Sevgilimin aldığı hediyeleri beğenmiyorum. Söylesem ayıp olur mu?

3 senedir beraberiz ama hala zevkimi anlayamadı galiba. Kalkıp bana yeşil mont almış yeşil rengini sevmem bile, dolabımda hiç yeşil bir şey yok. Baya da para veriyo bunlara. Kişisel hediye değil, hani düşünmesi yeter demeyin çünkü onun cebinden de para çıkıyo sonuçta kıyamıyorum. Napsam söylesem mi?
Sevgilimin aldığı hediyeleri beğenmiyorum. Söylesem ayıp olur mu?
Cevapla