Eskiden, bundan 10-15 yıl öncesine kadar bu marketlerden alışveriş yapan insanların seviyesi belirlenir, fakirlik-zenginlik ölçümü yapılırdı. Şimdi zengin-fakir farketmeksizin aktüelini takip edenler var. 😃
BİM, A101, ŞOK gibi marketlerinden alışveriş yapıyor musunuz?
Bende çok görüyorum 😂 ikisine de uğruyorum bazen yazın iyi oluyor serinliyorum😁😁 Düşünsene birine geçtiğimizde diğeri gözlemliyormuş acaba buraya da gelicek mi felan diye 😂
Bu marketlerde alışveriş yapanların seviyesi belirlenir sözünü hangi kaynaktan teyit ettiniz çok merak ediyorum hahahahhaa element uydurmaya örnek ver deseler bu soruyu gösterirdim.