AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
Bilmiyorum da.. senin bu adami pek de sevmedigini dusunuyorum. Belki adam senin uzerinde yesil bir sey gormek istiyor?
benim sevgimi yargılayacak hadde sahip değilsin amcacım özellikle. Adamın benim üzerimde görmek istediği şey mont değildir bence, yakışmıyor sevmiyorum siz milettin zevkine göre mi yaşıyosunuz?
Ne o gucune mi gitti?
gücüme gitmesi için seni kale almam lazım, inan ki hiçbir yerimde değilsin. 40 yaşına gelip köşene çekilmen gerekirken milleti yargılaman komik ama ölüme 1 adım daha yaklaşan her yaşlının yapacağı şeyler, garipsemiyorum o sebeple.
hediyeyi beğenmemek gibi bir seçenek yoktur. özellikle de sevgilinin verdiği hediye daha bir kıymetlidir. sevgilinin hatrına beğenilir.
saçma. para harcıyor gereksiz yer
Uygun bir dille anlatabilirsin
Tanrım, ölmek istiyorum.. 😭 demek ki bende böyle, kütük olmalıyım sanırım. Ama yok yaa, yakıştıramam kendime odunluğu :(
üffff
3 senedir senin zevkini anlayamayan sevdiğin rengi değil sevmediğin rengi dahi bilmeyen biri ile nasıl sevgili kaldın? Bence tek sorun hediyeler değil bu ilişkide..
moda bu diyor, seveceğimi düşünmüştür. yine boş yere yargı dağıtıyosunuz maşallah
İnsanlar sevdikleri kişilerin kusurlarını görmezler. Ne seni tanırım ne de sevgilini, sorduğun soruya dışarıdan objektif bir gözle cevap verdim.
objektif gözle değil yargılayıcı gözle cevap verdin.
Bir nesneye ne kadar yakından bakarsan o kadar az bir kısmını görebilirsin. İlişkinize nesne dediğim için peşinen özür diliyim de ona da kulp takma ;) İyi akşamlar.
O renkten hoşlanmadığını söyleyebilirsin laf aralarında
aşkım şu renk venim en sevdiğim renk vitiyorum o renge viliyomusun dersen
hediyenin beğenmediğini değilde ona tam olarak zevkini söylesen daha doğru olur.
Kibar bir dille yeşili veya bazı şeyleri sevmediğini söylersin.
Kıyafetler de ondan fiş de getirmesini ıste. Aşkım ben bunun rengini beğenmedim de git başka rengini al mesela.
de tabi ki ne sorisin jfdsvkbbf biz hediye alsak beğenmezseniz söyleyin bizde dızladığımız paraları düzgün harcıyak siz de bize de faideli olsun.
Söyle bence en azından Paraná yazık, geleceğimizi düşün filan de
Söylemelisin. Parası boşa gitmesin. Sevdiğin şeyleri alsın onların yerine
Benimki 3 senede bana bir toka bile almadı üstüne evli çıktı aw kfkfk
Söyle ne var bunda hatta bunu birlikte alisverise cikarak hatta ona hediye alarak bak ben senin zevkini biliyorum sende beni ogren misali de. Sonra laaan sinir etme beni öküzlugun alemi yok de. :)
3 senedir senin yeşil rengi sevmediğini bilmesi de tuhaf geldi shjkgfl
moda bu diyor
Söyle tabi ama birdahada sana n a. h. hediye alır.
almasın, hediye seven bir insan değilim zaten
Hah hepiniz böyle diyorsunuz sonra vay efendim yıl dönümü, sevgililer günü, doğum günü vs. senin gibi söyleyipte bir tane sözünde duran kıza rastlamadım henüz
hiçbirinde hediye beklemedim. :)
O zaman numumeliksin sen dostum, kralsın👍👏
Hediyeye hic gerek yok, istemiyorum de.
diyorum, beğenmemekten değil hediye sevmiyorum zaten ama inatla alıyor
Söyle acik acik, bunda kirilacak birsey yok, hediye sevmiyorum alma lütfen demen yeterli. Aldigin seylere tarzim degil, begenmiyorum dersen kirilabilir ama diger türlü kirilacak bir durum yok.
Bende cevremde herkes biliyor, hediye ne alirim ne kabul ederim.
