Mely nutty (Melis Özten) hakkında ne düşünüyorsunuz, herkes böyle mi?

Instagram ve youtube'da mutlaka görmüşsünüzdür Melis'i. Ben şahsen severek takip ediyorum çok tatlı sevecen bir kız. Ama aşırı derecede para harcıyor. Aşırının da aşırısı yani. Paranın suyu nereden geliyor bilmiyorum ama miras falan var galiba. Bu kadarına cep dayanmaz. Yanlış anlamayın derdim Melis ile değil, parası var zanginler harcıyor tabii ki. O buna alışık ki fiyatı ne, ne kadar tutacak diye düşünmüyor bile. Benim merak ettiğim herkes böyle de bir tek ben ya da azınlık mı böyle değiliz? Bir ay üşenmedim o ay aldıklarının miktarını hesapladım meraktan. İndirimde daha çok alınır ya indirim ayı olmadığı halde sadece gösterdikleri 5000'i geçti (kıyafet, bakım malzemesi vb. Şeyler faturalar ve market alışverişi gibi şeyler yok tabii ki) ki vloglarında market alışverişleri çok yüksek meblalarda tutuyor. Tatilden geliyor üç gün sonra başka bir yere gidiyor. Bir evden diğerine oradan yazlıklarına geçiyor. Hiç düşünmeden alışveriş yapabiliyor. Ben bırak aylık o kadar zevk alışverişini (onlarca ayakkabısı, sayısız kıyafeti olduğu halde hala almak zevktir bence) htiyaçlarımı bile erteliyorum genelde. Çoğu şeyim eksik. Çünkü param yok. Çoğu fenomende yalancılık yani öyle olmadığı halde öyle gösterme var ama Melis öyle değil biliyorum. Gördüm çünkü. Gayet gösterdiği gibi. Kısacası herkes para mı saçıyor? Böyle hiç düşünmeden fiyatına bakmadan alışveriş yapabiliyor musunuz?
Mely nutty (Melis Özten) hakkında ne düşünüyorsunuz, herkes böyle mi?
Cevapla