AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
Alışveriş için büyük boy bez çantalar var. Bence herkes bez çanta kullanmalı. Doğayı kirleten tek varlık biziz.
Ben engilish home'dan ( galiba yanlış yazdım😂) poşet çanta aldım. Zaten bir tanede plaj çantası var. Oda poşet gibi 😂
Aslında amaç kazıklamak eğer doğaya katkı diyorlarsa kese kağıdından poşet versinler. ya da geri dönüşümlü plastikten poşet versinler. Dış ülkelere özenerek bir kampanya başlatıldı. Ama onun türk versiyonu olarak kazıklama servisi yaptık. Her zaman ki gibi türkiye güzel bir faaliyeti b*k etti.😂şimdi eksileyen çıkacak bakalım kimler kek? Hadi bekliyorum eksileyin.
Hahaha valla cok güldüm ya haklisin kardes bende bugum 25 krsa aldim bir dahakime bende oyle yapicam dur cantamdan cikaricam 😂. Reklamlarda cantalarondan perwol cikartiyorlar biz poset cikarmisiz cok mu💁🏻♀️
Perwollünüz yeni mi?
Hayır sadece poşetle yıkandı
Poşet satın almak için yöntemim aldığım poşetleri yıkamak asmak kurulamak bir yeri yırtıldığında dikmektir.😃
😀 iyi
Henüz büyük çaplı bir alışveriş yapmadım. Küçük ürünleri montumun cebine atıyorum içi çok geniş zaten çok şey alıyor
Parasını vermeden çıktığın oluyor mu? Montunun cebine atınca.
Hahah hayır tabi ki. Kasadan gectikten sonar cebe atiyorum
Bence cebe at. Unuttum dersin yakalanınca 😂😂
Yok yapmam ben öyle şeyler kul hakkı
Bence faydalı bir uygulama poset kullanımı 4 günde %50 azalmış öyle duydum
hadi 2 3 kalem ürün ile kurtarırız durumu ama bazen aylık malzeme alıyorum o zaman da un çuvalların dan almak lazım :)
Paralı olması plastik kullanımını azaltmaya yönelik bir uygulama. Yani sigara yasagıyla beraber hükümetin nadir iyi işlerinden biri
Valla annem pazar arabasını götürücem diyor jajsjsj
:D bizim ki gitmicem diyor
25 kuruş altı üstü bu akşam markete gittim adamın biri aldiklarini elinde götürdü 😂
25 kuruş az gibi görünüyor. Ama damlaya damlaya göl olur diye boşuna dememişler. 4 tane poşet alsan günlük bir ekmek parası poşete gidiyor. Üstelik uzun süre de kullanamıyoruz. Çabucak yırtılıyorlar.
Öyle ama marketlerde kasiyere yürüyorlar falan onların suçu ne bunu uygulayacağız mecburen sürekli alınmayabilir belki ama çok da abartılacak birşey değil herşeye para buluyoruz onada bulluruz yeterki sağlık huzur olsun
Olaya bir de şu yönü ile bakalım o halde. Tamam iyi hoş paralı oldu, talep azaldı. Kullanılan poşetleri yine sağa sola atıyorlar. Nerede kaldı bunun doğaya katkısı? Temelli kaldırılsa daha iyi olmaz mıydı?
Aynen öyle ya hep ya hiç kuramı olmalıydı ben onaylamıyorum zaten gereksiz bir durum yine doğaya zarar verecek katılıyorum haklısınız bu konuda 🙏
Valla yurtdışında alıştık biz paralı poşetlere. O yüzden mecbur ödüyoruz yani
hangi ulke?
Supernarketlerin istediği oldu poşetini bile satar oldu
Burde onlarin reklamını yapiyoruz
Her daim sırt çantamla olduğum için sıkıntı yok. Daha önceden de poşet almayıp içine atıyodum çantamın.
Sıkıntı tuvalet kağıdı almakta 😒 napcam bilmiyom.
Valiz al
Hakajajaj iyi fikir
Tuvalet kağıdının sapı olanlardan alırsın.
Poşet sizin orda 25 lira galiba. Niye büyük bir sorunmuş gibi kendinizi paralıyorsunuz. 50-100 liralik alışveriş yapip poşete 25 kuruş vermek istememek nasıl bir zihindir? Koskoca dünyaya sığamadınız yahu!
Birçok yerde file satılmaya başlandı. Biz onlardan aldık. Yanımızda götürüyoruz ya da Pazar arabasıyla gidiyoruz büyük alışveriş yapacaksak. Eski Pazar çantaları olurdu naylon onlarda iyi iş görüyor👍🏼😄
O poşete para vermem beyaz poşetler ücretsiz ya da evden götür
Baliciler için kötü oldu sadece bu durum 4.00 TL baliye ver. 25 kuruş da poşete dertli bir durum. Bir baliyi 4 kişi çekecekse kafadan 5.00 TL gitti :) devlet dolaylı yoldan balicilere yaptırım uyguladı Bence 😂
Ben ekmek poşetleri bedeva olduğu için ordan alıyorum poşeti cebimi koyuyorum kasada çıkarıp kullanıyorum
Bakkal poşetleri bedava onlarla idare ediyoz işte 😀
abı adam Çözmüş
Benim icin pek fark etmedi. Önceden çantama poşet alıp koyuyordum simdide poşetsiz koyarım 😏😏
Bim süpermarkette 4,5 liraya alışveriş çantası satılıyordu. Ondan 5-6 tane aldım. Birini dışarı çıkarken hep omuz çantamda bulunduruyorum. Ayrıca fazladan bez çantadan da var.
Batı özentileri buyrun 🤣🤣 Almanyada satın almadan adama hiç bir yerde poşet vermiyorlar, YILLARDIR. Yani bu olayı bu kadar büyütmenize şaşırmışdım ilk başta 😅
Kardeşim zaten 25 kuruştan fazla vergi veriyoruz bir cikalata 1 tl iken bize 1.50 tl ye geliyor onu kafaya takmayip poseti takiyorsunuz aslinda posetin parasini otomatik kesse bu kadar olay olmaz
Ya dün AVM ye gittim o ama poşet almadım 😂😂😂 Türkiye bunu kaldıramaz 😂😂
Kumaştan çantalar satılıyor onlardan kulanıyorum çok pratik.. Poşet aramıyorum bile
25 kuruş vermek istemeyene ben poşet alabilirim 😂😂😂
Hic sorma sigaraya parayi verip gocunmuyolar 25 kurus icin kiclarini yirtiyolar iyi oldu iyi akillansinlar
Haklısın
Yahu uygulama poşet tüketimini azaltmak için yapıldı zaten almamak daha mantıklı değil mi?
Bez çanta taşıyorum yanımda. Hem katlanınca da çantada fazla yer kaplamıyor.
Şokta poşet parasız ordan alışverişlerimi gönül rahatlığıyla yapıyorum 😄😄
Bütün şoklarda mı ücretsiz. Sadece sizin bulunduğunuz yerdeki mi
bir fikrim yokta kaldgm sehirde ücretsiz
Bu yönden sürekli yanımızda çanta taşıdığımız için şanslıyız
Dramatik bir kardeşim olmadığım için insan gibi file ya da ekoçanta taşıyorum.
Bimden bez torba almıştım onu kullanıyorum sorduklarında var diğip çıkarıyorum
Daha alışverişe çıkmadım çıkınca bende öyle yapicam çantamda poşet götürcem😂
ya bugun marketdeydim işte :D :D kasiyer bir adama poşet vereyimmi dedi adam pretesto ediyorum benim poşetim var dedi :D :D bende gaza gelip poşet almadım keşke alaydım yaa :D ne cimrilik buu :D :D ama yöntem olursa file çok güzel veya eski poşetler
Ben poseti alcam urjnleri eve goturucem ve sonra iade edicwm
Daha hiç denemedim ama pazar arabası ya da evden poşet mantıklı olur diye düşünüyorum
Pazar arabası almayan marketler varmıl
Ben internette fırat market diye bir yer görmüştüm orası almıyor
Yanınızda bez torbalarda edinip taşıyabilirsiniz biz yurtdışında o şekil yapıyoruz
Netten alışveriş yaptığım için sorun değil benim için.
