AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
Arabayı market kapısına dayayıp bagajına dolduracağım ne varsa. ya da eski çekçekli valiz var, onun içine dolduracağım aldıklarımı
Aha bunu aldım yanımda götürüyorum
Ayvayı yersin, poşetlerde stok numarası var ise adamlar makinadan okutmak isterse be yapacaksın, çözüm Pazar çantası
Poşet 25 kuruş saten marketlerde kalan 10 kuruş 25 kuruş çoğu zaman arta kalani vermiyorlar fark etmiyor
Poşet olayı Türkiye’de yeni olsa da Avrupa’da uzun zamandır var olan bir gerçek.. ben alışverişe giderken kendi poşetimi Yanımda götürüyordum.
Sırt çantası veya pazar arabası düşünüyorum
Ama içeri girerken bunların yasak olduğunu duymuştum
Umarım gerçek değildir
Ekmek poşetleri vardı markette onu kopardım alışveriş malzemeleri içine koydum gık diyemediler 🙂
Hoş mu bu davranış?
Hoş bence beden tekrar poşet alıp çöp yapsınki geri dönüşüme uygun mantıklı düşün amaç doğayı korumak yeniden poşet alarak doğayı korumuyorsun
Git bez çanta al bir tane ya da gel hayrıma veriyim
Kusura bakmayın ama size giren çıkan nedir?
Lovingmedicine sözüm sana değil
Ya tüm yabancı ülkelerde faaliyete geçmiş bir uygulama. Senin gibi birisi gelmiş ekmek poşetlerinden yararlanıyor...
Sanane olum
Bişey batıyor demekki sana açıkça söyle
Yaptıgın davranış hoş değil ondan mı gizlendin?
Hayır herşeye muhalefet oln sazanlar olduğu için
aliexpresten katlanır bez market poşeti sipariş ettim. bu sene gelirse kullanırım
Yöntemim bişey almamak bakkaldan böylece para vermekten kurtulurum. Alskıdorntjfofk
La az once aldim iki seye koskoca poset verdi cuval gibi goturdum elimde tasisam daha iyi bosa para verdik
Valla böyle aptalca uygulamalar da bir tek bizde olur.. Napcaz evdeki bez poşetlerle idare etcez işte
bu aptalca uygulamalar özendiginiz Batıda yıllardir var
Batıya özenen kim
Benim huyum değil şahsen
bir tek bizde olmuyor yani ve kendinizden ziyade birazcik dısardaki dostlarimizi dusunmus olsaniz mantik kurabilirdiniz
Anladım teşekkürler
yazıklar olsun diyorum... Dün boykot yapacaktım ama aldığım şeyler gerçekten de lâzımdı bana ve 50 krş vermek zorunda kaldım... parasında değilim yemin ederim... bunca yıl sonra böyle bir şey ağrıma gidiyor
baskısız olandan alırsanız para vermezsiniz bebişlerim
Yok de sadece gülerler 😂 ya ben markette satılan dayanıklı poşetlerden aldım daha ekonomik
mevzu 25 kuruş değil , çok garıp şeyleri zamanla normalleştirip ınsanları bir şekılde mağdur edıyorlar
benım sıstemım aldığım ürünleri kasada olduğu gıbı bırakmak !!!
Gratis bide watsonsdada mi parayla eger evet kac tl
Ekmek alırken yanına bir poşet daha alıyorum. Ve aldığım şeyleri ona koyuyorum
Allah'ım ne poşetmiş yarabbi! Tüm ülkede top oldu konu ya!☺
Kaba bir mont giy fazladan cebi olan sıkıştır hepsini en iyisi
Arabayı market kapısına yanaştır alışverisini yap market arabasıyla götür koy arabana malzemeni sonra market arabasını geri ver😂
Ben oyle yapiyorum ama a101 gittigim zaman bim poseti bime gittigim zaman a101 poseti goturuyorum killik degilmi
Ya manav ve şarkğteride poşetin parasını alıyorlardı sesimiz çıkmıyordu diğerinde zamanla hazmedeceğiz:)))
Hayır şeffaf poşetler ücretsiz ya da alış veriş arabasını kimliğinizi bırakarak alabiliyorsunuz
Çokta sorun etmiyorum. Daha poset verdim 25-50 kurus daha ver diyen esnefa raslamadım...
O yöntem çoktan bulundu ki 😀
Yuh ya millet iyicene suyunu çıkardi boyle insanlarla evli olanlara Allah Yardim Etsin 😨😨😨
@_BeBeRuhii_ Bence az bile yapmış 😂😂
Bende markette calistim sinirimden valla bana denk gelseydi kasadan 1 lira veriririm al sadakam olsun deyip ayip bisey ya 25 kurus icin iade faturasi kestirmis
@_BeBeRuhii_ 😂😂😂
Ekmek poşeti bedava ondan bir kaç adet alıp içine koyuyorm aldıklarimi
Alışverişe parayı veren poşetede verir yani ben madem çevre kirlenmesin diye uğraşıyorlar bende evden götürürüm
Kaç senedir kullanmıyorum poşetleri. Küçük bir alışveriş çantam var onunla hep alışveriş yaparım.
