Bim, A101 gibi marketlerden alışveriş yaparken utanıyor musunuz?

Onlar market sayılıyor mu bilmiyorum ama hani genelde çok ucuz veya Bim malı şeklinde tabirler oluyor ya sizler de oralardan alışveriş yaparken utanıyor musunuz 😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlarım niçin yanlış yargiliyorsunuz ki ben utanıyorum demedim sadece fikrinizi sordum 😂😂
Bim, A101 gibi marketlerden alışveriş yaparken utanıyor musunuz?
Cevapla