AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
Poşeti alıyorum ve herkes imrenerek bakıyor
1 2 liradan ölmem veririm neyse parası
O da dogru ama sonra halk kabul ediyo diye herseye zam geliyo
Para var huzur var zenginlik başa bela
Benzin ve mazot da sizin gibi düşünür lerin yüzünden 6 7 tl
1 2 liradan ne olur kuruş kuruş geçiriyorlar millete insallah 10 tl olur
@efevolkann senin gibi düşünenler düşürüyormu o fiyatları?
zaten poşet ismi verilirken bugünlere hazırlıktı (POŞET) Parali Oldu Şimdi Elimdeki Torba
önce poşeti al eve git yiyecekleri yerleştir sonra fişle birlikte git poşetleri iade et🤔😳👍
Harcadığın enerji, zaman ve kendine kattığını düşündüğün değer.. Sadece 25 kuruş için mi 😂 git allasen
@Thecrazyboyyy 25 kuruşu kendine dert edenler için yap dedim yapıyorum demedin aslaan👍👍
Çantama attım bugün kasiyer güldü 😂😂
Semt bakkalında alış veriş yapın poşet derdiniz olmaz.
Baslicam posetinize haa
😅❤❤❤
Kac gündür posette poset posette poset ya gina geldi yaaaa elimi nereye atiyosam poset konusu korkar oldum dolapin kapisini acmaya poset cikacak diye nalet gele ya almayin arkadas poseti parayla
bez torba file pazar çantası pazar arabası ile gitcez markete
Aynen öyle bende öyle yaptım mortingen oldu kasiyer
Poşet parasını verır paşa paşa çıkarım alengırlı işlere gerek yok
poset laıyorum parayla satılıyor sonra eve gelip markete gıdop posetlerı ıade edıyorum begenmedım deyıp
Ne olcak veririz 25 krs ya
İnadına poşet satın almak ciddi söylüyorum tüketim artınca mecburen kalkar
Bende ekmek posetlerinden alip cebime koyuyorum🤑
Eski posetleri arabanin bagacina koydum
Bende dediğin gibi yapıyorum :D
marketin reklamını neden yapim posete para veriyorsam o reklamı kaldırmaları gerek
Arabanızın arkasında markası ya da logosu yok mu?
A101 şok poşeti, şok a bim poşeti gibi şeyler yapmayı planlıyorum
Poşet alıyorum parayla
Pazar çantası😂😂😂👌
Ben canta yapcm kendme onnla gitcm 😏
Tshop da verilen bez çantayla gidicem her yere 😂
File
Güzel bir uygulama destek veriyorum ben ücretli poşet uygulamasına
Meyve posetlerine para almiyorlar
Yakinda onlarda kalkar file gelir :)) demedi demeyin. Alisin alisin isyan etmeyin. Güzel uygulama güvenin bana. Gec bile kaldik bu uygulamalara
Valla bu çuval, el arabasi ya da poset iade etme ileilgili tepkilerimizde israr edersek kadiririz bu sacma uygulamayı
@hayatbahcesi Doğayı koruma niyetiyle çıkmadı bu milletin asıl tepkisi o, bir de yalan söylüyorlar doğa için diye.
Yurtdisinda yasadigim icin politikadan pek haberdar degilim. Ama her neden cikarsa ciksin doganin yararina ayni zamanda bizimda yararimiza degil mi? Ne gibi zarar görüyoruzda bukadar tepki olusuyor? Politk sebeplerdense ozaman millet acikca fikrini ortaya koysun. Secimler vs oralarda susuluxor birsey hoslarina gitmeyince firsat bulup tepki gösteriliyor. Anlamiyorum gercekten milletimizide devletimizide
@hayatbahcesi 2 Avrupa'da alınan paranın tamamı o markete giriyormuş. Yalnız atık poşeti azaltamazlar çöpü koymak için parayla da olsa poşet alınıyor hatta o şekil poşetler doğada çözünmüyor, veya bahçeden kiraz toplayacaksın %80 poşete katmak zorunda kalıyorsun. Bunlar anca marketteki poşeti azaltır o da zaten %50 azalmış daha da azaltacaklarmış o da seneye ocakta zam yapınca. Ne kadar poşet alırsan al çoğu eşya konur senelerce durur doğaya kısa sürede atılanda anlamlı düşüş olmaz.
Yinede artik posetler eskisi gibi yerlere atilarak. Ihtiyactan fazlasini alip oraya buraya sacilmayacak fiye düsünüyorum. Tr de bir cok sokaklar poset atiklariyla kiröetilmis durumdaydi en azindan bu aza indiriliyor diye düsünüyirum. Posetlerin parali olmasi bizim icin zararda mi gercekten? Veya devletin cebine gitmesi zarar mi? Almanyada bilmiyorum posetlerin fiyatlari sadece markete mi gidiyor ama devletede gitse marekte de gitse ne gibi zarari olur ki bize?