Sırt çantamla gezerim alışveriş yapacaksam o kadar. Ya da yapmam...
henüz alışveriş yapmadım, büyük ihtimalle parasını verip alırım.
Ben zaten öncedende poşet kullanmıyordum hala da kullanmıyorum bez çantamı kullanıyorum
25 kuruş Yüzünden kendimi rezil edemem herzamanki gibi gidip Alışveriş yapıyorum
Helal olsun sana gerçekten
Ah yavrum! Sen bunu rezillik mi görüyorsun
Bunun gibiler varken değil poşet aldığımız havanın paralı olması lazım
Sünya kadar vergi ödedeiğim yerde bir daha para kazandırmayacagım. 15 krs devlete 10 krs firmaya.
Aldığın poşet faturada görünüyor geri götür poşetten memnun kalmadım de ürün iadesi yap 😂
Adamin biri marketin onunde 10 kurus a poset satmis 😊
Poşet poşet poşet tek derdimiz poşet olsa paralı yapanlarda haksız poşet diye günlerce konuşanlarda adamlar ışınlanmayı buluyorlar siz oturun.
Aldım poştleri birik tirip aldım poşet leri yeniden kullanıp para ödememek
ben ağzıma dolduruyom
Türkiyenin uygulamis oldugu en mantikli kanun ve ben bez cantalarimi tasiycam yanimda
Yook sigrayla ilgili olan daha mantıklı😜
o da mantiklidir da ben kullanmadigim için ilgimi çekmedi
Düşmeyin o kadar ya
Elektrik faturasında 50 ₺ dağıtım bedeli öderken sesiniz çıkmıyor
1) Satılan poşetlere barkot sistemi yapılması lazım normalinde barkot sistemi olmadığı için yapılan işlem kanunsuz.2) Poşet ücretini fişe yansıtıyorlar poşet ücreti yansıtması normal ve doğal değil hem 25krş veripte marketin reklamını niye yapasın ki
Hersey bitti reklammi kaldi hem saten sadece marketler maliyetini alabiliyorlar gerisi devlete vergi olarak odeniyo
@Cc_emir_cCc şu marketin reklamını niye yapsın olayını hala anlamıyorum. Binlerce lira verdiğiniz cep telefonunda kocaman samsung yazıyor yarim elma logosu konuluyor adamların reklamını yapıyorsunuz da 25 kuruşluk poşetteki reklama mı taktınız :)
Ya demek istedigim o posetin ustunde marketin ismi olsa nolcak olmasa ne olcak kac gunden beri haberlerde gundemde dusymedi ya poset bu sehitimiz vardi o kadar konusulmadi sence normalmi bu
@Cc_emir_cCc seni yanlışlıkla etiketlemişim dostum mesajım görüşü yazanaydi senle aynı düşünüyoruz
Biz neyi tartışıyoruz ki ya 🤣
Bu işle kimse başa çıkamaz s s parasını verecek başka yolu yok
Almanyada 30 senedir parali. Bu konu cok abartildi...
Almanyada asgari ücret ne kadar o konuda bilgin var mi peki?
1200€ :) 2+1 evlerde 900€ sadece türkiyede öyle oldugunu zametmesiniz cok güzel olucak...
Peki almanyada vergi ne kdar biliyomusun?
Ve herseye vergi oduyolrmi?
Evet vergi %19 araba vergisni felan saymiyorum bile dünyadan haneriniz yok hersey bedava sanmayim burasida pahali herkes esek gibi calisiyor yazin 1ay memlektine gotmek icin
Yazın 1 ay memleketine gitmek için mi? Biz bir ilden diğerine 1 hafta gidemiyoruz sen gelmişsin ne diyorsun.
Cok dogru soyluyorsun, 30 senedir posetler parali. Ondan haric nerdeyse herseyin vergisini oduyoruz, bazi ulkelerde calistiklari paradan vergi cekiyorlar.
Calisam kimse ac kalmaz 30yasinda esek kadar adamlar b parasi yiyor..
