Bim Soruları
Bim'de çalışmak?
Arkadaşlar önlisans çocuk gelişimi mezunuyum.. ancak küçük bir yerde yaşadığım icin is bulamadim bende bim e girdim zar zor kasiyer olarak 1 hafta oldu calisali ama gelen arkadaslarim ezik gözüyle bakıyolar.. gülüşüyolar...
Agiz calkalama suyu ne ise yarar? Arkadaslar bimin urettigi agiz calkalama suyunu kullanir misiniz?
Agiz calkalama suyu ne ise yarar? Arkadaslar bimin urettigi agiz calkalama suyunu kullanir misiniz?
Bimde çalışan kızla sevgili olunur mu acaba (bimde sevgili 9.99 tl miş ) ?
evet konuya geçelim geçen gün bime alışveriş yapmaya girdim o yeni gelmiş aynes sütleri diziyordu bende kolay gelsin dedim tabi oda sağol dedi arkasını döndü birde ne göreyim böyle güzellik olamaz arkadaş kızın gözleri...
Bim'de satılan A Plus Şampuan nasıl?
Bu şampuanı daha önce kullanan var mı? Herkes aşırı övüyor sizden de fikir almak istedim.
Bim'den alış veriş yaparmısınız, bim ürünleri neden çok ucuz, özellikle gofret, çikolota, kek...:), Neden ezik gibi görüyorsunuz bime gidenleri?
Bim'den alış veriş yaparmısınız, bim ürünleri neden çok ucuz, özellikle gofret, çikolota, kek... Bim'den alış veriş yapanlara neden 2. kalite gibi bakılır? https://i.hizliresim.com/N3k85k.jpg
Bim Markete iş başvuru yapacağım. Hemen işe alırlar mı?
Reyon bölümü için başvuru yapacağım. İşe hemen alırlar mı?
Bim nasıl şikayet edebilirim?
ben 3 aydır bimde part time çalışıyordum bugün sözleşmem doldu ve sebepsi yere işten çıkartıldım elemanı çokmuş illa bir sebep istiyosam performansım düşük diyebilirmiş resmen hakkımı yedi adam nasıl şikayetçi...
Bim'in aktüel ürünlerinden alıp memnun kaldığınız oldu mu?
Bim'in aktüel ürünlerinden alıp memnun kaldığınız oldu mu?
BİM de sürekli kasiyer kızla denk geliyoruz gülümsüyor sürekli Attack yapmalımıyım?
Zaten abone olmuş durumdayım kız için değil alıcaklarım için :D fakat kız bana gülümsüyor çok dikkatli bakıyor kapalı ama yüzü çok güzel baya beğendim açılmalımıyım sizce?
Bimden alınan tahinin tadı neden çok kötü ve mide boğaz yakıyor?
Bimden tahin aldım ! Dinleyin genele tahin yerim bimden aldım bir yemek kaşığı yedim midem yanıyor hiç böyle olmazdı sanki susam tanelerini yakmışlar iğrenç ya. Bu konuyla ilgili bilginiz fikriniz varsa paylaşır mısınız_?
Gençler hazır yaprak sarması satan market önerirmisiniz ( bim hariç) :D acayip canım cekti cıkıp alıcam şimdi var mı önerileriniz?
Bugün gözümde yaprak sarmaları gezer oldu hep nedense üşendimde yapmaya ama hala aklımdan cıkmıyor bir el atın.
Bim pizzası mı Dominos mu?
Bence bim pizzası hem daha ucuz başka neden de yok zaten :D (fakirliği belli eden hareketler vol 1)
A 101 ve Bim de çalışanlar ne kadar maaş alıyor? Kaç saat çalışıyorlar?
Bu 2 firmada çalışanlar mağazada mesela markette duranlar aylık ne kadar alıyor? Çalışma saatleri nasıl?
Bim iş başvurusu ön yazı neler yazılır?
İş başvurusu yapıcam en az lise mezunu isteniliyor. İstedikleri özelliğe sahibim haliyle. Üniversite okuyorum ama alttan derslerim var sınavlara gidiyorum sadece bu kadar. Neyse ben iş başvurusu yapıcam Bim'e ama ön yazı...
Bimden makarna aldım, içinden böcekler cıktı! ?
hem de bim den. inanabılıyor musunuz? makarnanın suyunu bir koydum minik minik böcekler bir kere de konserve bezelyenın içinden de arı çıkmıstı siz olsanız ne yapardınız bı tencere makarna ziyan olmasın diye yermiydiniz...
Bim de çalışanlar çok eziliyor neden böyle?
çok eziliyoruz abi yaa müşteriler köpek yerine koymuyor bir sürü laf söylüyor bitmek bilmeyen poşet sorunu var poşetler kalitesiz insanlar haklı ama bişey yapamıyoruz diyoruz anlamıyorlar lafı biz yiyoruz.. birileri...
Bimin tatlıları?
o tatlıları yediniz mi hiç yiyenler fikirleriniz nedir? ben sürekli kazan dibi alıyorum çok memnunum :D peki siz
Şok, a101, bim gibi marketlerde?
Bu marketlerde eleman alimi icin lise mezunu olmak sartmi daha once bir yerde calismadim bilen var mı birde maas ne kadar oluyor?
Bimde çalışmak zor mu?
bime iş başvurusu yapıcam üni okudum işsisizim zor mu alırlar mı bime bimde çalışmak yorucu mu
Evett sorularınızı sorunlarınızı alalım. BİM de çalışıyoruummm var mı sıkıntı probleminiz?
Maksat eğlencee :D blki yardımm dokunurr
Bim mi, A101 mi?
