• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Poşet satın almamak için sizin yönteminiz nedir? (Sayfa 3)

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
34
Yapay Zekaya Sor
Poşet satın almamak için sizin yönteminiz nedir?
Cevapla
Nedir Soruları Satın Alma Soruları Satış Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

197

Cevap

186

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • Polisafyon
    Polisafyon Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 44%
    +1 yıl

    Arabayı market kapısına dayayıp bagajına dolduracağım ne varsa. ya da eski çekçekli valiz var, onun içine dolduracağım aldıklarımı

    0
    0 Yorumla
  • kalokere
    kalokere Takip Et
    Xper 7 Yaş: 48 , eic 47%
    +1 yıl

    Aha bunu aldım yanımda götürüyorum

    Poşet satın almamak için sizin yönteminiz nedir?
    0
    0 Yorumla
  • ÜNSALCEM
    ÜNSALCEM Takip Et
    Yoda Yaş: 63 , eic 46%
    +1 yıl

    Ayvayı yersin, poşetlerde stok numarası var ise adamlar makinadan okutmak isterse be yapacaksın, çözüm Pazar çantası

    0
    0 Yorumla
  • KobraSerkan
    KobraSerkan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 37%
    +1 yıl

    Poşet 25 kuruş saten marketlerde kalan 10 kuruş 25 kuruş çoğu zaman arta kalani vermiyorlar fark etmiyor

    0
    0 Yorumla
  • bondbg
    bondbg Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 41%
    +1 yıl

    Poşet olayı Türkiye’de yeni olsa da Avrupa’da uzun zamandır var olan bir gerçek.. ben alışverişe giderken kendi poşetimi Yanımda götürüyordum.

    0
    0 Yorumla
  • yılbaşı-gecesi
    yılbaşı-gecesi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 31%
    +1 yıl

    Sırt çantası veya pazar arabası düşünüyorum
    Ama içeri girerken bunların yasak olduğunu duymuştum
    Umarım gerçek değildir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ekmek poşetleri vardı markette onu kopardım alışveriş malzemeleri içine koydum gık diyemediler 🙂

    2
    10 Yorumla
    • Milkammjoy
      Milkammjoy
      +1 yıl

      Hoş mu bu davranış?

      Yorumla
    • Lovingmedicine
      Lovingmedicine
      +1 yıl

      Hoş bence beden tekrar poşet alıp çöp yapsınki geri dönüşüme uygun mantıklı düşün amaç doğayı korumak yeniden poşet alarak doğayı korumuyorsun

      Yorumla
    • Milkammjoy
      Milkammjoy
      +1 yıl

      Git bez çanta al bir tane ya da gel hayrıma veriyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kusura bakmayın ama size giren çıkan nedir?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Lovingmedicine sözüm sana değil

      Yorumla
    • Milkammjoy
      Milkammjoy
      +1 yıl

      Ya tüm yabancı ülkelerde faaliyete geçmiş bir uygulama. Senin gibi birisi gelmiş ekmek poşetlerinden yararlanıyor...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sanane olum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bişey batıyor demekki sana açıkça söyle

      Yorumla
    • Milkammjoy
      Milkammjoy
      +1 yıl

      Yaptıgın davranış hoş değil ondan mı gizlendin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır herşeye muhalefet oln sazanlar olduğu için

      Yorumla
  • erkeksihayvan
    erkeksihayvan Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 893 cevap paylaştı.

    aliexpresten katlanır bez market poşeti sipariş ettim. bu sene gelirse kullanırım

    3
    0 Yorumla
  • ayisigindabiz2
    ayisigindabiz2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 44%
    +1 yıl

    Yöntemim bişey almamak bakkaldan böylece para vermekten kurtulurum. Alskıdorntjfofk

    1
    0 Yorumla
  • Uykucuz
    Uykucuz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    La az once aldim iki seye koskoca poset verdi cuval gibi goturdum elimde tasisam daha iyi bosa para verdik

    0
    0 Yorumla
  • Afilliyalnzlik
    Afilliyalnzlik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Valla böyle aptalca uygulamalar da bir tek bizde olur.. Napcaz evdeki bez poşetlerle idare etcez işte