@BurcuCnds 1500 euro arkadas sallamis
Hayir 1200€
@BurcuCnds almanyada geri donusumden millet para kazaniyo bizde hani geri donusum belediye kazaniyo
Sen eksikmi aliyorsun 1498 temmuzda yapildi 8.84 saat ucreti
Ya bilmiyolar ama oyle bir knusuyolarki sanırsın cahil sen ben
Brut oladar oluyor net degil
Aynen dogrudur özür🤗
amcamın kızı almanyada asgari ücret ile çalışıyor. otorduğu ev villa arabası land rover jip. imkanları da o kadar fazla ki yemesi içmesi alışverişleri, 40 yılda bir türkiyeye gelir kazandığımı benzine mi vericem der dolmuş otobüs kullanır. umarım aradaki farkı anlamışsınızdır. 30 senedir paralı ama orda fiyatlar ucuz. biz 1 kilo domates alırken siz aynı paraya 5 kilo alıyorsunuz. ben 1 sebet dolduruyorsam aynı paraya siz 3 4 sepet dolduruyorsunuz. kısaca poşet paralı derken akıllı mantıklı konuşun
Ozaman amcanizin kizi sizi kandirmis😂🤣
her şeye gözlerimle şahitim. bu yüzden sorun yok
Inanmazlar bu zihniyetler bosver 😄
@BurcuCnds terbiyesizlik yapma. zihniyet yalan söylemekle mi doğru oluyor. 1 yıl almanyada yaşayıp ne nedir gözlerimle gözlemlemesem haklısınız derdim de ne nedir iyi biliyorum. neyse en güzeli senin gibi bir terbiyesizi engellemek
Amcanin kizi seni kandirmis diyene inanmazlar diyorum. Bak kardeş sen once kim senn yannda degl onu ayirt et snra yorum yap. Kimsem almanyada oturmuyor ama az cok biliyorm nelerden faydalandklarni ne kdr geliri oldklarni. Poset orda 30 senedr parali diyen zihniyete hic biseyi anlatamazsn. Orda uretim var fabrika var. Bindigin mercedes onlarn ama sen türkiye yi almanyayla poset konusnda kiyasliyosun. Uretimle kiyasla bir gorym hadi. Akp zihniyeti bunlar. Laf anlatamazsn ugrasma hic
Anladin mi hakan bey. Bu paylasimi yapana aciklama geregi bile duyma. Anlamazlar çünkü
@BurcuCnds en basiti fiyat ve alım gücünden ötürü almanyada karne hediyesi diye oğluna kızına bizim lüks dediğimiz mercedesleri alabiliyorlar. ama bazıları kıyas yaparken çok saçma düşünmeden yapabiliyor.
Almanya cok cok gelismis bir ulke. Posette parali oluur havada suda parali olur. Türküm evet ama turkiye birak arabayi bir cip bile uretemiyo. Dogru duzgn uygulaması bile yok. Ve hala almanya ile kiyaslaniyoruz..
@BurcuCnds en basit örnekle ilerleyelim. türk firması tıraş bıçağı üretti 5 lira yabancı üretti aynısını 400 500 lira. türk olarak aynı ürünü kimden aldık yabancılardan. firma yurtdışına açılmak istedi devlet vergi cart curt ile engel oldu sonra koca fabrika kapandı. çip dediğin şey çok basit bir şey aslında. ama türkiyede üretme üretsende satma sattırmam mantığı var.
benim iş yeri markete iki adımlık olduğundan elimde taşıyabildiğim şeylere zaten almıyordum.
Çalıyoda yapıyoda çaldıysada helal olsun diyen güzel ülkemin insanları 25 kurulluk poşetin derdine düştü ya çok komik gerçekten
Biz valla pazar arabasi aldk ona herzmn para verirsek ooo
çanta taşıyorum resmen elimde gezdirmek istemiyorum diyip artistlik de yapıyoruö😂😂😐
File yapin
nostalji :))
A101 şok veya bim gibi yerlere el arabasıyla girmekten başka çare yooook
Poşet hiç almamak değil ama ara sıra alıp arada bir de evden getirmek
Yanımda poşet getirmek
Ceplerim ve çantam 😂
Helal kardeşim bu zeki düşüncenden dolayı sana albet enişteyn dicem
Kullanılabilir torbalar var ya. Bezden yapılan. Onlardan aldım bir kac tane. 3 yıldır kullanıyorum.
Çok saçma bir durum cidden ya poşet taşımaya utanırım almakta istemem ama mecbur alcaz
Mahallenin marketin kullanıyorum şuana kadar poşet için para alınmadı
File olmalı eski yıllardaki gibi hatta pet şişe , ve poşet , plastik tamamen kalkmalı
Alış veriş yapmam günlük yaşarım aldığımı hemen tüketirim 😁
Sebze reyonundan çarpn 😁😁
Bu fotoda her yerde geziyo
Ne alaka ya
Öyle valla :)
Uydurma ya
Niye uydurayım iyi misin? Gördüğümü söylüyorum
bir kaç isim ver tekrar gorursen
O kadar şey alıyorsunuz paranın gitmesi zorunıza gitmiyor 25 krş bir poşete verdiniğinizdemi zoruna gidiyor ama uzatınız
Fişte geçiyormuş bir arkadaş gibi yapmayı düşünüyorum poşeti memnun kalmadım diye iade edecem
Ahahaha 😂 harbi denesemmi acaba
@Adam34gs deneyelim