
Saatin linki şu;
https://www.saatvesaat.com.tr/saat/bayan/michael-kors/MK2747/PD/?gclid=Cj0KCQjwmcWDBhCOARIsALgJ2QcOtHKBiB0rxoTfq40rtYsM24DGnQsbMfN5Xr_zdUHAXIbTV52yY74aAp3eEALw_wcB
Biraz tereddütteyim güzel mi sizce?

Annene doğum günü hediyesi olarak güzel bir düşünce olmuş. Fakat bence siyah yerine bronz, gold, gümüş renkler tercih edersen daha iyi olur gibi. Daha çok kullanışlı daha uyumlu ve daha şık olur.
Tavsiyen için sağ ol😊
Bence şık ve kullanışlı, zaten anneniz onu düşünmenize çok mutlu olacaktır. Evladının aldığı saati gururla takacaktır, ne mutlu.
Çok şık. Bence doğum günü hediyesi olarak çok güzel.
Cevap
11Cevap
Çok zarif buldum oldukça güzel gadası. Bence almalısın. Annen çok sevinecektir.
Saat güzel her yaşa hitap edecek bir saat iyi seçim doğrusu
Sağ ol. 47 yaşında annem pek emin olamadım açıkçası.
İyi gider bence
Güzel bence al Rabbim başinizdan eksik etmesin güzel kardeşim 🤗
Amin sağ ol😊
Saat takan biri ise al ama takmıyorsa kullanabileceği bir şey almak daha mantıklı. Bu hediye bana gelse ben fazla sevinmezdim.
Hayırlı evlat seni ben anneme hic hediye alamadim bari sen al
35+ kadınlar takılarda açık rengi daha çok tercih ederler genelde. Gümüş vs.
Baya iyi ama biraz daha kadınsı bakabilirsin erkeğe daha çok yakışır bu çünkü :)
Hmm anladım
Annen yorumlarda gördüğüm kadarı ile 47 yaşındaymış bence biraz daha yaşına hitap eden şeyler al
Normalde saat kullanan birisi geçenlerde saati bozuldu. Doğum gününde yeni bir tane almak istedim ama baya kararsız kaldım.
Başka türlerden bak bence mesela bu https://tr.aliexpress.com/i/32955237754.html
Guzel yani zevkine göre beyaz kemerli de olabilir
Sag ol 😊
biraz erkek saati gibi duruyor
Aynen sonradan dikkatli baktım da öyle galiba.
tarz olarak bu tür saatleri ben kadınlara daha cok yakıştırıyorum :
www.saatvesaat.com.tr/saat/bayan/gc/GCY18114L1/PD/
Ama bunun sayıları yok?
Metal rengi daha zarif durur
Beğenmedim çanta veya cüzdan al
Bence çok şık
Güzel bir anne saati bence. 👍
Üstteki zarif duruyor.
Acik tenlilere gider ama koyulara gitmez.
Bu erkek ama
Kadın yazıyordu üstüne
Eyvallah kardeşim bakınacağım biraz daha
Annen kac yaşında
47. O yüzden de biraz kararsız kaldım. Yaşına göre uygun değil sanki.
Anladım yorumun için sağ ol 🙏
Bence çok güzel ve oldukça zarif
Güzel
Bence çok şık
Yaniğğ güzel ama pek bilemedim
bana da al
Sevgilin almıyor mu?
sevgilim mi var mk
Küfür etmenize gerek yok ben altı üstü soru sordum.
ne kastın be
Bence cok guzel
Bencede çok güzel
Çok hoş duruyor
Çooook güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?