    1
    5 Yorumla
    • ahseniko
      ahseniko
      +1 yıl

      bu aptalca uygulamalar özendiginiz Batıda yıllardir var

      Yorumla
    • Afilliyalnzlik
      Afilliyalnzlik
      +1 yıl

      Batıya özenen kim

      Yorumla
    • Afilliyalnzlik
      Afilliyalnzlik
      +1 yıl

      Benim huyum değil şahsen

      Yorumla
    • ahseniko
      ahseniko
      +1 yıl

      bir tek bizde olmuyor yani ve kendinizden ziyade birazcik dısardaki dostlarimizi dusunmus olsaniz mantik kurabilirdiniz

      Yorumla
    • Afilliyalnzlik
      Afilliyalnzlik
      +1 yıl

      Anladım teşekkürler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    yazıklar olsun diyorum... Dün boykot yapacaktım ama aldığım şeyler gerçekten de lâzımdı bana ve 50 krş vermek zorunda kaldım... parasında değilim yemin ederim... bunca yıl sonra böyle bir şey ağrıma gidiyor

    0
    0 Yorumla
  • bade90
    bade90 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 43%
    +1 yıl

    baskısız olandan alırsanız para vermezsiniz bebişlerim

    1
    0 Yorumla
  • _KARAKTERLİ_
    _KARAKTERLİ_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 43%
    +1 yıl

    Yok de sadece gülerler 😂 ya ben markette satılan dayanıklı poşetlerden aldım daha ekonomik

    1
    0 Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 927 cevap paylaştı.

    mevzu 25 kuruş değil , çok garıp şeyleri zamanla normalleştirip ınsanları bir şekılde mağdur edıyorlar

    benım sıstemım aldığım ürünleri kasada olduğu gıbı bırakmak !!!

    1
    0 Yorumla
  • Artikislerlegal
    Artikislerlegal Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Gratis bide watsonsdada mi parayla eger evet kac tl

    1
    0 Yorumla
  • _sedatakar
    _sedatakar Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    Ekmek alırken yanına bir poşet daha alıyorum. Ve aldığım şeyleri ona koyuyorum

    0
    0 Yorumla
  • Jersey
    Jersey Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 45%
    +1 yıl

    Allah'ım ne poşetmiş yarabbi! Tüm ülkede top oldu konu ya!☺

    0
    0 Yorumla
  • Kemalşakar
    Kemalşakar Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 30%
    +1 yıl

    Kaba bir mont giy fazladan cebi olan sıkıştır hepsini en iyisi

    0
    0 Yorumla
  • Sıcakbuzsoğukateş
    Sıcakbuzsoğukateş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Arabayı market kapısına yanaştır alışverisini yap market arabasıyla götür koy arabana malzemeni sonra market arabasını geri ver😂

    0
    0 Yorumla
  • Bylive
    Bylive Takip Et
    Xper 7 Yaş: 47
    +1 yıl

    Ben oyle yapiyorum ama a101 gittigim zaman bim poseti bime gittigim zaman a101 poseti goturuyorum killik degilmi

    2
    0 Yorumla
  • yalnızkurt81
    yalnızkurt81 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ya manav ve şarkğteride poşetin parasını alıyorlardı sesimiz çıkmıyordu diğerinde zamanla hazmedeceğiz:)))

    0
    0 Yorumla
  • MRB_BN_YNS
    MRB_BN_YNS Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 32%
    +1 yıl

    Hayır şeffaf poşetler ücretsiz ya da alış veriş arabasını kimliğinizi bırakarak alabiliyorsunuz

    0
    0 Yorumla
  • Erhan1717
    Erhan1717 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 55 , eic 75%
    +1 yıl

    Çokta sorun etmiyorum. Daha poset verdim 25-50 kurus daha ver diyen esnefa raslamadım...

