Mutfakta çalışmayı sevdiği kadar boğazına da düşkün, bebeği için de en iyisini düşünen KScanlar buraya! Gerek mutfağa yeni yeni girmeye başlayan yeni gelinimiz, bebeğini yeni kucağına almış yeni annemiz senin sırlarını duymak istiyor 👶
Ödüllü anketimize katılıp hediye çeki kazanmak için yapman gerekenler ise tam olarak şunlar...
Hediye çekinin kazananı olmak için yapman gerekenler anketi bitirmek tercih ettiğin markaları kendi nedenlerinle en yaratıcı şekilde görüşünde paylaşmak!
ankete katıl; hediye çeki kazanma şansını yakalaGıda ve Anne & Bebek konularında "bu marka olmadan yapamam" dediklerini görüşünde en yaratıcı şekilde anlattıktan sonra beğendiğin markaları öğrenmek istediğimiz anketi doldur, 100 TL Mudo hediye çeki kazanan kişi sen ol!
Anne & Bebek ve Yemek & Tarifler konu etiketi Rehber Fenomenlerimizin seçeceği en yaratıcı görüş hediye çekinin sahibi olacak. 🎈
Not: Mobil uygulama kullanan KScanlar; anketi görebilmek için aşağıdaki linki kopyalayıp web tarayıcınıza yapıştırarak ankete ulaşabilir ve hediye kazanma şansı yakalayabilirsiniz:
Ikiz yeğenlerim haricinde diğer iki yeğenim dahil olmak üzere toplamda 4 cocuk bakımını üstlenmiş bir teyze ve hala olarak deneyerek tercih ettigim ürünlerden bahsetmek istiyorum. Öncelikle prima herkes tarafından güzel kabul edilen bez markası olsa da Benim tercihim asla ondan yana degil. Çok hassas cilde sahip olan prematüre doğan ikizlerden birinde pisik sebebiyle poposunda neredeyse yanik oluşturdu. Bunun haricinde uzun süreli kullanımda çocukların geç tuvalet alışkanlığının kazanmasında büyük rol oynuyor. Cocuk cıs yaptığının farkına varamıyor. Benim tercihim hassas ciltlerde daha etkili olan bezini normal saat sıklığında degistirebildigim uzun süre kullanımda çocuğun bezden rahatlikla ayrilabildigini farkettigim rahat kullanımıyla hareketli çocuklarda bile sorun yaşamadım molfix. Bezin uzun süre kuruluğuyla prim yapan markalara nazaran molfixle çocuğun bez değişim saatlerinde ve olması gerektiği gibi degistirilmesini , aa yapmamış bezi kuru değiştirmesekte olur mantığından uzaklaşılması gerektiğini savunuyorum. Ayrıca molfix uygun fiyatıyla da daha cazip geliyor. Yine de her zaman çocuğun gelişimini düşündüğümden bezinde sarkma yapan , cocugun yürümesini engelleyen yana sağa sola kayan bezleri asla tercih etmem. Bu sebeple molfix benim için vazgeçilmez bir marka. Mama tercihim ıse aptamil milupa. Öncelikle anne sütünün cocuk gelisimindeki faydasını tüm yeğenlerimde gördüm. Açıkçası en çok emen yeğenimin kemik gelişimi kesinlikle diğerlerinden daha fazla. Bebekler anne sütüyle doyamayıp daha fazlasına ihtiyaç duydukları an mamalar büyük rol oynuyor. Bu sebeple mama tercihimiz çok önemliydi. En büyük yeğenim dahil olmak üzere prematüre doğan ve anne sütünü çok fazla içemeyen ikizler de aptamil içti. Nedense çocuklar tadını çok seviyor. Açıkçası ben de tadına baktım anne sütüne yakın bir tadı var. Çocukların bağışıklık sistemi için anne sütünden sonra aptamil gerçekten çok güzel bir mama. Ikizlerimiz de kısa zamanda normal çizgilere sahip oldular. Giyim olarak bebeklerin mutlaka saf pamuktan yapilmis , dikisleri yumusak ve disardan olan baskisiz citcitli badiler olmazsa olmazimiz. Bu kategoride mothercare gerçekten güzel ürünlere sahip. Inanın ikizlerin cildi o kadar hassastı ki yumuşak bebek lifleriyle bile yikayamiyorduk, bu yüzden giysileri bizim için çok önemliydi bizde bu süreçte kaliteli ürün arayışında performansı yüksek sürekli yıkamada bile yipranmayan ürünlere sahip markamızı