Sizce ona bir daha hediye almalı mıyım?
Çok yaratıcı değil miyim.. 😃


Bana Ruger Ec9s 9mm 3.12 almayacak sevgili de ne bileyim 😒😒
Var bi hayalimiz...
Su tabancası mı
Öyle bir dedin ki korkmaya başladım 🙈🙉🙊
güzel silahmış ama ben Smith Wesson 500 seviyorum.
Colt 1911ler işlenince çok hoş oluyor bence

Sen yine iyisin ben dikenli kaşık çatal aldım yüzüme fırlattı hastanedeyim diken çıkarıyorlar Allahtan yüzüme geldi. Böyle şeylerden uzak durun bence sonra olan size oluyor dermişimm. 😂
Ula sdhsksja
Cevap
20Cevap
Bir insan bomba şeklinde kupa neden üretir ki😅 bana biri hediye etse başlık kısmını kaldırmak suretiyle kullanırdım sanırım 🌺
Yaratıcı üreticiler varmış demek ki 😃
Benim bilinç altım tertemisss
Yuh artık insanlık nereye gidiyor böyle ya kıza bak. Kelimelerin kifayetsiz kaldığı yerdeyiz. Nsjdjjsjdj 😂
Bunu bana alsaydın önce teşekkür eder sonra patlatmaya çalışırdım
Evlenme teklifindede yüzüğü gerçeğinin içine koyarsın sıkıntı kalmaz.
Uçağımın sağ tankerini verdim bende ona hava kuvvetlerine şikayet etti
Karakola ifadeye çağırılırsın, kupanın içinde zehşr yolladığını söyle.
Tabiki almalısın.. mesela bu kez roket ya da taramalı tüfek alırsan mutlu olur diye düşünüyorum..
Daha yaratıcı troll sorular bulabilirdin..
Site daha fazlasını kaldıramaz :d
Kızların manevi dünyamıza saldırıları terör saldırıları kadar tehlikeli intikamımızı aldığın için teşekkür ederim birdaha ki sefere sallama al. .
Realistikliğine hayranım 😂
Tabii canım dünya benim realistliğimin etrafında dönüyor zaten. 😃
Polise vermez beraber patlatalım der eline alır cekici vurur patlatir kupayı ve sende bir daha almazsin hediye... 😂
O hediyeye düşmeyen de kendime kızım demesin
bana gönder hediyeleri... ben polise ihbar etmem. kırsalda yaşıyorum; cendermeye ihbar ederim.
Bi dahakine saatli bomba hediye et ama gerçek olsun 😉
Aa o kadar da hoş aslında 😆😆😆 ayıp
Bence bomba gerçek olmadığı için şikayet etmiştir
Hediye çok iyi ama sevgilin değil 😄
Polise durumu anlatmalısın
Neden tipiniz işidlilere mi benziyor 😅😅
Buseferde kupa bardak desenli el bombası al 👍
Sorucak soru kalmamıştır
oha şaka mı bu, bence gayet güzel xd
Kız haklı dağılın😂😂
Güzelmiş ya fenerbahce desenli var mı açaba
Resimde kız gibiydi de.
En az 6 ay yatarın var sevdiklerinle vedalaş 😊
Bu hikaye doğru o , ben o eve giden tahrip uzmanıyım
Kalbimi hediye ederim ona
Dalgamı geçiyorsun canım
Seni kim fenomen yaptı ya 🤢
Alma.
birdahakine gerçeğini yolla.
Trolün de böylesi.
Nedennn
Kapının önüne un dök narkotiklere haber ver
Bırak gitsin
Adli işlemler başlatıldı😂
Hayır...
Ciddi misin?
Gafa pırıltılı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?