    0
    0 Yorumla
  • nextlevel
    nextlevel Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    O yöntem çoktan bulundu ki 😀

    Poşet satın almamak için sizin yönteminiz nedir?
    2
    4 Yorumla
    • _BeBeRuhii_
      _BeBeRuhii_
      +1 yıl

      Yuh ya millet iyicene suyunu çıkardi boyle insanlarla evli olanlara Allah Yardim Etsin 😨😨😨

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      @_BeBeRuhii_ Bence az bile yapmış 😂😂

      Yorumla
    • _BeBeRuhii_
      _BeBeRuhii_
      +1 yıl

      Bende markette calistim sinirimden valla bana denk gelseydi kasadan 1 lira veriririm al sadakam olsun deyip ayip bisey ya 25 kurus icin iade faturasi kestirmis

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      @_BeBeRuhii_ 😂😂😂

      Yorumla
  • ahhbukizlar
    ahhbukizlar Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 31%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ekmek poşeti bedava ondan bir kaç adet alıp içine koyuyorm aldıklarimi

    0
    0 Yorumla
  • Yusufthecan
    Yusufthecan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Alışverişe parayı veren poşetede verir yani ben madem çevre kirlenmesin diye uğraşıyorlar bende evden götürürüm

    0
    0 Yorumla
  • Oğuzhan5807
    Oğuzhan5807 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 31%
    +1 yıl

    Kaç senedir kullanmıyorum poşetleri. Küçük bir alışveriş çantam var onunla hep alışveriş yaparım.

    0
    0 Yorumla
  • Lucky-Luke
    Lucky-Luke Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 82%
    +1 yıl

    Sırt çantamla gezerim alışveriş yapacaksam o kadar. Ya da yapmam...

    0
    0 Yorumla
  • Tersy
    Tersy Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 58%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 665 cevap paylaştı.

    henüz alışveriş yapmadım, büyük ihtimalle parasını verip alırım.

    0
    0 Yorumla
  • xsananebundan
    xsananebundan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben zaten öncedende poşet kullanmıyordum hala da kullanmıyorum bez çantamı kullanıyorum

    3
    0 Yorumla
  • DamlaTınaz
    DamlaTınaz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    25 kuruş Yüzünden kendimi rezil edemem herzamanki gibi gidip Alışveriş yapıyorum

    3
    3 Yorumla
    • asiivemavii
      asiivemavii
      +1 yıl

      Helal olsun sana gerçekten

      Yorumla
    • kvırcıksalataa
      kvırcıksalataa
      +1 yıl

      Ah yavrum! Sen bunu rezillik mi görüyorsun

      Yorumla
    • efevolkann
      efevolkann
      +1 yıl

      Bunun gibiler varken değil poşet aldığımız havanın paralı olması lazım

      Yorumla
  • Burak1987
    Burak1987 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sünya kadar vergi ödedeiğim yerde bir daha para kazandırmayacagım. 15 krs devlete 10 krs firmaya.

    0
    0 Yorumla
  • Salih-Bursa
    Salih-Bursa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Aldığın poşet faturada görünüyor geri götür poşetten memnun kalmadım de ürün iadesi yap 😂

    0
    0 Yorumla
  • Eva10
    Eva10 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Adamin biri marketin onunde 10 kurus a poset satmis 😊

    0
    0 Yorumla
  • burakk9334
    burakk9334 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Poşet poşet poşet tek derdimiz poşet olsa paralı yapanlarda haksız poşet diye günlerce konuşanlarda adamlar ışınlanmayı buluyorlar siz oturun.

    0
    0 Yorumla
  • esmerelllla
    esmerelllla Takip Et
    Xper 4 Yaş: 51
    +1 yıl


    Aldım poştleri birik tirip aldım poşet leri yeniden kullanıp para ödememek

    2
    0 Yorumla
  • cestella
    cestella Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    ben ağzıma dolduruyom

    8
    0 Yorumla
  • ahseniko
    ahseniko Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Türkiyenin uygulamis oldugu en mantikli kanun ve ben bez cantalarimi tasiycam yanimda

    2
    2 Yorumla
    • DoctrStrange
      DoctrStrange
      +1 yıl

      Yook sigrayla ilgili olan daha mantıklı😜

      Yorumla
    • ahseniko
      ahseniko
      +1 yıl

      o da mantiklidir da ben kullanmadigim için ilgimi çekmedi

      Yorumla
  • mMaxcodeRİMm
    mMaxcodeRİMm Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Düşmeyin o kadar ya
    Elektrik faturasında 50 ₺ dağıtım bedeli öderken sesiniz çıkmıyor

    0
    0 Yorumla
  • ömürhan006
    ömürhan006 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 50
    +1 yıl