İşte size soru ankete katılın lütfen. :)? Bim mi? A101 mi :) Hangisi daha iyi :D:D:D
Mîkrodalga fırında BİM pizza nasıl yapılır?
Daha önce yapan var mı? 8 dk ayarlasam orta derecede pişer mi?
Ben tıp okuyorum o bimde calisiyor kasiyer?
ben 19 o 24 yasinda ben tipta okuyorum o bimde kasiyer bu kötü bisey mi toplumda kucumserler mi onu? Cok uzulurum o zaman cunku o da uzulur. baslamadan bitireyim mi?
Bim de ve a.101 de basta Coca Cola olmak uzere israil mallari satilmasa ne olur?
Bim de ve a.101 de basta Coca Cola olmak uzere israil mallari satilmasa ne olur?
Bim mi vestel mi sizceee hangsii?
arkadaşlar işsizim ve bilgisayar programcılıgı mezunuyum şu an bir bim den bide vestelin fabrikasından aradılar sizce hangisiii daha mantıklı ve gelecek vaad ediyor? ya da farklı işlere mi bakmalıyım
Hattınız Türk Telekom, Turkcell mi vodafone mu yoksa bimcell mi :D?
Hattınız Türk Telekom, Turkcell mi vodafone mu yoksa bimcell mi :D
BİM ' de çalışmak mantıklı mı sizce?
ben bilgisayar programcılığı önlisans mezunuyumm.. 2 yıldır iş bulamadım en son bimden çağırdılar amaaa o kadar çok evrak istiyorlarkiii şşimdiden soğudum zaten parttime çalışcam ve işe girmeden 1 maaş kadarını evraklara...
BİM^de çalışan ya da çalışmış olan varmıı?
arkadaşlar ben bime iş başvurusu yaptım onaylandı ama parttime olarak? en detaylı bilgiyi tabiki çalışan insan bilir bana bu konuda yardımcı olurmusunz? o kadar çok evrak istedilerkii biraz soğudum açıkcası amaa maaşı?...
Bim ve A101 neden mavi rengini seçmiş?
Bu çok sevimli marketler neden mavinin tonlarını seçmişler mavi görsem aklıma ilk gelen bim
Bim`in fermente sucukları?
Bu nasıl sucuk normalde tadı hic iyi değil ama tavada süper ne gibi maddeler var içinde? https://i.hizliresim.com/dq0nl4.jpg
Bimcell tl yükleme sadece bimden mi oluyor?
Arkadaşlar bimcell sadece bimde mi var? Mesela her hangi bir telefoncudan tl yükletebilir miyim?
Bimde çalışan kasiyer kızı nasıl ayarlayabilirim?
Bugün gördüm daha nasıl muhabbete girebilirim sevgilisi yoktur umarım.
Bim de çalisan veya daha önce calismis olan var mi?
part time is lazim. bimde calismak icin neler yapmaliyim? sartlari nasildir? yardim edecek var mi?
BİM'i birimi satın aldı? Coca cola, knorri, ruffles vb. satmaya başlamış?
Eskiden bu ürünleri satmıyodu. Tam boykot zamanı BİM'i birilerimi satın aldı acaba?
A101, BİM vb. marketlerin iş saatleri ve maaşı ne kadardır bilgisi olan var mı?
Ben 19 yaşında, üniversite öğrencisi bir genç kızım. Sigorta ve maddi durum için çalışmak istiyorum. A101, BİM vb. marketlere iş başvurusunda bulunacağım. İş saatleri ve maaşı ne kadardır bilgisi olan var mı?
BİM'in Sevdiğiniz Bir Ürünü Varmı? :D?
Benim son zamanlarda çok sevdiğim bir ürün oldu bugidonun fair gold serisinin karamel rüyası dondurması inanılmaz güzelmiş :D algida carte dor resmen halt etmiş yanında :D Sizinde Bimin sevdiğiniz ürünü var mı böyle? :D
Bim'n abur cuburları neden kalitesiz?
Hiç güzel değil abur cuburları. Annem halley aldım dedim sevinmiştim açtım baktım XL markalı halleyden almış Bim'den hayal kırıklığına uğradım anneme sen ye dedim yemicem dedim. Daha önce yedim halleyin çakması bildiğin...
Arkadaşlar bim de bonibon var mı link gönderebilir misiniz ismi ne?
Arkadaşlar bim de bonibon var mı link gönderebilir misiniz ismi ne
Cuma saatinde bim, a101, sok gibi marketlerin kapatilmasina, alisveris yapilamamasina ne diyorsuz?
ben sinir oluyorum. erkek eleman isterse cumaya gidebilir ama calisan bayan elemanlar neden isi yurutmuyor. 2 saat kapali tutuyorlar anlamiyorum.
A101 mi Bim mi hangisi sizce?
Son günlerde fark ettimde bime gelen ürünler 1 hafta sonra a101 e geliyor ve daha ucuz oluyor sizce a101 mi bimmi? birde a101 e gelen ürünlerin garantisi vs varmı?
Bimer Kullanmış Olan var mı? İşe yarıyor mu?
Bimer Kullanmış Olan var mı? İşe yarıyor mu arkadaşlar? Öneride bulunabiliyor muyuz, şikayetlerle ilgileniliyor mu?
arkadaşlar aranıza bimcell kullanan varmı?
vodafone kullanıcısıyım bimcelle geçiş yapmayı düşünüyorum memnuniyet durumunu merak ettim
Bikini bölgesine bim ağdası uygulayan var mı?
Hiç bikini bölgenize bim ağdası uyguladığınız oldumu kızlar öğrenciyiz şurda bir bikini bölgesi ağdasına 30 lira veresim gelmiyor şahsen. Memnun kaldınız mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer