• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Poşet satın almamak için sizin yönteminiz nedir? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
34
Yapay Zekaya Sor
Poşet satın almamak için sizin yönteminiz nedir?
Cevapla
Nedir Soruları Satın Alma Soruları Satış Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

197

Cevap

186

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Lawyerehehe
    Lawyerehehe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 72%
    +1 yıl

    Alışveriş için büyük boy bez çantalar var. Bence herkes bez çanta kullanmalı. Doğayı kirleten tek varlık biziz.

    1
    0 Yorumla
  • djhdhtn
    djhdhtn Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl

    Ben engilish home'dan ( galiba yanlış yazdım😂) poşet çanta aldım. Zaten bir tanede plaj çantası var. Oda poşet gibi 😂

    1
    1 Yorumla
    • djhdhtn
      djhdhtn
      +1 yıl

      Aslında amaç kazıklamak eğer doğaya katkı diyorlarsa kese kağıdından poşet versinler. ya da geri dönüşümlü plastikten poşet versinler. Dış ülkelere özenerek bir kampanya başlatıldı. Ama onun türk versiyonu olarak kazıklama servisi yaptık. Her zaman ki gibi türkiye güzel bir faaliyeti b*k etti.😂şimdi eksileyen çıkacak bakalım kimler kek? Hadi bekliyorum eksileyin.

      Yorumla
  • petrichor_girl
    petrichor_girl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 41%
    +1 yıl

    Hahaha valla cok güldüm ya haklisin kardes bende bugum 25 krsa aldim bir dahakime bende oyle yapicam dur cantamdan cikaricam 😂. Reklamlarda cantalarondan perwol cikartiyorlar biz poset cikarmisiz cok mu💁🏻‍♀️

    1
    1 Yorumla
    • Expertsergeant
      Expertsergeant
      +1 yıl

      Perwollünüz yeni mi?

      Hayır sadece poşetle yıkandı

      Yorumla
  • Dilaraozkanxz
    Dilaraozkanxz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 73%
    +1 yıl

    Poşet satın almak için yöntemim aldığım poşetleri yıkamak asmak kurulamak bir yeri yırtıldığında dikmektir.😃

    1
    1 Yorumla
    • Gulengozler01
      Gulengozler01
      +1 yıl

      😀 iyi

      Yorumla
  • yeeşilgözzz
    yeeşilgözzz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 50%
    +1 yıl

    Henüz büyük çaplı bir alışveriş yapmadım. Küçük ürünleri montumun cebine atıyorum içi çok geniş zaten çok şey alıyor

    1
    5 Yorumla
    • hayatındibi
      hayatındibi
      +1 yıl

      Parasını vermeden çıktığın oluyor mu? Montunun cebine atınca.

      Yorumla
    • yeeşilgözzz
      yeeşilgözzz
      +1 yıl

      Hahah hayır tabi ki. Kasadan gectikten sonar cebe atiyorum

      Yorumla
    • hayatındibi
      hayatındibi
      +1 yıl

      Bence cebe at. Unuttum dersin yakalanınca 😂😂

      Yorumla
    • yeeşilgözzz
      yeeşilgözzz
      +1 yıl

      Yok yapmam ben öyle şeyler kul hakkı

      Yorumla
    • yeeşilgözzz
      yeeşilgözzz
      +1 yıl

      Bence faydalı bir uygulama poset kullanımı 4 günde %50 azalmış öyle duydum

      Yorumla
  • kegjjkdc
    kegjjkdc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 38%
    +1 yıl

    hadi 2 3 kalem ürün ile kurtarırız durumu ama bazen aylık malzeme alıyorum o zaman da un çuvalların dan almak lazım :)

    1
    0 Yorumla
  • Birikiceps
    Birikiceps Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 36%
    +1 yıl

    Paralı olması plastik kullanımını azaltmaya yönelik bir uygulama. Yani sigara yasagıyla beraber hükümetin nadir iyi işlerinden biri

    4
    0 Yorumla
  • annonım
    annonım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Valla annem pazar arabasını götürücem diyor jajsjsj

    2
    1 Yorumla
    • JaDe-Stone
      JaDe-Stone
      +1 yıl

      :D bizim ki gitmicem diyor

      Yorumla
  • Birdemett
    Birdemett Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 34%
    +1 yıl

    25 kuruş altı üstü bu akşam markete gittim adamın biri aldiklarini elinde götürdü 😂

    2
    4 Yorumla
    • 6inch5r
      6inch5r
      +1 yıl

      25 kuruş az gibi görünüyor. Ama damlaya damlaya göl olur diye boşuna dememişler. 4 tane poşet alsan günlük bir ekmek parası poşete gidiyor. Üstelik uzun süre de kullanamıyoruz. Çabucak yırtılıyorlar.

      Yorumla
    • Birdemett
      Birdemett
      +1 yıl

      Öyle ama marketlerde kasiyere yürüyorlar falan onların suçu ne bunu uygulayacağız mecburen sürekli alınmayabilir belki ama çok da abartılacak birşey değil herşeye para buluyoruz onada bulluruz yeterki sağlık huzur olsun

      Yorumla
    • 6inch5r
      6inch5r
      +1 yıl

      Olaya bir de şu yönü ile bakalım o halde. Tamam iyi hoş paralı oldu, talep azaldı. Kullanılan poşetleri yine sağa sola atıyorlar. Nerede kaldı bunun doğaya katkısı? Temelli kaldırılsa daha iyi olmaz mıydı?

      Yorumla
    • Birdemett
      Birdemett
      +1 yıl

      Aynen öyle ya hep ya hiç kuramı olmalıydı ben onaylamıyorum zaten gereksiz bir durum yine doğaya zarar verecek katılıyorum haklısınız bu konuda 🙏

      Yorumla
  • oyku-antalya07
    oyku-antalya07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 74%
    +1 yıl

    Valla yurtdışında alıştık biz paralı poşetlere. O yüzden mecbur ödüyoruz yani

    2
    1 Yorumla
    • SeekingWifey
      SeekingWifey
      +1 yıl

      hangi ulke?

      Yorumla
  • Zambak123
    Zambak123 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 46%
    +1 yıl

    Supernarketlerin istediği oldu poşetini bile satar oldu

    2
    1 Yorumla
    • Vuslat_Vakti1
      Vuslat_Vakti1
      +1 yıl

      Burde onlarin reklamını yapiyoruz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Her daim sırt çantamla olduğum için sıkıntı yok. Daha önceden de poşet almayıp içine atıyodum çantamın.
    Sıkıntı tuvalet kağıdı almakta 😒 napcam bilmiyom.

    2
    3 Yorumla
    • Samuray
      Samuray
      +1 yıl

      Valiz al

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hakajajaj iyi fikir

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      Tuvalet kağıdının sapı olanlardan alırsın.

      Yorumla
  • Thecrazyboyyy
    Thecrazyboyyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl

    Poşet sizin orda 25 lira galiba. Niye büyük bir sorunmuş gibi kendinizi paralıyorsunuz. 50-100 liralik alışveriş yapip poşete 25 kuruş vermek istememek nasıl bir zihindir? Koskoca dünyaya sığamadınız yahu!

    0
    0 Yorumla
  • Kırmızıwv
    Kırmızıwv Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 94%
    +1 yıl

    Birçok yerde file satılmaya başlandı. Biz onlardan aldık. Yanımızda götürüyoruz ya da Pazar arabasıyla gidiyoruz büyük alışveriş yapacaksak. Eski Pazar çantaları olurdu naylon onlarda iyi iş görüyor👍🏼😄

    0
    0 Yorumla
  • KaRTaL_27
    KaRTaL_27 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 66%
    +1 yıl

    O poşete para vermem beyaz poşetler ücretsiz ya da evden götür

    5
    0 Yorumla
  • hayatındibi
    hayatındibi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 31%
    +1 yıl

    Baliciler için kötü oldu sadece bu durum 4.00 TL baliye ver. 25 kuruş da poşete dertli bir durum. Bir baliyi 4 kişi çekecekse kafadan 5.00 TL gitti :) devlet dolaylı yoldan balicilere yaptırım uyguladı Bence 😂

    0
    0 Yorumla
  • sunnet
    sunnet Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 47%
    +1 yıl

    Ben ekmek poşetleri bedeva olduğu için ordan alıyorum poşeti cebimi koyuyorum kasada çıkarıp kullanıyorum

    3
    0 Yorumla
  • Gülüşün
    Gülüşün Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Bakkal poşetleri bedava onlarla idare ediyoz işte 😀

    4
    0 Yorumla
  • Powerby_MusTi
    Powerby_MusTi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 45%
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/watch?v=ISWdZgPEM4k

    abı adam Çözmüş

    1
    0 Yorumla
  • ajdaranıkhayranı
    ajdaranıkhayranı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 53%
    +1 yıl

    Benim icin pek fark etmedi. Önceden çantama poşet alıp koyuyordum simdide poşetsiz koyarım 😏😏

    1
    0 Yorumla
  • buyurgardas
    buyurgardas Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 70%
    +1 yıl

    Bim süpermarkette 4,5 liraya alışveriş çantası satılıyordu. Ondan 5-6 tane aldım. Birini dışarı çıkarken hep omuz çantamda bulunduruyorum. Ayrıca fazladan bez çantadan da var.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Batı özentileri buyrun 🤣🤣 Almanyada satın almadan adama hiç bir yerde poşet vermiyorlar, YILLARDIR. Yani bu olayı bu kadar büyütmenize şaşırmışdım ilk başta 😅

    1
    0 Yorumla
  • Mrpekbilen
    Mrpekbilen Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 78%
    +1 yıl

    Kardeşim zaten 25 kuruştan fazla vergi veriyoruz bir cikalata 1 tl iken bize 1.50 tl ye geliyor onu kafaya takmayip poseti takiyorsunuz aslinda posetin parasini otomatik kesse bu kadar olay olmaz

    1
    0 Yorumla
  • PeCeLiiiii
    PeCeLiiiii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ya dün AVM ye gittim o ama poşet almadım 😂😂😂 Türkiye bunu kaldıramaz 😂😂

    2
    0 Yorumla
  • Ayliennnn
    Ayliennnn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 41%
    +1 yıl

    Kumaştan çantalar satılıyor onlardan kulanıyorum çok pratik.. Poşet aramıyorum bile

    1
    0 Yorumla
  • Üzgünkız003
    Üzgünkız003 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl

    25 kuruş vermek istemeyene ben poşet alabilirim 😂😂😂

    1
    3 Yorumla
    • Gargamelin_kızı
      Gargamelin_kızı
      +1 yıl

      Hic sorma sigaraya parayi verip gocunmuyolar 25 kurus icin kiclarini yirtiyolar iyi oldu iyi akillansinlar

      Yorumla
    • Üzgünkız003
      Üzgünkız003
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
    • hasamayan
      hasamayan
      +1 yıl

      Yahu uygulama poşet tüketimini azaltmak için yapıldı zaten almamak daha mantıklı değil mi?

      Yorumla
  • XTugbaX
    XTugbaX Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 48%
    +1 yıl

    Bez çanta taşıyorum yanımda. Hem katlanınca da çantada fazla yer kaplamıyor.

    1
    0 Yorumla
  • bayannnnprenses
    bayannnnprenses Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 48%
    +1 yıl

    Şokta poşet parasız ordan alışverişlerimi gönül rahatlığıyla yapıyorum 😄😄

    1
    2 Yorumla
    • çamyuva
      çamyuva
      +1 yıl

      Bütün şoklarda mı ücretsiz. Sadece sizin bulunduğunuz yerdeki mi

      Yorumla
    • bayannnnprenses
      bayannnnprenses
      +1 yıl

      bir fikrim yokta kaldgm sehirde ücretsiz

      Yorumla
  • bayan-icses
    bayan-icses Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 59%
    +1 yıl

    Bu yönden sürekli yanımızda çanta taşıdığımız için şanslıyız

    1
    0 Yorumla
  • CansuEY
    CansuEY Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 85%
    +1 yıl

    Dramatik bir kardeşim olmadığım için insan gibi file ya da ekoçanta taşıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • mawikirpi
    mawikirpi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27 , eic 40%
    +1 yıl

    Bimden bez torba almıştım onu kullanıyorum sorduklarında var diğip çıkarıyorum

    1
    0 Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Daha alışverişe çıkmadım çıkınca bende öyle yapicam çantamda poşet götürcem😂

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    ya bugun marketdeydim işte :D :D kasiyer bir adama poşet vereyimmi dedi adam pretesto ediyorum benim poşetim var dedi :D :D bende gaza gelip poşet almadım keşke alaydım yaa :D ne cimrilik buu :D :D ama yöntem olursa file çok güzel veya eski poşetler

    1
    0 Yorumla
  • zeynepzzeezzee
    zeynepzzeezzee Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25 , eic 58%
    +1 yıl

    Ben poseti alcam urjnleri eve goturucem ve sonra iade edicwm

    1
    0 Yorumla
  • Ravaa
    Ravaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 61%
    +1 yıl

    Daha hiç denemedim ama pazar arabası ya da evden poşet mantıklı olur diye düşünüyorum

    1
    2 Yorumla
    • Ames5
      Ames5
      +1 yıl

      Pazar arabası almayan marketler varmıl

      Yorumla
    • Ravaa
      Ravaa
      +1 yıl

      Ben internette fırat market diye bir yer görmüştüm orası almıyor

      Yorumla
  • Mrslavender
    Mrslavender Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl

    Yanınızda bez torbalarda edinip taşıyabilirsiniz biz yurtdışında o şekil yapıyoruz

    1
    0 Yorumla
  • umutsuzwaka_
    umutsuzwaka_ Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    Netten alışveriş yaptığım için sorun değil benim için.

    1
    3 Yorumla
    • Muzafer_Tuğkan
      Muzafer_Tuğkan
      +1 yıl

      Ekmeği de internetten sipariş veriyorsunuz sanırım güzel hanımefendi😊

      Yorumla
    • umutsuzwaka_
      umutsuzwaka_
      +1 yıl

      😂😂 onkadar da değil fırınlar para almıyor zaten

      Yorumla
    • Muzafer_Tuğkan
      Muzafer_Tuğkan
      +1 yıl

      O da doğru kraliçem😊

      Yorumla
  • Taxoo
    Taxoo Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 45%
    +1 yıl

    Ne olursa olsun sırt çantama dolduruyorum. Cikarkende kasiyere göz kırpıp, hoşçakalın diyorum. 😊

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bime carrefour poşetiyle, a101 e bim poşetiyle, carrefoura da a101 poşetiyle gidince sorun kalmıyor

    4
    1 Yorumla
    • Kestanesever
      Kestanesever
      +1 yıl

      Babamın taktik

      Yorumla
  • takma-kafana
    takma-kafana Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    poset satin almayip yanimda poset goturup ben poset almiyorum zaten benim posetim var dicem

    2
    0 Yorumla
  • pinkwe
    pinkwe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Henuz Alışveriş yapmadım az alırsam çantama koyacağım

    3
    0 Yorumla
  • 4-hesapsiz
    4-hesapsiz Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Şu marlet arabalari cok hoş aslinda yaaa... temin edebilecegimiz bir yer var mi acaba

    1
    5 Yorumla
    • Gulengozler01
      Gulengozler01
      +1 yıl

      Çalın

      Yorumla
    • 4-hesapsiz
      4-hesapsiz
      +1 yıl

      @Gulengozler01 hjdhkdhkdb
      İnanilmaz mantikli😂😂😂

      Yorumla
    • Gulengozler01
      Gulengozler01
      +1 yıl

      Ben goruyorum bazen yolda yolakta çalmışlar besbelli

      Yorumla
    • Gulengozler01
      Gulengozler01
      +1 yıl

      Ama bize yakışmaz

      Yorumla
    • 4-hesapsiz
      4-hesapsiz
      +1 yıl

      @Gulengozler01 nasil caliyorlar ya? Mumkun mu😂

      Yorumla
  • Cyhn2845
    Cyhn2845 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 40
    +1 yıl

    Uyutuluyoruz. Bu ay 55 liralık elektrik kullanmışım, gelen fatura 95 lira. Eminim herkes aynı mağduriyeti yaşıyordur ama poşetler kadar gündem olmamıştır. Adamlar geçirmek istedikten sonra poşetleri ücretsiz yapar, tüm ürünlere bir 10-15 krş daha zam yapar kimsenin ruhu duymaz. Uyanın millet bu poşetlere gelene kadar düşünmemiz gereken daha çok konular var..

    0
    0 Yorumla
  • gercekdemokrat
    gercekdemokrat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 58%
    +1 yıl

    Katlanıp üç boya kadar küçülüp büyüyen, çıt çıtlı bez çanta aldım netten, tek parça bir şey alıp kocaman çantaya koymak zorunda kalmıyorum memnun kaldım.

    0
    0 Yorumla
  • Güzelsevmek
    Güzelsevmek Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 50%
    +1 yıl

    Poşet parası inşallah çok gelir herkese de şu poşet çılgınlığı azalır, biter !
    Bedava diye tamamen kötü bir alışkanlık sadece, illa başka şekilde de yapılır alışveriş, poşetle mi doğduk?

    0
    0 Yorumla
  • Expoolisive
    Expoolisive Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 32%
    +1 yıl

    Ben almıştım bez çantalar. Arabamın bagajına koydum birkaç tane. Bir tane de sırt çantama koydum. Ufak tefek şeylerde de 3-5 krş verir alırız poşet, napalım:)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Biz zaten kilo ile poşet alıyoruz babaannem için... Ceplere doldurun gidin

    3
    0 Yorumla
  • mrtcmlbl
    mrtcmlbl Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42
    +1 yıl

    Aldıklarınızı market arabasına doldurun eve getirdikten sonra marketi arayın arabanız kapının önünde alabilirsiniz diye 😂😂😂

    2
    0 Yorumla
  • EftelyaErdogan
    EftelyaErdogan Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    Vay canina almanya 40milyon dizel arajlara yasak getirdi burada kimse ses cikartmior türkiyede bir poset 25 krs diye agliyorlar🤣

    1
    0 Yorumla
  • İlkkançelik
    İlkkançelik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 39%
    +1 yıl

    Poşetler değil plastik üzerine büyük bir atılım yapılsın bu kadar kalmaz inş. Bir yandada bez diye poşet içerikli bez çanta satışı yapmazlar inş.

    1
    0 Yorumla
  • berryy7
    berryy7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 50%
    +1 yıl

    Erkeģiz canta tasicak halimiz yok tişortun onunu torba yapiyorum kasiyere abi abla neyse dodur diyorum eve kadar oyle artik

    1
    0 Yorumla
  • Bebegimcokadisin
    Bebegimcokadisin Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Kocaman bez çantalar var
    Al al kullan
    Daha kullanışlı zaten 😄

    2
    1 Yorumla
    • Cc_emir_cCc
      Cc_emir_cCc
      +1 yıl

      Aynen ne abartilar her sabah her sabah sıktılar artık

      Yorumla
  • şahinn1
    şahinn1 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 35%
    +1 yıl

    Ben markete poşetle gidip benim poşetim deyip poşet istememe utanırım. 0.25 kr bu kadar abartmayın yaa 😁

    1
    2 Yorumla
    • gamzee4219
      gamzee4219
      +1 yıl

      25 kurusta 100 tl lik alisveriste olur sana 3 4 tl o 3 4 tl ye bisey alirsin

      Yorumla
    • şahinn1
      şahinn1
      +1 yıl

      bir markette 3 - 4 tl ye bişey alabileceğini sanmıyorum en fazla cips alırsın onun dışında pek bişey olmaz kayda değer

      Yorumla
  • Kantarma
    Kantarma Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 70%
    +1 yıl

    25 kuruştan toplam ayda 5 tl lik poşet alsak ne almasak ne cepte kabarık poşet hoş durmaz
    para nelere gitmiyo ki

    1
    0 Yorumla
  • Lovingmedicine
    Lovingmedicine Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Valla ben çok cepli ve cepleri derin olan montlarımı giyip gidiyorum slöxwşöcğsödps en azından ben evden poşetimi getirdim utancına girmiyorum slöxşs hem olay doğayı korumak poşet almamak mantıklı bence böylesi slxöwşöxş

    1
    0 Yorumla
  • cesaretsizkizz
    cesaretsizkizz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    25 kuruşu verip almak cidden baydı poşet mevzusu 😒😏

    4
    1 Yorumla
    • Adn_01
      Adn_01

      Bugün lerde gündem mesgul ediyor

      Yorumla
  • BildiginErkek
    BildiginErkek Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    BIM e Migros, Migros a BIM poşeti ile gidiyorum. Bu reklâm için her iki marketten , alışveriş başına 10 TL alıyorum.

    1
    1 Yorumla
    • BildiginErkek
      BildiginErkek
      +1 yıl

      Her iki marketten de 5 TL lik çikolata alıyorum. Çikolataları mahalle bakkalına 3 TL ye satıyorum. 4 TL lik maliyeti çıkınca, 22 TL net kâr elde ediyorum. Günde 5 kez aynı işlemi yapıyorum. Günlük kazancım 110 TL oluyor. Günde 10 kez yaparsam aylığım 6600 TL ye geliyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ülkemizde herşey çok güzel ekonomimiz uçmuş durumda mükkembel o yüzden devletimiz böyle boş şeylerle uğraşıyor dayım kepçe operatörü kepçeyle BİM’e dalıp buraya atın dicem 😂

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Valla benim sülalemde poset kullanan yok bez pazar cantamız var 1999 dan beri onu kullanırlar halalarım yengelerim olsun poşet kanser sebebi diyorlar markete cantayla gidiyorlar ztn poşet surada 15 senedir ülkemizde yaygın oldu

    0
    0 Yorumla
  • My_Perfect
    My_Perfect Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bugün iki çikolata aldım elimde taşıdım fhhhfhyfhydgtdty

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (263)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Poşet satın almamak için sizin yönteminiz nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çeyiz alışverişinde bütçenizi aşmamak için neler yapıyorsunuz? 2 cevap verildi
Bütçeyi sarsmadan çeyiz alışverişini nasıl planlıyorsunuz? 2 cevap verildi
Gereksiz alışveriş yapmaktan kaçınır mısınız? 7 cevap verildi
Gereksiz alışveriş yapmaktan kaçınıyor musunuz? 26 cevap verildi
Kartımla alışveriş yapamıyorum? 2 cevap verildi
Eşyalarımı satmam gerekiyor alıcı yok, taktiği nedir? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