Ekmeği de internetten sipariş veriyorsunuz sanırım güzel hanımefendi😊
😂😂 onkadar da değil fırınlar para almıyor zaten
O da doğru kraliçem😊
Ne olursa olsun sırt çantama dolduruyorum. Cikarkende kasiyere göz kırpıp, hoşçakalın diyorum. 😊
Bime carrefour poşetiyle, a101 e bim poşetiyle, carrefoura da a101 poşetiyle gidince sorun kalmıyor
Babamın taktik
poset satin almayip yanimda poset goturup ben poset almiyorum zaten benim posetim var dicem
Henuz Alışveriş yapmadım az alırsam çantama koyacağım
Şu marlet arabalari cok hoş aslinda yaaa... temin edebilecegimiz bir yer var mi acaba
Çalın
@Gulengozler01 hjdhkdhkdb
İnanilmaz mantikli😂😂😂
Ben goruyorum bazen yolda yolakta çalmışlar besbelli
Ama bize yakışmaz
@Gulengozler01 nasil caliyorlar ya? Mumkun mu😂
Uyutuluyoruz. Bu ay 55 liralık elektrik kullanmışım, gelen fatura 95 lira. Eminim herkes aynı mağduriyeti yaşıyordur ama poşetler kadar gündem olmamıştır. Adamlar geçirmek istedikten sonra poşetleri ücretsiz yapar, tüm ürünlere bir 10-15 krş daha zam yapar kimsenin ruhu duymaz. Uyanın millet bu poşetlere gelene kadar düşünmemiz gereken daha çok konular var..
Katlanıp üç boya kadar küçülüp büyüyen, çıt çıtlı bez çanta aldım netten, tek parça bir şey alıp kocaman çantaya koymak zorunda kalmıyorum memnun kaldım.
Poşet parası inşallah çok gelir herkese de şu poşet çılgınlığı azalır, biter !
Bedava diye tamamen kötü bir alışkanlık sadece, illa başka şekilde de yapılır alışveriş, poşetle mi doğduk?
Ben almıştım bez çantalar. Arabamın bagajına koydum birkaç tane. Bir tane de sırt çantama koydum. Ufak tefek şeylerde de 3-5 krş verir alırız poşet, napalım:)
Biz zaten kilo ile poşet alıyoruz babaannem için... Ceplere doldurun gidin
Aldıklarınızı market arabasına doldurun eve getirdikten sonra marketi arayın arabanız kapının önünde alabilirsiniz diye 😂😂😂
Vay canina almanya 40milyon dizel arajlara yasak getirdi burada kimse ses cikartmior türkiyede bir poset 25 krs diye agliyorlar🤣
Poşetler değil plastik üzerine büyük bir atılım yapılsın bu kadar kalmaz inş. Bir yandada bez diye poşet içerikli bez çanta satışı yapmazlar inş.
Erkeģiz canta tasicak halimiz yok tişortun onunu torba yapiyorum kasiyere abi abla neyse dodur diyorum eve kadar oyle artik
Kocaman bez çantalar var
Al al kullan
Daha kullanışlı zaten 😄
Aynen ne abartilar her sabah her sabah sıktılar artık
Ben markete poşetle gidip benim poşetim deyip poşet istememe utanırım. 0.25 kr bu kadar abartmayın yaa 😁
25 kurusta 100 tl lik alisveriste olur sana 3 4 tl o 3 4 tl ye bisey alirsin
bir markette 3 - 4 tl ye bişey alabileceğini sanmıyorum en fazla cips alırsın onun dışında pek bişey olmaz kayda değer
25 kuruştan toplam ayda 5 tl lik poşet alsak ne almasak ne cepte kabarık poşet hoş durmaz
para nelere gitmiyo ki
Valla ben çok cepli ve cepleri derin olan montlarımı giyip gidiyorum slöxwşöcğsödps en azından ben evden poşetimi getirdim utancına girmiyorum slöxşs hem olay doğayı korumak poşet almamak mantıklı bence böylesi slxöwşöxş
25 kuruşu verip almak cidden baydı poşet mevzusu 😒😏
Bugün lerde gündem mesgul ediyor
BIM e Migros, Migros a BIM poşeti ile gidiyorum. Bu reklâm için her iki marketten , alışveriş başına 10 TL alıyorum.
Her iki marketten de 5 TL lik çikolata alıyorum. Çikolataları mahalle bakkalına 3 TL ye satıyorum. 4 TL lik maliyeti çıkınca, 22 TL net kâr elde ediyorum. Günde 5 kez aynı işlemi yapıyorum. Günlük kazancım 110 TL oluyor. Günde 10 kez yaparsam aylığım 6600 TL ye geliyor
Ülkemizde herşey çok güzel ekonomimiz uçmuş durumda mükkembel o yüzden devletimiz böyle boş şeylerle uğraşıyor dayım kepçe operatörü kepçeyle BİM’e dalıp buraya atın dicem 😂
Valla benim sülalemde poset kullanan yok bez pazar cantamız var 1999 dan beri onu kullanırlar halalarım yengelerim olsun poşet kanser sebebi diyorlar markete cantayla gidiyorlar ztn poşet surada 15 senedir ülkemizde yaygın oldu
Bugün iki çikolata aldım elimde taşıdım fhhhfhyfhydgtdty