    1) Satılan poşetlere barkot sistemi yapılması lazım normalinde barkot sistemi olmadığı için yapılan işlem kanunsuz.2) Poşet ücretini fişe yansıtıyorlar poşet ücreti yansıtması normal ve doğal değil hem 25krş veripte marketin reklamını niye yapasın ki

    0
    5 Yorumla
    • Cc_emir_cCc
      Cc_emir_cCc
      +1 yıl

      Hersey bitti reklammi kaldi hem saten sadece marketler maliyetini alabiliyorlar gerisi devlete vergi olarak odeniyo

      Yorumla
    • sananeneki
      sananeneki
      +1 yıl

      @Cc_emir_cCc şu marketin reklamını niye yapsın olayını hala anlamıyorum. Binlerce lira verdiğiniz cep telefonunda kocaman samsung yazıyor yarim elma logosu konuluyor adamların reklamını yapıyorsunuz da 25 kuruşluk poşetteki reklama mı taktınız :)

      Yorumla
    • Cc_emir_cCc
      Cc_emir_cCc
      +1 yıl

      Ya demek istedigim o posetin ustunde marketin ismi olsa nolcak olmasa ne olcak kac gunden beri haberlerde gundemde dusymedi ya poset bu sehitimiz vardi o kadar konusulmadi sence normalmi bu

      Yorumla
    • sananeneki
      sananeneki
      +1 yıl

      @Cc_emir_cCc seni yanlışlıkla etiketlemişim dostum mesajım görüşü yazanaydi senle aynı düşünüyoruz

      Yorumla
    • Cc_emir_cCc
      Cc_emir_cCc
      +1 yıl

      Biz neyi tartışıyoruz ki ya 🤣

      Yorumla
  • demir-59
    demir-59 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Bu işle kimse başa çıkamaz s s parasını verecek başka yolu yok

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Almanyada 30 senedir parali. Bu konu cok abartildi...

    2
    25 Yorumla
    • BurcuCnds
      BurcuCnds
      +1 yıl

      Almanyada asgari ücret ne kadar o konuda bilgin var mi peki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      1200€ :) 2+1 evlerde 900€ sadece türkiyede öyle oldugunu zametmesiniz cok güzel olucak...

      Yorumla
    • BurcuCnds
      BurcuCnds
      +1 yıl

      Peki almanyada vergi ne kdar biliyomusun?

      Yorumla
    • BurcuCnds
      BurcuCnds
      +1 yıl

      Ve herseye vergi oduyolrmi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet vergi %19 araba vergisni felan saymiyorum bile dünyadan haneriniz yok hersey bedava sanmayim burasida pahali herkes esek gibi calisiyor yazin 1ay memlektine gotmek icin

      Yorumla
    • Aga_bee
      Aga_bee
      +1 yıl

      Yazın 1 ay memleketine gitmek için mi? Biz bir ilden diğerine 1 hafta gidemiyoruz sen gelmişsin ne diyorsun.

      Yorumla
    • semos_12
      semos_12
      +1 yıl

      Cok dogru soyluyorsun, 30 senedir posetler parali. Ondan haric nerdeyse herseyin vergisini oduyoruz, bazi ulkelerde calistiklari paradan vergi cekiyorlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Calisam kimse ac kalmaz 30yasinda esek kadar adamlar b parasi yiyor..

      Yorumla
    • Bylive
      Bylive
      +1 yıl

      @BurcuCnds 1500 euro arkadas sallamis

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayir 1200€

      Yorumla
    • Bylive
      Bylive
      +1 yıl

      @BurcuCnds almanyada geri donusumden millet para kazaniyo bizde hani geri donusum belediye kazaniyo

      Yorumla
    • Bylive
      Bylive
      +1 yıl

      Sen eksikmi aliyorsun 1498 temmuzda yapildi 8.84 saat ucreti

      Yorumla
    • BurcuCnds
      BurcuCnds
      +1 yıl

      Ya bilmiyolar ama oyle bir knusuyolarki sanırsın cahil sen ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Brut oladar oluyor net degil

