Alışverişe ne için çıkarsınız size lazım olan ürünler için mi alışveriş yaparsınız yoksa alışveriş tutkunuz mu var?
alışveriş


1 yıl boyunca kıyafet için alışverişe çıkmadığım oldu. Evde ihtiyacım kadarı varsa daha fazlasını neden alayım?
Tutku..
Yoksa ihtiyaç ne ki 😂 dolap dolu başıma yıkılacak
Dünyanın en cici şeyi alışveriş yapmak tabiki tutku🙏
Cevap
11Cevap
Alışveriş tutkum var.
Erkekler için ihtiyaç kadınlar ise tutku kısacası
Anca ihtiyacım olduğunda
Ben ihtiyacım olduğunda alırım...
Sadece ihtiyaç, tutku boyutuna hiç geçmedim...
%85 ihtiyaç, %15 de tutku. 😊
Keyfine alışveriş yapmam. İhtiyacım varsa yaparım
her ikisi de olabiliyor.
Takıntı aslına gerekli gereksiz alıyorum
İhtiyaçlarımı giderebilmek için
İhtiyaç için de çıkarım öylesine de çıkarım
Alışveriş benim için ihtiyaç 🛍️🛒
Bazen Ihtiyaç bazen tutku
daha çok kafa dağıtmak
İhtiyacım olunduğu zaman alış veriş yaparım
İhtiyaç
Tutku
Masraf.
İhtiyaç
Ihtiyaç
İkisi de
İhtiyaç.
İhtiyaç.
Ihtiyaç
tutku
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar