Alışveriş & Hediyeler Kasa önü reyonları sizi gereksiz alışveriş yapmaya itiyor mu? BeyzaStark Takip Et Bilge Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Çevremde farkettiğim üzere kasa sırasında beklerken insanlar ihtiyaç dışı bir çok şey alabiliyor. Zaten müşterinin ilgisini çekmek üzere oraya daha çok abur cubur ürünler yerleştiriliyor. Kasa önü reyonları sizi gereksiz alışveriş yapmaya itiyor mu? Cevapla Alışveriş Soruları Ürün Soruları Müşteri Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
redflowers008 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 89% +1 yıl Kasa önündeki reyonlardan, kasa sırası çoksa bakıyorum ve genelde sakız da alıyorum. Çok gereksiz alışveriş sayılmaz bence, çiğniyoruz işte :) 0 0 Yorumla
KediimBenVeYatağım Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Hiç dikkatimi çekmedi bu zamana kadar hiç oradan bir şey almadım 0 0 Yorumla
Thirt13n Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Yani arada bir yoğunluk olursa arkadan ittiriyorlar tabi canıım! Alıştık ama hoşuma gidiyor artık. 0 0 Yorumla
-sSToCkk- Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Fıstıklı çikolata görünce sanki beni yakamdan tutup kendine çekiyor. 0 0 Yorumla
7even7 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 40% +1 yıl Genellikle kafamda bir alışveriş listem olur onun dışına pek çıkmam. 0 0 Yorumla
AdilOlmayanYıldırım Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 68% +1 yıl 10 alışverişten en az 2 sinde düşüyorum 0 0 Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,5b cevap paylaştı. Yo hiç ordan bir şey almadım 0 0 Yorumla
myd1oez Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,1b cevap paylaştı. Hiç yapmam 😏 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kasa önündeki reyonlardan, kasa sırası çoksa bakıyorum ve genelde sakız da alıyorum. Çok gereksiz alışveriş sayılmaz bence, çiğniyoruz işte :)
Hiç dikkatimi çekmedi bu zamana kadar hiç oradan bir şey almadım
Yani arada bir yoğunluk olursa arkadan ittiriyorlar tabi canıım! Alıştık ama hoşuma gidiyor artık.
Fıstıklı çikolata görünce sanki beni yakamdan tutup kendine çekiyor.
Genellikle kafamda bir alışveriş listem olur onun dışına pek çıkmam.
Psikolojik bir şey zaten bu
10 alışverişten en az 2 sinde düşüyorum
Yo hiç ordan bir şey almadım
Hiç yapmam 😏
evet bazen
Asla!
Hayır