      Yorumla
    • Bylive
      Bylive
      +1 yıl

      Aynen dogrudur özür🤗

      Yorumla
    • hakansalihoglu88
      hakansalihoglu88
      +1 yıl

      amcamın kızı almanyada asgari ücret ile çalışıyor. otorduğu ev villa arabası land rover jip. imkanları da o kadar fazla ki yemesi içmesi alışverişleri, 40 yılda bir türkiyeye gelir kazandığımı benzine mi vericem der dolmuş otobüs kullanır. umarım aradaki farkı anlamışsınızdır. 30 senedir paralı ama orda fiyatlar ucuz. biz 1 kilo domates alırken siz aynı paraya 5 kilo alıyorsunuz. ben 1 sebet dolduruyorsam aynı paraya siz 3 4 sepet dolduruyorsunuz. kısaca poşet paralı derken akıllı mantıklı konuşun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ozaman amcanizin kizi sizi kandirmis😂🤣

      Yorumla
    • hakansalihoglu88
      hakansalihoglu88
      +1 yıl

      her şeye gözlerimle şahitim. bu yüzden sorun yok

      Yorumla
    • BurcuCnds
      BurcuCnds
      +1 yıl

      Inanmazlar bu zihniyetler bosver 😄

      Yorumla
    • hakansalihoglu88
      hakansalihoglu88
      +1 yıl

      @BurcuCnds terbiyesizlik yapma. zihniyet yalan söylemekle mi doğru oluyor. 1 yıl almanyada yaşayıp ne nedir gözlerimle gözlemlemesem haklısınız derdim de ne nedir iyi biliyorum. neyse en güzeli senin gibi bir terbiyesizi engellemek

      Yorumla
    • BurcuCnds
      BurcuCnds
      +1 yıl

      Amcanin kizi seni kandirmis diyene inanmazlar diyorum. Bak kardeş sen once kim senn yannda degl onu ayirt et snra yorum yap. Kimsem almanyada oturmuyor ama az cok biliyorm nelerden faydalandklarni ne kdr geliri oldklarni. Poset orda 30 senedr parali diyen zihniyete hic biseyi anlatamazsn. Orda uretim var fabrika var. Bindigin mercedes onlarn ama sen türkiye yi almanyayla poset konusnda kiyasliyosun. Uretimle kiyasla bir gorym hadi. Akp zihniyeti bunlar. Laf anlatamazsn ugrasma hic

      Yorumla
    • BurcuCnds
      BurcuCnds
      +1 yıl

      Anladin mi hakan bey. Bu paylasimi yapana aciklama geregi bile duyma. Anlamazlar çünkü

      Yorumla
    • hakansalihoglu88
      hakansalihoglu88
      +1 yıl

      @BurcuCnds en basiti fiyat ve alım gücünden ötürü almanyada karne hediyesi diye oğluna kızına bizim lüks dediğimiz mercedesleri alabiliyorlar. ama bazıları kıyas yaparken çok saçma düşünmeden yapabiliyor.

      Yorumla
    • BurcuCnds
      BurcuCnds
      +1 yıl

      Almanya cok cok gelismis bir ulke. Posette parali oluur havada suda parali olur. Türküm evet ama turkiye birak arabayi bir cip bile uretemiyo. Dogru duzgn uygulaması bile yok. Ve hala almanya ile kiyaslaniyoruz..

      Yorumla
    • hakansalihoglu88
      hakansalihoglu88
      +1 yıl

      @BurcuCnds en basit örnekle ilerleyelim. türk firması tıraş bıçağı üretti 5 lira yabancı üretti aynısını 400 500 lira. türk olarak aynı ürünü kimden aldık yabancılardan. firma yurtdışına açılmak istedi devlet vergi cart curt ile engel oldu sonra koca fabrika kapandı. çip dediğin şey çok basit bir şey aslında. ama türkiyede üretme üretsende satma sattırmam mantığı var.

      Yorumla
  • HandsomeJack
    HandsomeJack Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl

    benim iş yeri markete iki adımlık olduğundan elimde taşıyabildiğim şeylere zaten almıyordum.