bulduk. Çocuklar büyüyüyup 4 5 yaşlarına geldiklerinde çeşitlerin fazlalığı ve yumuşak pamuk kumaşlara sahip olan civil mağazasını tercih ettik. Hem fiyat hem de çeşit konusunda oldukça iyi Olan bu markayı çocuklar özellikle çok seviyor. Hadi civile gidelim diyorlar😄😄 Şampuanda unibaby boyasız prabensiz vs vs neredeyse sifir katkili olan urunu kullaniyoruz. Aslına bakarsanız ben de makyaj temizleyici olarak kullanıyorum gözlerimde de denedim göz yakmıyor ve kokusuna bayılıyorum 😄😄 Bebeklerin vücuduna sabun surmedigimizden doğrudan unibaby sampuaniyla yıkıyoruz zaten bebekler terlemiyor ancak pamukcuk olusabiliyor el ayak gobek koltuk altında ayrıca boyun bölgesinin de dikkatlice yıkanması gerekiyor. Bu konuda gözümüz kapalı gönül rahatlığıyla kullanıyoruz. Hicbir sorununu görmedik. Gıda konusuna gelince en lezzetli süt markası kesinlikle pınar. Bazen yağlı süt olarak aldıklarımiz bile yağsız sanki su gibi yogun olmayan akiskanliga sahipken pinar içince mutlaka ben süt içtim düşüncesini hissediyorum 😄 Hatta öyle ki gözlerim kapalı süt icirseler kesinlikle pınar süt ictigimi anlarım. Dondurma olarak aşık olduğum tatlara sahip bir tek magnum var. Öyle ki 1 kilo magnum olsa yerim 😂 Özellikle son çıkan yakut a tek kelimeyle bayılıyorum. Ayrıca rengi de muhteşem. Çocukluğumdan beri (magnumum 2 tl olduğu zamanlar) babam eve gelirken hep magnum alırdı o zamandan bu zamana kendimi şımartmak istediğimde mutlaka bir magnum alırım. Mini boyları da az kalori acısından çok elverişli 😝😝
Can boğazdan geldiği için ilk yemek konusuna değinmek istedim. Çalıştığım için dışarıda sık sık yemek yiyen biri olarak tercihimi mc donals' dan yana kullandım. Diğer fast foodlara göre hem başarılı hemde cebimi gülümseten bir seçenek diyebilirim. Daline yıllardır güven ile yaklaştım, bir anne değilim ama kardeşimin anne yarısı gibiyim. Onun için en iyisini bende bilirim. Giyimde ilk bütçemi düşünürüm. Ne kadar uygun o kadar çok parça hesabını yaparım. Ne kadar dönüp dolaşsam da çocuk giyimde benim en sevdiğim lcw'dir. Hem fiyatları hemde kalitesi oldukça iyi, aynı ürüne farklı fiyat vermek yerine sonuna kadar da lcw tercihim olacak. Yazının sonu böyle bitmez tatlı yiyip tatlı konuşalım değil mi? 😍 Aniden gelen misafirlerime özel hep evimde hazır köstebek tatlı ve mozaik pasta bulundurum. Yedikleri mozaik pastayı hiç unutmam. Kim yaptı diye sorduklarında ben yaptım demiştim 😂 tabii yememişlerdi. (Dr. Oetker'e) teşekkürlerimi de iletiyorum. Asıl alışveriş yapmak pahalı giyinmek değildir, paranı doğru kullanıp gereken ve ihtiyacın olan şeylere harcamak demektir. Keyifli günler. 😊
Fastfood olarak burger king geliyor benim aklıma dışarı da yemek yiyecek olursam. Sonrası tatlı olmazsa olmaz dr. oetker'in sütlü tatlıları oluyor genel de sütlü tatlı diyince aklıma geldi. Süt grubu olarak torku tercihimdir. Her zaman ve bir diğer konu giyim ben yiğenlerimi koton kids'e götürürüm orada istediğimiz kalitenin yanı sıra diledikleri gibi deneyip alabiliyorlar başımız da bekleyen personel olmuyor en azından😊 ardından oradan çıkıp bebek bezi, bebek şampuanı ve ıslak mendilleri almaya çıkarız ve yine ablam, eniştem olsun bebek bezinde sleepy, şampuan da dalin, bebek mamasında bebelac tercih ederiz. Artık onların alışverişini bitir😊sıra biz de evin yolunu tutarken dondurmamızı algidadan, çikolatımızı ülker'den, gazlı içeceğimizi sprite ve kahvemizi jacobs'tan alıp son olarak çocuklara atıştırmalık için kinder alır ve evde izdivaya çekilmenin vakti "kalitenizden ödün vermeyin" mutlu haftalar.
