Ben karakoldaki polisleri bimer e şikayet ettim. şikayete gittiğimde ifademi almadılar işlem yapmadılar diye. şikayetten vazgeçtim iyi mi yapmışım?

ben bugün savcılık tarafından karakolda ifade vermek için çağrıldım karakola. sebebide daha önce karakola bir konu ile ilgili şikayete gittiğimde işlem yapmadılar. bimer e hem şikayetçi olduğum kişileri hemde polisleri şikayet ettim. bugün karakoldaki polisler şikayetçimisin dedi. şikayetçi değilim dedim ifademde. ifademi alan polis çok sevindi. iyi yapmış mıyım?
Ben karakoldaki polisleri bimer e şikayet ettim. şikayete gittiğimde ifademi almadılar işlem yapmadılar diye. şikayetten vazgeçtim iyi mi yapmışım?
Cevapla