    0
    0 Yorumla
  • atlantis60
    atlantis60 Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Çalıyoda yapıyoda çaldıysada helal olsun diyen güzel ülkemin insanları 25 kurulluk poşetin derdine düştü ya çok komik gerçekten

    0
    0 Yorumla
  • kjszpj
    kjszpj Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Biz valla pazar arabasi aldk ona herzmn para verirsek ooo

    1
    0 Yorumla
  • saltuykucu
    saltuykucu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    çanta taşıyorum resmen elimde gezdirmek istemiyorum diyip artistlik de yapıyoruö😂😂😐

    1
    2 Yorumla
    • Gulengozler01
      Gulengozler01
      +1 yıl

      File yapin

      Yorumla
    • saltuykucu
      saltuykucu
      +1 yıl

      nostalji :))

      Yorumla
  • hızlı-ve-öfkeli
    hızlı-ve-öfkeli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    A101 şok veya bim gibi yerlere el arabasıyla girmekten başka çare yooook

    0
    0 Yorumla
  • ahmets61
    ahmets61 Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    Poşet hiç almamak değil ama ara sıra alıp arada bir de evden getirmek

    0
    0 Yorumla
  • huzurdolugökyüzü
    huzurdolugökyüzü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    Yanımda poşet getirmek

    4
    0 Yorumla
  • moonlight1011
    moonlight1011 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 47%
    +1 yıl

    Ceplerim ve çantam 😂

    4
    0 Yorumla
  • ƒσянσησя
    ƒσянσησя Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Helal kardeşim bu zeki düşüncenden dolayı sana albet enişteyn dicem

    0
    0 Yorumla
  • Uykusuzluk996
    Uykusuzluk996 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Kullanılabilir torbalar var ya. Bezden yapılan. Onlardan aldım bir kac tane. 3 yıldır kullanıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • berfin9
    berfin9 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Çok saçma bir durum cidden ya poşet taşımaya utanırım almakta istemem ama mecbur alcaz

    0
    0 Yorumla
  • korkmaz88
    korkmaz88 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Mahallenin marketin kullanıyorum şuana kadar poşet için para alınmadı

    0
    0 Yorumla
  • Samuray
    Samuray Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    File olmalı eski yıllardaki gibi hatta pet şişe , ve poşet , plastik tamamen kalkmalı

    0
    0 Yorumla
  • marmaraKazım34
    marmaraKazım34 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    Alış veriş yapmam günlük yaşarım aldığımı hemen tüketirim 😁

    0
    0 Yorumla
  • Birisiii123
    Birisiii123 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 31%
    +1 yıl

    Sebze reyonundan çarpn 😁😁

    4
    6 Yorumla
    • aradabibendeküserim
      aradabibendeküserim
      +1 yıl

      Bu fotoda her yerde geziyo

      Yorumla
    • Birisiii123
      Birisiii123
      +1 yıl

      Ne alaka ya

      Yorumla
    • aradabibendeküserim
      aradabibendeküserim
      +1 yıl

      Öyle valla :)

      Yorumla
    • Birisiii123
      Birisiii123
      +1 yıl

      Uydurma ya

      Yorumla
    • aradabibendeküserim
      aradabibendeküserim
      +1 yıl

      Niye uydurayım iyi misin? Gördüğümü söylüyorum

      Yorumla
    • Birisiii123
      Birisiii123
      +1 yıl

      bir kaç isim ver tekrar gorursen

      Yorumla
  • by_çare
    by_çare Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    O kadar şey alıyorsunuz paranın gitmesi zorunıza gitmiyor 25 krş bir poşete verdiniğinizdemi zoruna gidiyor ama uzatınız

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Fişte geçiyormuş bir arkadaş gibi yapmayı düşünüyorum poşeti memnun kalmadım diye iade edecem

    0
    2 Yorumla
    • Adam34gs
      Adam34gs
      +1 yıl

      Ahahaha 😂 harbi denesemmi acaba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Adam34gs deneyelim

      Yorumla
  • Devamını Gör (203)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Poşet satın almamak için sizin yönteminiz nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çeyiz alışverişinde bütçenizi aşmamak için neler yapıyorsunuz? 2 cevap verildi
Bütçeyi sarsmadan çeyiz alışverişini nasıl planlıyorsunuz? 2 cevap verildi
Gereksiz alışveriş yapmaktan kaçınır mısınız? 7 cevap verildi
Gereksiz alışveriş yapmaktan kaçınıyor musunuz? 26 cevap verildi
Kartımla alışveriş yapamıyorum? 2 cevap verildi
Eşyalarımı satmam gerekiyor alıcı yok, taktiği nedir? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