Kargo şirketlerinin görevi kargoyu ulaştırmamak mı? Hangi kargo şirketini tercih ediyorsunuz?

Sürekli internetten ürün sipariş eden birisi olarak sıkça sorun yaşıyorum. Bazen geç geliyor bazen de evde yoktunuz deniyor. Geçen gün olduğu gibi :)

Kargom eve kadar gelmiş ama evde yokmuşum. Bak senn.. Neyse, bu kez hiç kafa yoramam deyip kargo şubesine gidip kargomu teslim aldım. Çalışana yem attım, kargo ne zaman yola çıkardı diye.. Yarın adresine gönderecektik dedi. 😂 Durur muyum gelen SMSi gösterdim. Kem küm etti.

Daha kargo yola çıkmamış. Nasıl evde yoktunuz deniyor anlamıyorum.

Peki ya siz hangi kargo şirketini tercih ediyorsunuz? Memnun musunuz?
Kargo şirketlerinin görevi kargoyu ulaştırmamak mı? Hangi kargo şirketini tercih ediyorsunuz?
Kargo şirketlerinin görevi kargoyu ulaştırmamak mı? Hangi kargo şirketini tercih ediyorsunuz?
Cevapla