Dr. Oetker bardakta pudingin müptelası oldum diyebilirim. Hem kolay hazırlanıyor hem cebe uygun tam benim için tasarlanmış. Bir baba olmak bebeğin için en iyisini düşünmeyi gerektirir. Ben de bebeğim için Türkiye'nin en iyi bebek bezi Molfix'i seçtim. Molfix yenidoğanla bebeğimin rahatı pek yerinde. Bebek pudrası, bebek kolonyası ve bebek şampuanı vs. denildiği zaman ilk aklıma Dalin geliyor. Özellikle şampuanı tam not aldı benden. Göz yakmayan formülü sayesinde gözüm kapalı bebeğim için tercih ettiğim marka.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,7b cevap paylaştı.
Fast food denince benim ilk aklıma McDonald's gelir yiyecek olursam kesinlikle orasını tercih ederim. Yemek sonrası olmazsa olmazim tatlıdır. En çok sevdiğim tatlı ise puding'tir. Pudingi her marka güzel yapamıyor en sevdiğim marka ise Dr. oetker hem hızlı oluyor hemde lezzeti harika oluyor. Malumunuz pudingi yaparken süt gerekecek bana göre en güzel süt pınar'dır. Oldum olası evime hep pınar sütünü alırım. Bebek bezinde yeğenlerime hep Prima almışımdır. Hiç bir zaman ne yengem ne ablam bu iyi değil bunu bir daha alma dediklerini duymadım. Demek ki kalitesi güzelmiş. Bebek şampuanı olarak yine ben yeğenlerime küçükken hep Dalin şampuanı ve ıslak mendilini almışımdır. Hiçbir zaman da pişmanlık duymadım verdiğim paralara değdi. Bu zamanda ucuz ürün almak akıl kârı değil kalite asla tesadüf değildir. # gadası
Benim için en önemli şey sanırım bebek bakım ürünleriydi ve sonrasında kıyafet alış-verişi yapacağım mağazalardı. İçeriğinde zararlı bir madde bulunduracak bir firma olmadığına güveneceğim tek marka Mothercare. Bebek ürünlerini deneyip kararınızı verirsiniz zamanla. Bebeğinizin cildi çok kuru olursa değişik alternatiflere yönelirsiniz. Zaman içinde bebeğinizin cildinin tipi ve vereceği tepkiye göre bir şampuan belirleyip devam edebilirsiniz. Giyim olarak yine mothercare h&m ve kanz favorilerimdi. Az ama öz olsun hangi kumaştan yapılmış ne ile boyanmış her soruma cevap bulabildiğim markalardan alışveriş yapardım. Çünkü alerjik bir rahatsızlık yaşasak hastanede çok daha fazlasının verileceğine eminim ayrıca da manevi sıkıntısı bir yana. Şimdi büyücüler çok şükür hiç bir şeye alerjimiz yok marka takıntımız hiç yok. Alınan her şey kısa süreli giyileceği için uygun fiyatlı ve rahat olması yeterli. Bakım ürünlerimiz şu an chicco oldu onu da ek olarak kullanırdım bebeklik döneminde şu an kendileri çok seviyor ve kullanıyorlar. Çocuklarım için alış-veriş yaptığım mağazalar da polo c&a kotonkids hic farketmez nerde ne güzelse açıkçası :)
Alışveriş & Hediyeler konusunda 422 cevap paylaştı.