Bnmde 3 yllk vardi iliskim daha bir cicek bile almadi😂
Seni tanıyamamış sanırım. Git beğen, gözüne sok bence.
baya dersin askim guzeldir cok ama rengini sevmedim
Belkide kendi zevkine gore giyindirmek istiyordur seni esim cok slk yapar bunu rahatsiz edici bir durum
Ayıp olur adam seni düşünüp hediye alıyor başka hediye nedir bilmiyor nankörlük yapma
ne alakası var ya adamın cebinden para çıkıyor ve giymiyorum. bunu düşünmek mi nankörlük?
Sana birşey almasın haketmiyorsun
doğrudur, paranızı harcatanlar yaranıyor size ancak herkesi öyle sanıyosunuz. komik
Ben hiç bir kız için para harcamam değmez çünkü nankör olur
anan da nankör olaydı da sen doğmayaydın ya
Anam dünya tatlısı bir insandır ama dediğin gibi hiç doğurmasaydıda senin gibi insan müsveddelerini görmeseydim
kendin insan müsveddesisin, ondan karşına benim gibiler çıkıyor.
Kötü söz sahibine aittir memnun oldum
tabii, 1-a sınıfından ers35'i dinliyoruz şimdi :D
Gıdıkla da güleyim
anaokuluna indik, devam evet.
😂 alemsin biraz sonra ana rahmine gidecem
Hediye hediyedir diyip kabul etmen gerek
katılmıyorum
😂😂😂 söylemen lazım
Daha benim zevklerimi bile bilmiyorsun 3 yıldır beraber olmamıza rağmen de
Söyle tabiki 3 yılın samimiyeti var bişey olmaz
Acaba sana hıyar mi demek istemiş yeşil alarak
yok artık :D
😅😅😅
Kızın sevgilisi hediye alıyo triplerde bizimki kondomu bile bize aldırıyo
Çok doğru tespit 😂😂
Söyle tabi ayıp falan olmaz oda taş kafa olmasın
Bunu dile getir yoksa bu böyle gelir gider
Ben olsam onu giyerim beğenmediğimide çaktırmam 😂
Düzgün dille söylersen biseycik olmaz:)
Tatlı bir dille anlatabilirsin kalp kırmadan.. 😊
Kesinlikle söyle uyarman lazım
Uygun bir dille söyleyebilirsin.✂️
Değiştirme kartı yok mu hediye de gitmdeğiştir
Baya zevksizmis yeşil mont nedir allasen😂
3 senedir birşeyler yaşadığın adama sevdiğin renkleri öğretememiş olman sence garip değil mi?
moda bu dedi
İyi tanımıyor demekki seni
yeşil iç çamaşırı da alsa ya da farklı renkli iç çamaşırı severmisin
bilmem, anan seviyo muymuş?
Hediye alma paraları bana ver de.
Ben olsam mağazaya giderdik alırdım 😂😊
söyle gitsin yaw ne kasıyon
Söyle değiştirsin bundan niye kırılsın
Kendini tanımalısın o zaman
Güzel bir dille söyle
Hediye alsalar dert almasalar dert..
Onunla beraber git alisverise
Değiştir me karti ile alsin
Söylesen ayıp olur içine atıp saklasan kayıp olur
açık açık söylemelisin..
hayatım beraber alalım mı diye sor.
Söyleme bence ayıp olur
Ayıp olur tabi ki. Hediye bu sonuçta
Olmaz söyle boşuna masraf etmesin bari
Sende ona yeşil bişi al seni anlasın :D
seviyo o :D
Sende sevmeye çalış o zaman :D
Bastira bastira hediye alma bana de
Fikirlerini tabiki de belirt
Söyle de boşuna para harcamasın
Sevmiyorsun demek buldunda bulandin😂
Bulandın? 🤣
Millet sevgili bulamiyor bu bulmus istemiyor😂
Yok hediye begenmiyor dua et almis😂
sevdiğim için buu düşünüyorum, parasını boşa harcıyo çünkü. sizin sevgi anlayışınız çok komik
Yazdigini bir oku bence sen hediyeleri begenmiyirum dedin. Parasi gitmesin hediye almasin demedin
" çünkü onun cebinden de para çıkıyo sonuçta kıyamıyorum." okuma kıtlığı var galiba
Yaaa birak allah askina ya yazdiginla soyledgn bir degil
Alma diyebilirsin. Alirsada begenmiyorum deme
Sanslisin seni seven dusunen bir sevgilin var mutluluklar😊
söylediğim şeyi yazdım ya dayı, hala mı anlamıyosun başka dilde anlatmamı ister misin? istemiyorum hediye zaten sevmiyorum ben hediye, alıyor yine de
Neyse ne sanslisin seni seven dusunen biri var
başkasına ver aldığı hediyeleri. yazık olmasn
yok canım olur mu öyle