Kredi kartıyla alışveriş yaptığım için hiç para harcamıyormuş gibi hissediyorum, ekstremi eşime nasıl açıklayacağım?

Pandemi yüzünden sürekli online alışveriş yapıyorum sağ olsun eşim kredi kartını verdi. Ama ay sonunda bir baktım ki limiti aşmışım da aşmışım. Nakit vermeyince para harcamıyormuş gibi hissetmiştim meğerse batmışım. Eşime nasıl açıklayacağım bu durumu? Sizde kredi kartı ile alışveriş yaparken böyle hissediyor musunuz, yalnız değilim dimi? 😔
Kredi kartıyla alışveriş yaptığım için hiç para harcamıyormuş gibi hissediyorum, ekstremi eşime nasıl açıklayacağım?
Cevapla