Fast food tercihimi McDonal's ve Burger King'den yana kullanıyorum. Hem çok lezzetli yiyecekler hem de çok hızlı bir şekilde kapımdalar. Yemek yedik, karnımız doydu. Ee tatlı da yemeyelim mi? Amaan kim uğraşacak saatlerce tatlı yapmakla deyip tatlı yapmaya üşenen bir insan olduğum için de hazır tatlılar işimi görüyor. Dr. Oetker pudinglerine tek kelimeyle ba-yı-lı-yo-rum. 2-5 dakikada tek yapman gereken sadece karıştırmak ve hiç tatlı yapmayı bilmeyen bile kolaylıkla yapabilir. Bu yüzden tercihim her zaman bu yönde. Bebek bezi tercihimiz de Molfix olmuştur her zaman için. Kardeşim için başka bir bez markası kullandığımızı hatırlamıyorum. Sızdırmaması bir yana dokunduğumda bile o yumuşaklık tek başına yetiyor. Fiyatı açısından biraz pahalı bulsak da sıradan bezlere nazaran daha kullanışlı. Bebek bakım ürünlerinde ise tercihimiz Dalin. Dalin'in şampuanı olsun ıslak mendili olsun bizim için vazgeçilmezler arasında. Koklarken bile bebek kokluyor gibi oluyorsunuz. Bebekler için tasarlanmış olsa da ben de arada sırada kullanıyorum. Çünkü yok böyle bir şey yani.🤦
Benim tercih ettiğim markalar ilk olarak bence ruhumu, enerjimi ve deliliğimi yansıttığını düşündüğüm Defacto tabiki giyim olarak çok beğeniyorum. Sevimli şeyler giymek her zaman hoşuma gitmiştir bundan sonrada gideceğine inanıyorum. Fast food olarak ta Popeyes a bayılıyorum o tavuğun ağızda bıraktığı lezzeti anlatmak ne mümkün ancak ve ancak yaşanır. Şimdi belki bazılarınız bana kızabilir canım çekti ya niye böyle söylüyorsuz falan diyor olabilirsiniz sorry :( Arkadaşlar watson' ı unutmayalım dimi ama :)
Sağlıklı beslenmeyi seven ve yaşam tarzı haline getirmeye çalışan bir anneyim. Ama bu demek değilki hiç fastfood yiyecek tüketmiyorum. Fastfood hakkımı genelde KFC'den yana kullanıyorum. Tatlı kısmına gelince, birçok markanın tatlılarını denemiş biri olarak Dr. Oetker gerçekten bu işin piri bence. Süt konusunda da hassas biriyim, yıllarca acaba mahallenin sütçüsü mü, kutu süt mü daha faydalı diye araştırmalar yapan ben her ne kadar sütçümden vazgeçemesem de acil ihtiyaç anında tek tercihim Torku. Bununla birlikte bebeğim için herşeyin en sağlıklısı en güvenilir olanı olsun isterim. Giydireceğim kıyafetlerin pamuklu olmasına, kaliteli olmasına çok dikkat ederim. Bu yüzden tercihim H/M, koton ve civilden yana. Bebek bakım ürünlerinde oğlumun cildine en iyi gelen markalar mustela ve jhonsons baby'i tercih ediyorum. Birçok bebek bezi denedim onda da tercihim sleepy.
Fast Food markadalarında Popeyes gerek menüleri gerekse lezzeti aynı zamanda doyuruculuğu bakımından benim için bir adım daha önde. Süt ve süt ürünlerinde ise tesis, üretim ve sağlık bakımında Sütaş'ı o pazar da önde görüyorum. Bebek bezi olarak ben kullanmasam da çevremin genelde tercihi Prima oluyor. Ama çocuk büyüdükçe biraz daha uygun fiyatlılara kaymalar olabiliyor. Kalite anlamında bence de Prima. Bebek malzemeleri ki başta ıslak mendil olarak ben Dalin ya da CanBebe diyorum. Ofisimde de onları kullanıyorum. Sağlıklı geliyor bana. Bebek maması konusunda Bebelac kullandı akrabalarım. Danino ürünleri de lezzeti ve faydası bakımında alanının öncüsü.
Yemek sektörü ülkemizde gün geçtikçe gelişiyor her gün yeni bir marka bu pazara girerken ben kalite ve lezzeti bir arada sunan McDonald'ı tercih ediyorum iyi bir yemek sonrası ağzımızı tatlandırmadan elbette olmaz bunun içinde Dr. outker 'in ekstra pratik şımartan çikolatalı lezzetleri nefis bir seçenek.. pazara yeni girmiş olmasına rağmen gönlümde taht kurmuş torkunun sütü ve şekeri elbetteki olmazdı. Çocuklarıma da güvenle içirdim. Onların sağlığı elbette benim için herşeyden önemli.. molfiksle hiç bir zaman sızıntıve pişikle karşılaşmadım onlar mutlu bende mutlu oldum bir bebeğin en tatlı hali banyo sonrasıdır bu süreçteyse dalin ürünleri yardımıma koştu dalin yılların markası ve anneciğim benim saçlarımı hep dalin şampuanla yıkardı mis gibi kokusuna ve kalitesine aşina olduğum dalin şampuandan başkasını tercih edemezdim çünkü kalite asla tesadüf değildir
Bebeğim çok hassas ve ona göre hassas olan bakım ürünleri arasında Dalin'i tercih ediyorum. Göz yakmaması asıl tercih sebebim. Tatlı denince öyle çok tatlı yapmayı bilen biri olmadığım için Dr. Oetker pudinglerini yapıyorum kendime ve aileme. Bebek bezleri çok kalitesiz bazen de çok pahalı olabiliyor. Hem kalitesiyle hem uygun fiyatıyla yüzümü güldürdüğü için primayı tercih ediyorum bebeğim için.
Aslında bu iki konu etiketleri tam benim konu rtiketim eski hesabım emiramm'da da anne bebek ve yemek tarifleri fenomeni olduğum için çok bilgim olduğunu düşünüyorum. Eski senelere kadar çok fazla çocuk baktığım var bu kendi yegenlerimde dahil bir cok çocuğa baktim. Bu yüzden marka çok önemli olduğunu düşünüyorum. Aynı şekilde yemek yaprken ve pasta yaparken de marka önemli çünkü bazı markaların soslarınin kıvamı güzel değil bu da benim için dezavantaj istediğim görüntü yakalayamıyorum.
Marka takıntım yok önemli olan sağlıklı olması ne kadar sağlıklı diye dikkat etsekde artık çoğuşeyde sağlık bulmayı bırakın paramızla en sağlıksız eşyaları alıp kullanan ve yiyen biz okuyoruz o yüzden yinede az çok dikkat etmeye çalışıyoruz çocuklarımız sağlıklı olsun diye hepsi bu yoksa markaymış falan hepsi bahane yapmak istedikden sonra markalı diye aldığımız ürünlerde bile sahtesi oluyor sadece amacımız daha az zarar gelsin hepsi bu ama kimi kandırıyoruz gerçek ortada işde
aslında bunlarla kıyaslamayıp böyle dünyadaki tüm markalar için bir değerlendirme yapılsa öyle hediye çeki verilse çok süper olur. Örnek veriyorum benim en sevdiğim marka Mercedes - Benz. Sonra bana 100 bin Euro'luk hediye çeki çıksa. Site çok büyük sükse yapar diye düşünüyorum. 50 bin euro da yeter gerçi
Gıda ürunlerinde hangi marka hangi üründe iyi ise onu alırım anne ve bebek konusunda ise fazla bilgim olmadığından dolayi bebek bezi mamasi gibi seyleri eşime bırakırım. Kıyafet işi ortak olduğundan dolayı ortak karar alınir ona göre alış veriş yapılır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
