Polisi bimer e şikayet ettim şimdi benimle uğraşıyorlar ne yapcam ben?

hiç sabıkam yok. bir olay oldu. ifademi almadılar. karakola gittiğimde kadın polis dediki bunlar işin içinde. seni rezil edecekler dedi. bana acıyarak bakıyordu kadın. sonra zorla aylar sonra ifademi aldılar. bu seferde şahısların adını yazmıyor. aaa o çocuk yazmayalım diyor. aaa karısının ne suçu var onu yazmayalım diyor. bende bu kişileri bimer e şikayet ettim. beni ifadeye çağırdılar. polis üniversite mezunusun değil mi dedi. hani aklın başında sana suç atacağız diyor? sonra beni ev tel biri aradı.çocuğun var mı dedi. Ankaradan arıyormuş. yok dedim. yok demi dedi. sebebi de şikayet ettiğim kişilerden biri çocuktu. galiba beni tutuklayacaklar? sen kimsinde diyor polis ifadeni alsınlar? ne yapacağım ben?
Polisi bimer e şikayet ettim şimdi benimle uğraşıyorlar ne yapcam ben?
Cevapla