Kasiyeri çirkin olan mağazalardan alışveriş yapar mısınız?

Bazı arkadaşlarım güzel personellerin çalıştığı mağaza/marketlerden alışveriş yapmayı tercih ediyor. 😃
Kasiyerin böylesi.. 🤓
Kasiyerin böylesi.. 🤓
Peki sizin için farkeder mi personelin çirkin/güzel olması?
Güncellemeler
+1 yıl
Normalde sorularımı güncellemem ama açıklama gereği duydum, arkadaşlar ben kimseyi sınıflandırmıyorum. Soru çok ciddi de bir soru değil. Ama toplumun küçük gerçeklerinde de bu yok değil. Gidin sınıflandıran insanları eleştirin. 😃
Kasiyeri çirkin olan mağazalardan alışveriş yapar mısınız?
Cevapla