NESCAFE 😍 Seçenek o kadar bol ki sütlü köpüklü , fındıklı , şekersiz olanı , ice ve çikolatalısı bunlar dışında denemediklerim de var tabi. her damak zevkine hitap edecek kahve var. ve sınav zamanları finaller bütler 🙁tam kurtarıcı gecelere kadar süren çalışmalar boyunca ayakta tutan enfes içecek veee tabi arkadaş eş dost bir araya gelince de vazgeçilmezlerden çabucak hazırlanıyor ve sohbet eşliğinde enfes gidiyor 😋😋☕️☕️
Fast food tercihimi Carls'Jr dan yana kullanıyorum. Hem çok lezzetli hem burgerler büyük ve doyurucu hem de masama servis ediyorlar ve hem sos hem de içecekleri sınırsız diğerleri gibi her şeye para almıyorlar ve menü yanında gelen patates burger-mc'in büyük boyundan daha fazla zaten KS sistemi belli rehber fenomen kafasına göre tanıdıklardan seçiyor tıpkı modların yakın arkadaşlarını mod yapması gibi 😂
Anketi tamamladım ama ankette yer alan gıda markaları ürünlerinde katkı maddesi, gluten ve ilave şeker kullandıklarından tercih ettiğim markalardan değil ve bebeğim de yok. :)
Alışveriş & Hediyeler konusunda 349 cevap paylaştı.
En çok tercih ettiğim gıda markası kalitesinden dolayı Torku. En çok tercih ettiğim bebiş markası ise dalin. Çocuğumun olmaması kendim için kullanamayacağım anlamına gelmiyor ne de olsa 🙈
Doldurduk anketi hadi hayırlısı bakalim 🙂 Böyle şeylerde şansım yoktur ama yinede bir deneyelim dedik bakarsın bu sefer olur hıc belli olmaz 😊 Denemeye devam 🙂👍
burger ve dominos diğelerine göre çok daha uygun fiyatlı ve doyurucu fakat son zamanlarda burger biraz yağlı gelmeye başladı lcwakiki kullanıyoruz ailecek genelde çünkü ürünleri cidden kaliteli ve uygun fiyatlı. İndirimleri özellikle güzel oluyor , fiyat ürün performansını seviyoruz. Eti fıstıklı çikolata tartışmasız zaten regl zamanının vazgeçilmezi benim için
Acıkınca kafam burgere gidiyor. 🤩🙈 Patatesleri her zaman beni tatmin etmese de, köfte beni tatmin ediyor. 😂 daha büyük olsa daha iyi olabilir ama olsundu 😂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bir ablam var ve yeni doğan bebeği var ama ablamın izni çok uzun değildi bu yüzden çocuğa benim de bakmam gerekiyo sık sık ve biz ablamla birlikte Ulaş In saçı için dalin kullanıyoruz tıpkı onun da bizim gibi hassas bir cilt yapısı var yani normal bir bebeğin olabileceğinden bile fazla zamanında annemizin de bize kullandığı dalin bize güven veriyo onun banyodan gözü yanmadan çıktığını görmek bizi çok mutlu ediyo kısaca iyi ki dalin var
Anketi tamamladım bakalım ne olacak 😀 Bence büyük oranla herkesin acıkınca kafası burgera gidiyor😀 çocuk giyimde de açık ara lcw öndedir diye düşünüyorum.
Torku olmadan yapamam. Hem yerli milli hem şekerini glikoz şurubundan değilde şeker pancarından üretiyor sağlıklı.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Dün gece yarısına kadar listede 4. sırada olup bugün listeden atılan @mekanınsahibinil en çok da seni tebrik ediyorum kuzum ♥️ Bu, azimle duvarı delenlerin arasında bir çelme de sistemden yemişsin yine 👏🏼
Süt ve süt ürünleri konusunda genelde küçük işletme ürünü tercih ediyorum. İçindeki probiyotiği ayrıştıracak teknolojileri yoktur gibi geliyor bana hep😂
Mademki en doyurucu ve yaratıcı cevap @Alfa_belonde den gelmiş ise (kendisini tebrik ediyorum.) Neden görüşü de en iyi görüş seçilmedi. Bana göre haksızlık var gibi.
En İyi Cevaplar