken bir aylık mutfak masrafimdi benim.
Fiyatı uygun geliyosa git al o zaman boş yapma burda 😀
Boş yapma? Sadece fikir soruyorum. Bu platform soru sormak için üretildi bilmiyorsan söyleyeyim. Güzel mi diye sordum ayrıca
Niye kendi kararlarını alırken başkalarının fikirlerine mi bakıyosun. Fiyatı uygun diyosun ve hoşuma gitti diyosun alırsan alırsın, ironi gibi soru sormuşsun bu ülkede bu fiyata karşı bikini alıcak insan yok zengin kesim hariç.
İroni yapmaya falan çalışmıyorum. Evet kararlarımı alırken başkalarının fikirlerine bakıyorum. Mesela biri demiş ki o paraya bı başkasına yardım edip daha ucuz bı fiyata alabilir. Bu görüş çok hoşuma gitti şahsen. Sende böyle uygun bı görüş yapabilirdin
Bunun gibi her yerde var ben de alıyorum en fazla 150 200 bikiniler mayolar
Ben baktım bikac yere ama bulamadım hatta bazı yerlerde çok daha pahalıydı.
Vurgu fiyatında olduğuna göre cebinde 5 kuruş para yok :) .
Cebimde 5 kuruş para olmasa bunu alım mi diye sormam
Hayal kurmak güzel şey.
Hmmm çok kurma yıkarlar
Fiyatına bu kadar takıldıysan alma belli ki senin için yüksek bir fiyat.
Yüksek değil ama 400 olsa çok iyi olurdu
Bir sıfır fazla yazmışsın
😂😂😂😂
Güzelmiş ben verirdim
Teşekkür ederim canım
Rica ederim
Güzel ama bu Para verilmez gibi geliyor bana
Teşekkür ederim
Yok daha neler iki parça bez beşyüz kusurlilra
İki parça bez 😂😂
Kesinlikle değmez gidip kendin yaptır kumaşını alıp daha uygun
Çok var bu model. Daha ucuzunu bulursun. 520 verilmez avuca sığan bez parçasına. Ama güzel model
Al madem hoşuna gittiyse
Teşekkür ederim
Pahalı ama sen bilirsin
Senin o kadar gögüsün var mı
Güzel, verilir 500tl de pek bişey değil ki
Alınabilir. Onay arama beğendiysen al.
soru yakışır mı? olmalıydı
ona da görmeden bişey diyemem
Fiyatta bir şey yok ama model güzel değil bence
Yakışacaksa al görmeden yorum yapamam
Biraz pahalı ama den bilirsin yine
Güzel düşünme ver al tadını cıkart
Güzelmiş ama değmez. 😂
Çok pahalı
Teşekkür ederim canım
Rica ederim
Ayy çok hoşş
Teşekkür ederim canım
Nerden buldun alsamayı düşünüyorum ama parası yüksel olduğu için illaki bişey vardır yani 🤔
Trendyol'da
Parası biraz fazla ama çok güzel bence
Aynen öyle neden fazla acaba merak ettim bak 🤔
Bilmem ki
Özelden konuşsak olurmu şimdi burda birsürü konuştuklarımıza saplar geliyorda 🙄
Olur
Selam baktim konusmaniza sap gelmemis ozele gecmeniz bosa olmasin diye gelen sap oliyim dedim😂
Gel gelll bı sen eksiktin
Bosa ozele gecmis olmayin diye geldik sizi dusunende kabahat 😂
🙃🙂🙃🙂🧿
Bikini altından yapılmış herhalde mdmmdm
Jsjsjdjd
O paraya 5 kez pazar düzerim ben be
Hahaha trol mu😂😂
Yooo
Aynısının daha ucuzunu bulursun.
Değmez tabi ki
Teşekkür ederim
Alma
Nedennn?
Tamamm
O kadar etmez bence alma
Trendyol da 52 tl dir
Zaten trendyolda buldum 😂😂
O zaman kesin karbonfiber falandır sjdg
😂😂
2 parça bez 520 tl güzel kar
güzel , fakat 500 fazla
25 lira eder en fazla bez parçası işte
Eminim sana yakışır ama fiyatı yüksek gibi.
Evet bedeva. Hatta 2-3tane al. Gir çık değiştir
O paraya ben 1500 km yol gezerim arabayla
daha guzel fantazi goyimler var
Gögüslerin büyük değilse sakın alma
Büyük. Zaten ben de yakışıcagini düşündüğüm için almak istiyorum
Ölçün ne
Napcan?
Resmini çizicem
Yokkk kalsın
Hahaha ciddiye almış 😅
Çizme konusuna değil söyleme konusuna kalsın dedim 😂😂
Huuu akıllı kız seni 😅 sana gazoz ismarlamak isterim 😅
Yokkk almiyim
Pahalı
İyi duracağını düşünüyorum
Teşekkür ederim
bence hakkaten etmez ben 100 lira bile vermem
Kardeşim nasıl pahalı gelmedi ya
Maddi durum kişiden kişiye değişir
Çok hoşuma gitti ama
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar