Fear__factor

Bir erkekte/bayanda ideal boy sizce nedir ?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
Fear__factor(Yaş:18-24)
    Kategori: Flört

Cevaplarınızı bekliyorum arkadaslar erkek dediğin soyle kadın dediğin böyle olmalı :)


Güncelleme: Benim de görüşüm kadın en az 1.65 olmalı 1.81 boyum ve kızlar çok kısa :)   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 63565
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
15
Kızlardan  
18
 

Kızlar Ne Diyor

  • gizemli7
    50121  
    benm boyum 1 70 ideal boy bayanlarda türkiye ortalaması 1 65 1 70 arası istisnalar 1 75i buluyor. erkeğinde 1 80den az olmaması lazım bence.
  • Elaa35
    5790  
    Bayan 1.65, erkek 1.80 ve üstü en iyisi...
  • vanillalatte
    20718  
    1.70 lik erkek severim öpmek için rahat rahat yetişebileceğim erkek hoşuma gider yan yana yürüken falan hoş oluyo
  • BiLLyy
    -1  
    ıdeal erkek boyu benım ıçın 1.84 ve uzerı olmalı olmak zorunda:)
  • cevapveriyorum
    2641  
    ben 13 yaşından beri 1.70'im ve bence erkek dediğin 1.80 boylarında olmalı.
  • AlevinKizi
    3329  
    kiz 1,70 erkek 1,90 :D
  • ebruli_06
    -1  
    ben 170 sevgilim 183:D:D
  • hainsin
    -1  
    cuceyım ben 160:S:(((22yas
    • Cevaplayan
      aynen:D
    • Soran
      Senin kompleksinin olduğunu biliyorsa devam edecektir bir abi olarak söylüyorum :D
    • Cevaplayan
      valla abım dıyokı 1.50:((((wıyy cekemıyo hıayr benı:D
    • Soran
      Türkiyede 1.60 da gayet iyidir bakmıyorsun galiba etrafına 1.55 ler kaynıyor :D
  • laplaplap
    -1  
    bayan 1.72den fazla olmalı erkek.1.85 üstü
    • Cevaplayan
      :D haklısın
    • düz hesap iki yapalım :D naapdınya türkiyedeyiz :)
  • Persephone
    -1  
    bu soruyu göronce moralim düzeldi 165im idealmişim :)) erkeklerde uzun boy benım aşırı hoşuma gidiyor 185+ :))
    • Cevaplayan
      aynen beni arıyolardı baya. sarılırken çömeliyodu filan haha :D çizgifilm kahramanı gibi oluyorduk :D
    • Soran
      Bencede 1.65 mı he ne göremiyorum pardon :D
    • Cevaplayan
      buzamana kadar erkek arkadaşlarım genellikle 1.95-2 m civarındaydı :D uzun boy gerçekten cok hoşuma gidiyor biliyorum kısayım ama :)
    • Soran
      Tamam 1.65 iyi moralin duzeldide 1.85 demissin bizim morali ne ettin :D
  • efsunum
    22614  
    benden uzun olsun:)
  • esmer_asii
    -1  
    erkegin boyu uzun olabilir ama kizlarin boyu o kadar'da uzun olmamali bence kadin dedigin normal bir boyu olur, ne uzun nede kisa, mesela uzun bir erkegin yanina kisa boylu kadin yakismaz, yada tam tersi, kadin uzun erkek kisa, yine olmaz, bence her ikiside ayni boy'da olursa daha iyi bence:)
    • Cevaplayan
      evet 80 85 iyi ama 85 geçerse kotu bence yaa
    • Soran
      1.81 e 71 kilo olmaz 80 85 arası idealdir
    • Cevaplayan
      90 mi himm boy uzun oldugu için kilo gostermez ztn, ideal kilo için 10 kilo boydan çekiceksin, ben id�al kilomdayim iyikide
    • Soran
      Ama kilolu göstermem yani :D
    • Soran
      90
    • Cevaplayan
      himm kilon kaç peki
    • Soran
      Biraz etrafa baktığında çok var kısa bile kalıyorum :)
    • Cevaplayan
      on iki dev adam gibi desene:))
    • Soran
      1.81
    • Cevaplayan
      senin boy kaç?
    • Soran
      Hmmm 20 cm var :D
    • Cevaplayan
      benim boy 1.61 ya sen?
    • Soran
      Senin boy kaçtı :p :D
    • Cevaplayan
      evet opusmek mesele bide:P mesela feriha ve emir'in arasindaki boy farki dusunun yani...
    • Soran
      Tabi sonra istenmeyen görüntüler çıkabiliyor kiz erkeğin omzuna filan sarılcak eğiliyor filan :D
    • Cevaplayan
      ya boylat tam olmasi lazim, yada senin dedigin gibi arada en az 5 cm geçmesi gerek, haklisin arkedes:))
    • Soran
      Erkek 5 cm de olsa bı uzun olmalı
  • Pink-
    -1  
    Kadın 1.65 ve üzeri erkek 1.80 ve üzeri
  • lazmardini
    -1  
    erkekte 1.85 ve üzeri kadındada 1.65 ile 1.75 arası
  • _Nefes_
    -1  
    Erkek 1.80 Bayan 1.75
  • eylem
    51  
    ben Bayan olarak 178 boyundayim sevgilim ise 175 .. sorun yok =)
    • Cevaplayan
      Harikaa hepinize benden bedava ayakkabbii :PPPP
    • Soran
      Aynen unisex ayakkabılar seceriz farklı farklı ohhh :D
    • 1,76 boyum 42 ayk numarm .d bendensin
    • Cevaplayan
      2 no daha buyusun ayni ayakkablari kullaniriz topuk yok ztn bnde olurum 185 ;D Manken:P
    • Soran
      Off bana 2 kalmış :D
    • Cevaplayan
      42 =)
    • ayakkabı numaranız ka. ? 40 mı
  • Basakim
    6629  
    Sevgilisinden, esinden bűyűk olmayan
  • gzm02
    3844  
    erkek 1,80 bayan 165-170 arası :)
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    ülkemiz şartlarında bayan 1.60 1.65 erkek 1.70 1.75 arası normaldir çünki


    bayanlarımızın boy ortalaması 1.61 erkekler 1.72 genel ortalamamızda 1.67 miş
  • VeyselDenizKaradana
    -1  
    Arkadaşlar sizere bir sorum olucak. Benim yaşım 15. Boyum 1.92 Kilom 90'nın üzerinde. 6 yıldır basketbol oynuyorum. Ama okul olduğu için son 5 aydır gidemiyorum. Zayıflamam için bana ne önerebilirsiniz?
  • gurbet-kuşu
    -1  
    1.55 lik kızların 1.80üstü erkek istemeleri beni yakıyor yahu lan 1.80lik adam seni alsa ayağına dolanırsın be
  • topal_solucan
    1793  
    bir bayanda ideal boy 165-175 arası olmalı bence..erkek de ise 175-185 olmalı..mesela ben 178 im :)
  • feyki
    -1  
    benimde boy 1.80 ama oyle kızlar kısa gelmiyo yani hafif bu üstten bakma oluyor ama 1.50 de olsa birbirimizle konuşabildigimiz surece sıkıntı yok:)
  • mr_bombastic
    -1  
    hacı , kızın boyu en az 1.70 olucak bende en fazla balık Etli olucak ama şişman değil! asla ve asla!

    zaten boyum benimde 1.80 civarı o yuzden kız kardeşim gibi kalıyor kızlar yanımda değilse :D
  • Houner
    2470  
    boyum 1.77 ve kendimi kısa hissetmiyodum şimdiye kadar ancak kızlar 1.80 üstü erkekler demiş birden kısa hissettim kendimi
  • Ausname
    -1  
    Erkek 1.80-1.90 arası Kadın da 1.65-1.75 arası diye düşünüyorum..aancak bu tip değerler anlamsızdır..asl olan Bayindeki fonksiyonellik kapasitesi...
  • kamiya-07
    -1  
    Mıllet kendı egosunu tatmın etmeye calısıyor kızlarrrr bırakında sızın boyunuzu bız yazalım en az 170 bayanda
  • Yarımaklım
    256  
    boyum 1.84 sevgilim 1.65 civarı hafif kısa kalıyo yanımda 10-12 cm fark ideal bence
  • rigrah
    5200  
    demekki hiçkimseye göre ideal değilmişim bunu anladım :D
  • heartless
    -1  
    ALLAH ın verdiği boya duacıyız :) fazlası vardıda biz mi uzatmadık :)
  • darkmen35
    -1  
    konuyu lutfen diger kısımlara koysaydın silinecek gibime geliyo :D
    • Cevaplayan
      :D
    • Soran
      Bunca babayigit telef olacak :D
    • Cevaplayan
      aynen dostum ama sokmuyo adamlara :D
    • Soran
      Niye arkadasım flörte giriş yapiyyoruz iste :D
  • darkmen35
    -1  
    186 boyundayım gayet iyi benim icin ama cok kısa kız oldumu yanımda kotu duruyo :D
  • etmus
    -1  
    kadinda 165 uzeri erkek de 180 uzeri iyidir :)
    • Soran
      Adamsın :D
    • Cevaplayan
      guncellemene cevap: topuklu giyince pek kisa kalmiyorlar rahat ol :)
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Bir erkekte/bayanda ideal boy sizce nedir ?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
boy kilo oranı ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Bir erkek için ideal boy kilo oranı ?
Cekici guzel gozuken bir erkegin ideal boy ve kilosu ne olmalı sizce  
Bir Erkek Sordu Uzun boy erkeğe karizma katıyor mu?
kızlar sizce uzun boy erkeğ karizma karıyor mu? bence katıyor.erkeğinizde istediğiniz boy kaç cm?  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_melDün sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Flört Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
2 Soru - 3133 Cevap
Flört Xper: 9597
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2969 Cevap
Flört Xper: 9190
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
4 Soru - 2979 Cevap
Flört Xper: 5463
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
4 Soru - 2449 Cevap
Flört Xper: 5341

Xper Nedir? Xper Sıralaması