Evet posetler tamamen yok edilmeyecek ama son zamanlarda posetler gercekten hunharca kullanilmaya baslamisti. Lazim olsun veya olmasin. Bir alacagina iki aliniyordu. Simdi en azindan bir alinir. Daha az tüketim bence buda her konuda oldugu gibi poset konusundada önemli
Diğer israflar bitti sıra poşete geldide biz bişey mi dedik
Kaçak sarayın kullanılmayan odalarının ışıklarını kapasalar daha çok israfı önlemiş oluruz 😉
Devletin butcesine israfdan bahsetmedin ama genel olarak. Gereksiz naylon poset haracamalari yapiliyordu. Tabikide dediginizde hakli olabilirsiniz ona hic bir lafim sözüm yok
Hayat bahçesi hanım bakın, bir poşet almak için bir poşet malzeme almak gerekiyor ve bir poşet malzemede 0.25 ₺ nin hesabını yapmıyoruz ama aldıklarımızdan sonra poşet “poşet istermisiniz” demeleri ve bunun üzerine kendi reklamlarının basılı olduğu bir poşete para ödetmek nasıl bir milliyetçilik anlayışıdır
Ben gercekten bu sekilde hic dusunmemistim. Normal olarak görüyorum öyle alışık oldugumuz icin. Almanyadada öyle. Ister naylon poşet olsun ister kağıt poşet olsun ister bez poset olsun. Hep o marketin magzanin markasinin adi basili. Ve her seferinde poset istermisiniz diye soruyirlar. Biz yaninizda alisverisnicin bez posetbtasidiginiz icin teşekürler posetim var deyip cikiyorum. Bu hic bizaman bize dokunmadi almanyadada konu olmadi. bir zamanlar bazi yerler parasiz veriyirlardi naylon posetlerini sonra onlarda paraliya cevirdiler ve Şu an bir kac senedir tamamen heryerde hersey kendi adiyla parali
Ben devlet herseyi iyi yapiyor güzel yapiyor digru yapiyir demiyorum ayrica turkiyenin politikasi kafami okadr karustirdi ki hicbirsey anlamiyorum artik hic birbtarafta tutmuyirum. Maalesef aklim oralara yetismiyor anlayamiyorum. Sadedmce bukadar cok konu edilio milletin ayaga kalkmasini anlamiyorum. Yaninizda bez poset taşıyın konu kapanır. Bir kere naylon posete 25 kurus vermekten hicbirsey olmaz bikere verirseniz baya isinizi görür zaten. Neden bukadar büyütülüyor gercekten anlam veremiyorum
Devlet zarar bize zarar veriyor kendisi savuruyir bizi kisutliyor diyorsaniz bile. O yönden bakmayin iyi taraflarini düşünün gercekten posetlerin parasiz olmasinin bize zarari yok. Veya markalarinin basilmasinin. Varsin fayda goruyorlarsa öyle goreceklerse öyle görsün devletimizde market sahioleride. Biz bizden ne cikiyor ona bakalim. Bize ne gibi zarari var böyle olmasinin?
Hayat hanım bu bir poşet kavgası değil bu birikmişliğin poşet ile dışarı vurulmasıdır
Iste bu konular benu aşiyor :/ üzgünüm milletim için.
Üzülmeyin milletimiz alıştı 😀 bakın 🧐 sadece ikimiz konuşuyoruz
Sanirin üç bes kisi haricinde herkes memnun..
Onu bende düsünmüştüm markete poşetle gitmeyi.
Alışveriş yapmıyorum 😬
Satın alıyorum yapacak bir şey yok.
market çantası var bende :) onla gidiyorum
En güzeli file, bez çantalar veya sırt çantaları.
bavul gibi herşeyi alan çantalarımız var iyiki
Mantıklı aslında.🤔👍
Evdeki poşetleri götürüyorum
bez poşet alıyorum evden gödürüyorm poşetimi
Bez kumaştan olanları kulanıyorum
Arabanın bagajını kasanın yanındaki kapıya dayıcam:)
yanımda götürüyorum :)
Heykelin dikilcek olsa seyine harc yetmez baskan
Toplu alışveriş yapmamak.
Alisveris yapmamak 😁
Annem bez poşet götürüyor.😂
Gratis poşetiyle gittim en temizi 🌸
Metro market kuruluşundan bugüne poşeti parayla veriyor
Poşetin ücretli olduğu marketlerden alışveriş yapmamak
Daha önceden aldığımız doğa dostu BİM torbası var. O bize yetiyor
Pazar arabası pazar çantası olmadı montunu çıkar içine doldur poşet parasınıda sadaka olarak ver
Ne zaman biter bu poşet furyası diye düşünmüyor değil insan
Kork sonra besmele cek rahatlicaksin EN KÖTÜSÜNÜ AL
Pazar torbası kulanıyom ben artık eskiden poşet mi varmış 😀😀
Poşet alıp içindekileri eve bıraktıktan sonra gidip geri iade etmek 😂😂
Birikmiş poşetlerim var bugünlerin geleceğini öğrendikten sonra fazla fazla almıştım 😎
Kardeşimin montunun şapkasına dolduruyorum
Daha markete gitmedim
Japon balığı küstük mü?
Para verip alıyorum poşetimi😏
Bence evden file getirin
Alışveriş yapmıyorum.
Djzgxgyxhxbx en iyi çözüm
Pazar arabası tabiki😏
Poset cantamda artik 😊
Devam edin belki bit kendine gelir bu devlet
Kapşonuna koyan bile var.
kasiyer kızı tavlamak :D